Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Vahinko" terveystarkastuksessa

Vierailija
03.10.2015 |

Haluaisin kertoa arkaluontoisesta asiasta. Toivoisin asiallisia vastauksia. Olen 18-vuotias mies. Olen vielä neitsyt. Olin armeijan terveystarkastuksessa ja siellä sattui pieni vahinko. Kaikki meni hyvin, kunnes naisterveydenhoitaja käski ottaa housut pois munien tarkastusta varten. Hän tunnusteli munat ja kaikki meinasi jo olla ohi, kunnes yhtäkkiä päässä rupesi pyörimään kaikenlaista. Terveydenhoitajalla näkyi hieman rintojen vakoa ja hän näytti jotenkin kauniilta. Sitten minulla vaan rupesi seisomaan ihan täysillä. Se oli jotenkin niin noloa. En saanut housuja laitettua jalkaan kun seisoi niin kovaa. Terveydenhoitaja ei sanonut mitään, mutta tuli jotenkin syyllinen olo. En saa tapahtumaa mielestäni. Voiko hän ajatella että olen jotenkin hullu?

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

paikat tuon ikäiseltä munii tarkastetaan ne tehtiin 5 luokalla

Joo viitosella ja kasilla tehtiin ainakin vielä 2010 paikkeilla. Ei intissä eikä kutsuntatarkastuksessa mitään munia tutkittu. Näkö, pituus paino ja muutama kysymys, that's it. Ja intissä joku pakollinen rokote.

Eihän niitä vehkeitä enää tuossa vaiheessa kannata tsekkailla, kun ovat jo kehittyneet. Jos on esim. kives jäänyt vatsaonteloon tai jotain epämuodostumaa, ne ohjataan yleensä erikoissairaanhoidon piiriin jo päiväkodissa tai alakoulussa, kun asiaan voidaan vielä puuttua. Peruskoulussa tsekataan, että murrosikä alkaa (tarvitseeko korvaushoitoa, onko aivolisäkkeessä ongelmaa, jne), ja ohjataan leikkaukseen, jos esim. paha fimoosi.

Tää on 150% jonkun runkkupetterin fantasiaa. Vaikka kyllä ihan oikeassakin tarkastuksessa voi jöpöttää. Kasilla lääkäri kysyi, että liikkuuko esinahka ja onnistuuko masturbointi. Sanoin että joo, ja kokeili vaan housujen alta nopeasti kivekset ja sanoi että kaikki kunnossa. Luokkakaveri oli jotain burgeroinut, eikä osannut vastata kysymykseen, joten lääkäri sitten tsekkasi myös liikkuvat taakse. Hänellä kuulemma stondasi. 

Sh-kaverilta kuullut myös, että joskus pahoin itsensä teloneet miespotilaat myös laukeaa pesutilanteessa. Kuukausi kipsissä teettää sellaista, varsinkin jos vielä nuori. Kuuluu työnkuvaan, eikä ole sieltä pahimmasta päästä. Verta, paskaa, visvaa ja kaikkea on, ni yhdet mällit ei paljon paina.

Vierailija
82/83 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

 Ei taatusti ollut ensimmäinen seisokki, jonka hän. Taisi merkitä papereihin "NORMAALIT SEKSUAALISET REFLEKSIT".

 

M65

"Tälle tupla-annokset jarrua."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vain intin tarkastuksessa lääkäri kopeloi kivekset ja peniksen ja veti myös liikkuvat taakse.