"Vahinko" terveystarkastuksessa
Haluaisin kertoa arkaluontoisesta asiasta. Toivoisin asiallisia vastauksia. Olen 18-vuotias mies. Olen vielä neitsyt. Olin armeijan terveystarkastuksessa ja siellä sattui pieni vahinko. Kaikki meni hyvin, kunnes naisterveydenhoitaja käski ottaa housut pois munien tarkastusta varten. Hän tunnusteli munat ja kaikki meinasi jo olla ohi, kunnes yhtäkkiä päässä rupesi pyörimään kaikenlaista. Terveydenhoitajalla näkyi hieman rintojen vakoa ja hän näytti jotenkin kauniilta. Sitten minulla vaan rupesi seisomaan ihan täysillä. Se oli jotenkin niin noloa. En saanut housuja laitettua jalkaan kun seisoi niin kovaa. Terveydenhoitaja ei sanonut mitään, mutta tuli jotenkin syyllinen olo. En saa tapahtumaa mielestäni. Voiko hän ajatella että olen jotenkin hullu?
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua kiusattiin pienestä peniksestä koko intin ajan. Myös naiset vittuili. Ja lääkärikin virnuili tutkiessaan sitä.
Millainen motiivi sinulla on osallistua keskusteluun täällä seksipalstalla, meidän kookkailla peniksillä varustettujen uroksien kanssa? Eikö jokin muu sivusto ole teille isoa klitorista muistattaville pilin kantajille, kuten ylilauta.
Koska me pienimunaisetkin joudumme käymään armeijan ja ne terveystarkastukset joten olemme oikeutettuja osallistumaan myös keskusteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua kiusattiin pienestä peniksestä koko intin ajan. Myös naiset vittuili. Ja lääkärikin virnuili tutkiessaan sitä.
Millainen motiivi sinulla on osallistua keskusteluun täällä seksipalstalla, meidän kookkailla peniksillä varustettujen uroksien kanssa? Eikö jokin muu sivusto ole teille isoa klitorista muistattaville pilin kantajille, kuten ylilauta.
Koska me pienimunaisetkin joudumme käymään armeijan ja ne terveystarkastukset joten olemme oikeutettuja osallistumaan myös keskusteluun.
Mutta eihän teillä ole seksiä, joten -> out.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aihe oli vissiin armeijan lääkärin tarkastus eikä seksi.
Mutta tuo kokemus voi olla pienimunaisille viimeinen kerta kun Ees joku koskettaa niiden sukukalleuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aihe oli vissiin armeijan lääkärin tarkastus eikä seksi.
https://www.vauva.fi/keskustelu/alue/seksi
!SEKSI!
Vierailija kirjoitti:
Mutta tuo kokemus voi olla pienimunaisille viimeinen kerta kun Ees joku koskettaa niiden sukukalleuksia.
Elävänä. Ruumiinavauksessa kandit saattavat olla seuraavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta! Eli pienellä peniksellä varustetut miehet saavat melkein kaksi kertaa eläessään kokea nautinnon.
En siltikään ymmärrä mitä samaa on seksissä ja armeijan lääkäri tarkastuksessa? Seksi on ihanaa! Lääkärin tarkastus oli kamalaa!
Vierailija kirjoitti:
Ei -80 luvulla ainakaan intissä missään vaiheessa kukaan kullia alkanut tutkimaan, enkä usko että nykyäänkään. Kyllä "essarin" liikkuvuus tarkastetaan jo koulussa.
Satua koko aloitus.
Satua on omasikin. Kukaan ei minun kullini niin koulussa kuin intissäkään koskenut. Varmaankin joku koulukamusi on testannut "essarin" toiminnan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta! Eli pienellä peniksellä varustetut miehet saavat melkein kaksi kertaa eläessään kokea nautinnon.
Onko kivesten koskettelu nautinnollista? Näin miehenä kyselen teiltä muilta.
Kyllä minusta ainakin on. Riippuu tietenkin kuka koskettelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on ollut viimeinen kerta kun joku on koskenut minunkin alapäähän. Lääkäri silloin tunnusteli peniksen kivekset ja peräaukon. Ei ole kukaan koskettanut sen jälkeen. Huono puoli oli vielä että minut tutki mieslääkäri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei -80 luvulla ainakaan intissä missään vaiheessa kukaan kullia alkanut tutkimaan, enkä usko että nykyäänkään. Kyllä "essarin" liikkuvuus tarkastetaan jo koulussa.
Satua koko aloitus.
Satua on omasikin. Kukaan ei minun kullini niin koulussa kuin intissäkään koskenut. Varmaankin joku koulukamusi on testannut "essarin" toiminnan.
Älä höpötä. Totta nuo tutkimukset on. Onhan noista tarkastuksista kohtauksia monessa armeijaan ja sotaan liittyvässä elokuvassa. Jopa vääpeli körmyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satua koko aloitus.
Älä höpötä. Totta nuo tutkimukset on. Onhan noista tarkastuksista kohtauksia monessa armeijaan ja sotaan liittyvässä elokuvassa. Jopa vääpeli körmyssä.
Haa! Faktantarkistusta elokuvista.
Onhan noita naislääkärinä nähnyt, et ole ensimmäinen. Relax!
En kiellä etteikö tietyssä mielentilassa olisi ihan kiihottava fantasia tuollainen tahaton ja pidättelemätön erektio jossain tutkimustilanteessa. Tositilanne voi olla kuitenkin jotain muuta, olen tämän kyllä kertonut ennenkin elävän elämän esimerkkinä, kun näitä seisokkifantasioita on täällä pyöritelty:
Mulle tehtiin joitakin vuosia sitten rakon tähystys. Tulen alakroppa paljaana toimenpidehuoneeseen ja käyn makuulleni. Kaksi hoitajaa valmistelee minut pesemällä ja desinfioimalla vehkeeni ja truuttaamalla virtsaputkeen puuduttavaa liukastetta ("Tää on ihan lämmintä...") Sitten tulee urologi, oikein hauskan oloinen ja näköinen viisikymppinen nainen hänkin, timmissä kunnossakin vielä. Tarttuu vehkeeseen ja aloittaa hommansa... Voin vannoa, että koskaan, KOSKAAN, ei ole ollut erektio kauempana ja kalu pienemmäksi kutistuneena.
Olihan siinä tietysti jännitystä, että kuinka inhottava toimenpide se olisi. Olihan se, mutta ei täysin sietämätön kuitenkaan, ei olisi ongelmaa mennä uudestaan jos tarvetta olisi. Aikaisemmin olleessa kuvantamisessa käytetyn varjoaineen humahtaminen suoneen ja sen aiheuttama kuumotus, kihelmöinti ja pissahädän tunne oli ehkä jopa aavistuksen verran ikävämpi.
Vierailija kirjoitti:
Onhan noita naislääkärinä nähnyt, et ole ensimmäinen. Relax!
Huonopuoli vain kun yleensä nuo armeijaa varten tarkastukset tekee mieslääkäri.
Vierailija kirjoitti:
Muistan kuinka itseä jännitti tuo kutsunta tarkastus. Satuttiin kattomaan tyttöystävän kans joku armeija aiheinen elokuva. Siinä alokkaat joutu riisuuntuun munasilleen sitte nuori hoitsu johdatti koko alastoman porukan johonki saliin missä tutkittiin kaikkien nähden. Yksi alokas joutu siinä sivulla pyllisteleen ja joku lääkäri tutki ja katto sen persereikään. Kaikki tutkijat näytti olevan enimmäkseen miehiä. Mua inhotti ja jännitti. Tyttöystävä nauroi ja kiusas että ensviikolla sinäkin pääset tuollaiseen. Onneks Suomen armeijan kutsunnoissa ei tuollaista ollut.
Kysyikö tyttöystävä jälkeenpäin että saitko hillua siellä munasillaan?
Nuo tarkastukset oli intissä parasta. Ensin ennakko tarkastuksessa sitte alokas tarkastuksessa. Ja vielä rokotteet pyllyyn ja joskus lämmön mittaus pyllynreijän kautta.
Voi näitä satuja. Muniani ei tutkittu koulussa eikä armeijassa.
m1974