Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teillä tapahtuisi, jos miehen KAVERI...

Vierailija
05.10.2015 |

Soittaisi usein lauantaisin ja pyytäisi miestä kanssaan baariin / heille juomaan?

Lähtisikö mies? Miksi/miksi ei? Kysyisikö sinulta? Olisiko teillä muita suunnitelmia, jotka toteutuisi/ei toteutuisi?

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miehellä ei ole sellaisia kavereita. Jos olisi, niin olisi entinen mies.

Vierailija
22/57 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni ei ole sellaisia kavereita. Ja vaikka olisikin, tuskin lähtisi. Mieheni ei pidä baareista eikä juo ollenkaan alkoholia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen pyyteli, mies kysyi aina minulta, lapsia kun on. Joskus pääsi, mutta yleensä en jaksanut jäädä yksin lasten kanssa, eikä se miestä haitannutkaan. Nykyään ei enää pyydetä, kun kaikilla suht kiireinen elämä. Sillointällöin käydään jossain, mutta siitä sovitaan jo aiemmin, kuin saman päivän aikana.

Vierailija
24/57 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös! Miehen kaveri, yli NELIKYMPPINEN JA PERHEELLINEN, soittelee usein viikonloppuisin ja pyytää kaveriksi juomaan.Eikö se k---pää tajua, että miehelläni on PERHE: VAIMO JA LAPSET jotka myös odottaa, että voisi olla perheen kesken???

Että on inhottava tyyppi! Välillä mies lähtee jos on jo ottanut muutaman liikaa... Jos on selvänä, ei lähde.

Vierailija
25/57 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 09:36"]

Miehelläni ei ole sellaisia kavereita. Ja vaikka olisikin, tuskin lähtisi. Mieheni ei pidä baareista eikä juo ollenkaan alkoholia. 

[/quote]

Se on rumaa narrata.

Vierailija
26/57 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 09:31"]Mua ainakin ärsyttää suunnattomasti, kun eräs miehen naimisissa oleva, siis perheellinen mies on jatkuvasti pyytämässä miesystävääni ulos baariin. Olen miehelle sanonut, että en todellakaan tuollaista käytöstä käsitä - miksi täytyy varattujen pyöriä baarissa kuin sinkkuaikoina konsanaan? Siis tämä kaverinsa pyytelee ulos vähintään joka toinen viikko.
[/quote]
Ei baarit ole pelkästään iskupaikkoja. Normaalit ihmiset voivat käydä siellä myös viettämässä aikaa ystävien kanssa. Hanki apua vainoharhaisuuteesi ja läheisyysriippuvuuteesi.

Vierailija
27/57 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lähtisi. Meillä keskustellaan aina menoista etukäteen, ja juuri syntynyt vauva, joten juuri nyt ei kuulu tuollainen elämään. Ja kyllä meillä on omia suunnitelmia, (vaikka se olisikin vain leffailta kotona), joten sen takia menoista sovitaan etukäteen.

Vierailija
28/57 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 09:31"]

Mua ainakin ärsyttää suunnattomasti, kun eräs miehen naimisissa oleva, siis perheellinen mies on jatkuvasti pyytämässä miesystävääni ulos baariin. Olen miehelle sanonut, että en todellakaan tuollaista käytöstä käsitä - miksi täytyy varattujen pyöriä baarissa kuin sinkkuaikoina konsanaan? Siis tämä kaverinsa pyytelee ulos vähintään joka toinen viikko.

[/quote]

Ämmiä pakoon.

Vierailija
29/57 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi aika erikoinen tilanne, koska kaikki miehen kaverit on perheellisiä, ja yleensä yhteiset illanvietot sovitaan jopa kuukausia etukäteen.

Mutta jos näin tapahtuisi, niin saattaisi mies lähteä. Jos meillä ei olisi mitään ihmeellistä ohjelmaa, niin mun puolesta voisi halutessaan lähteä. Käy niin harvoin ulkona, että varmaan jos joku pyytäisi, niin lähtisikin mielellään.

Ei mitään ongelmaa.

Vierailija
30/57 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 09:38"]

Meillä myös! Miehen kaveri, yli NELIKYMPPINEN JA PERHEELLINEN, soittelee usein viikonloppuisin ja pyytää kaveriksi juomaan.Eikö se k---pää tajua, että miehelläni on PERHE: VAIMO JA LAPSET jotka myös odottaa, että voisi olla perheen kesken???

Että on inhottava tyyppi! Välillä mies lähtee jos on jo ottanut muutaman liikaa... Jos on selvänä, ei lähde.

[/quote]

Viime kerralla melkein soitin tälle kaverille, olin NIIN vihainen kun miesystävä oli täysin kännissä tullessaan kotiin (lapsia on muttei yhteisiä ja eivät olleet tänä vkl meillä). Koskaan ei niin kännissä ole ollut. Tällä kaverilla on käytössä toinen puhelin pettämistä varten. Mua niin KETUTTAA että mies kaveeraa tällaisen petturin kanssa. Sen nyt tietää, mitä nuo baarikeikatkin tuolla miehen kaverilla pitää sisällään. Oon sanonut, ettei kertaakaan tarvi enää tän kahden viikon takaisen episodin jälkeen tän kaverin kanssa baariin lähteä tai minä lähden tästä suhteesta. Jokainen päättää, mitä suhteessaan kattelee, ja mä en kato tällaista.

Hiljaa hyväksyy myös kaverinsa systemaattisen pettämisen.

Vierailija
31/57 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 09:38"]

[/quote]

Koska sä tajuat että miehellä on KAVEREITA. Perhettä joutuu kestämään koko pitkän viikon joka päivä.

Vierailija
32/57 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 09:33"]

Minun miehellä ei ole sellaisia kavereita. Jos olisi, niin olisi entinen mies.

[/quote] Ei hyvä tavaton.

Vierailija
33/57 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 09:31"]Mua ainakin ärsyttää suunnattomasti, kun eräs miehen naimisissa oleva, siis perheellinen mies on jatkuvasti pyytämässä miesystävääni ulos baariin. Olen miehelle sanonut, että en todellakaan tuollaista käytöstä käsitä - miksi täytyy varattujen pyöriä baarissa kuin sinkkuaikoina konsanaan? Siis tämä kaverinsa pyytelee ulos vähintään joka toinen viikko.
[/quote]

Siinä taas yksi kireänutturainen hiekkapillu. Jos et itse ole sinkkuaikoina baarissa tehnyt muuta kuin jakanut tavaraasi, se ei tarkoita etteikö muut voisi sinne mennä ihan vaan kuluttamaan aikaa kavereiden kanssa

Vierailija
34/57 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ton viestin 13 on kirjoittanut 3.

Lainasin vaan tuota tekstiä kun mua ottaa TÄYSIN samalla tavalla päähän tämä mun tilanne, vaikkei meillä yhteisiä lapsia olekaan.

T. 3

Vierailija
35/57 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisi jos huvittaisi, ja ellei meillä olisi jotain ihmeellistä sovittuna. "Lupia" ei tietenkään tarvitse kysellä puolin eikä toisin.

Vierailija
36/57 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 09:41"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 09:38"]

[/quote]

Viime kerralla melkein soitin tälle kaverille, olin NIIN vihainen kun miesystävä oli täysin kännissä tullessaan kotiin (lapsia on muttei yhteisiä ja eivät olleet tänä vkl meillä). Koskaan ei niin kännissä ole ollut. Tällä kaverilla on käytössä toinen puhelin pettämistä varten. Mua niin KETUTTAA että mies kaveeraa tällaisen petturin kanssa. Sen nyt tietää, mitä nuo baarikeikatkin tuolla miehen kaverilla pitää sisällään. Oon sanonut, ettei kertaakaan tarvi enää tän kahden viikon takaisen episodin jälkeen tän kaverin kanssa baariin lähteä tai minä lähden tästä suhteesta. Jokainen päättää, mitä suhteessaan kattelee, ja mä en kato tällaista.

Hiljaa hyväksyy myös kaverinsa systemaattisen pettämisen.
[/quote] niinhän hyväksyt itsekin kun et sit vaimolle ilmoita!

Vierailija
37/57 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeastikko te sovitte aina etukäteen milloin voi nähdä ystäviä?? Ei ihme että avioero tilastot huutaa hoosiannaa. Meillä molemmat voi kyllä ilman tunnontuskia lähteä jonnekin ystävien kanssa jos ei ole jotain erityistä suunniteltu. Vietetään aikaa perheenä ihan vapaasta tahdosta, ei pakotettuna.

Vierailija
38/57 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkulapsiperheessä ei oikein vieteä krapulapäiviä, joten ei sitä voi ajatella, että jatkuvasti laukkaisi baarissa tai jonkun kotona ryyppäämässä. Illan istuminen on eri asia, ja kyllä meillekin saa tulla iltaa istumaan.

Meidän sellaiset kaverit, joiden kanssa istutaan iltaa ja juodaan viiniä, olutta ym. asuvat nin kaukana, että on harvinaista herkkua. Mä käyn kyllä joskus harvoin naapurissa ottamassa vähän viiniä.

Vierailija
39/57 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja lähtee riippumatta meidän suunnitelmista. En ole kyllä sitä tuolta kantilta ajatellut että menisi mitään naisia iskemään, yleensä menee kaverilleen tai paikalliseen. Se mikä siinä vituttaa on se että kavereille ei voi sanoa ei, mutta vaimolle ja joskus jopa lapsille voi sanoa. Ja toisekseen itse en pääse minnekkään, koska olemme muuttaneet vasta miehen kotikaupunkiin jossa itselläni ei ole vielä ystäviä, eikä meillä ole lapsenvahteja että voisi yhdessä käydä jossain. Olen kaikki illat kotona.

Tuntuu että mieheni tulee noiden omien menojensa kanssa koko ajan itsekkäämmäksi ja itsekkäämmäksi. Jos avioliittomme joskus kaatuu, tämä voi olla se syy.

Vierailija
40/57 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä poikaystävän kaverit tulee sen luo juomaan ja mä juon sit niide kans.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi