Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksiköhän me ei saada toista lasta? :( 2 vuotta yritystä ja tuloksena 1 keskenmeno.

Vierailija
08.02.2006 |

Sekin tapahtui jo vuosi sitten.Mikähän yleensä on silloin vialla,kun sitä toista ei kuulu?

En tahtoisi mitään hoitoja,mutta ei tämä luomu yrityskään toivottua tulosta tuo.Kai se olisi pakko lekuriin mennä.Silloin kyllä,kun keskenmeno oli lääkäri painotti sitä,että ainakin voin tulla raskaaksi.Eipä se kyllä enää paljon lohduta :(

Teitä on varmaan muitakin,jotka ovat joutuneet pikku kakkosta odottelemaan.Kerro,jos tiedät mikä oli vialla tms.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ennen lastani 2 keskenmenoa, joista toinen johtui mahataudista, mutta lapsen jälkeen on tullut kolme keskenmenoa. En tiedä mistä johtuu. Onhan niitä sekundäärisesti lapsettomia. Esim.Arja Koriseva.

Vierailija
2/2 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäistä yritettiin oikein yrittämällä ja aikaan saatiin kaksi keskenmenoa kahden vuoden aikana. Nämä raskauudet alkoivat silloin kun olin rentoutunut eli kävimme kerran patikoimassa 50 kilometriä ja olimme vain kahdestaan. Muu hässäkkä ympärillä unohtui. Meillä oli hauskaa ja " pakko" hedelmöittyminen unohtui. (Sitä kun luuli ettei se vauvansaanti ollut kuitenkaan niin pinnalla mielessä vaikka olikin). Siitä kierrosta raskauduin (vaikka tuli keskenmeno niin silti tuntui lohduttavalta, että minussa tapahtuu jotain). Toisella kertaa pudotin painoa 5 kiloa ihannemittoihin päästäkseni (ja olin lukenut, että vähäinen painonpudotuskin voi auttaa raskautumiseen). Tämä auttoi ja seuraavasta kierrosta raskauduin-->keskenmeno. Kolmas kerta toden sanoi: mies vei minut Egyptiin unelmalomalle, kosi siellä ja vietimme kauneinta, ihaninta, rentouttavinta ja uskomattominta aikaa tutkiessamme kaikkea uutta ja eksoottista. Viikko matkan jälkeen oli ovulaatio ja siitä syntyi meidän ensimmäinen lapsemme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla