Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita pareja jotka selviytyneet

Vierailija
27.06.2008 |

pettämisestä? Tilanne menee nyt niin päin, että minä aikanaan vuosia sitten petin miestäni ja nyt se tuli esille ja tunnustin kaiken. Mieheni joka on aina uhannut jättää minut heti jos sellaista tapahtuu hakikin apua ja olemme nyt viikon verran käyneet asiaa asiantuntijaohjeiden kanssa läpi. Nyt vasta ymmärrän mieheni ajatuksiakin kun näen niitä kirjoitettuna, emme ole koskaan kunnolla kuunnelleet toisiamme. Itse koitan löytää syytä omaan käytökseeni, en ole itsekään luottanut rakkauteen, minusta on tälläkin hetkellä vielä mahdottoman vaikea käsittää miksi joku voi rakastaa minua näin ehdottoman paljon? Aluksi seksi tuntui vaikealta, nyt läheisyys tuntuu jo paremmalta. Onko muita joille eroaminen tällaisessa tilanteessa ei ole ollutkaan vaihtoehto vaan asiaa on lähdetty työstämään muulla tavoin?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
27.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vieläpä aika törkeästi. Hävettää nykyään tekoni aivan käsittämättömästi! Kyse ei todellakaan ollut yhdestä kerrasta ja jostain mitättömästä baaripanosta.

Mutta mieheni ei oikeastaan koskaan puhunut erosta vaan asia käsiteltiin ja se mitä minä oikeasti haluan. Oikeasti halusin olla mieheni ja perheeni kanssa ja en edelleenkään oikein tiedä mitä etsin siitä miehestä. Ehkä ekan lapsen jäljiltä kärsin pienoisesta masennuksesta ja uuden miehen huomio teki hyvää itsetunnolle.

Me puhuimme asiasta ja minustakin tuntui todella uskomattomalta se miten paljon mieheni rakasti ja rakastaa edelleen minua. Hetki meni tietenkin siinä, että mieheni luottamus palasi täysin. Ei kysellyt tekstiviestittelystäni, soitteluista ja menoista. Mutta nykyään meillä menee todella hyvin ja en usko mieheni enää kuvittelevankaan minun pettävän enää häntä. Olemme myös saaneet kaksi lasta lisää tämän jälkeen ja olen todella onnellinen, että unohdin sen miehen ja jatkoin elämääni näiden ihmisten kanssa. Ja olen äärettömän kiitollinen miehelleni siitä miten hän rakastaa minua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän