Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arja Saijonmaa - kehdonryöstäjä

Kommentit (21)

Vierailija
2/21 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silloinkaan ei olisi voinut kuvitella että noin vanhalla akalla on kolmekymppinen mies niin entä sitten nyt. Kuvottavaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... yhtä kuvottavaa kun kuuskympisellä ukolla on kolmekymppinen pimu kainalossa.... Vähän niinkuin Lippos Pavella..

Vierailija
4/21 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pimu kainalossa, se kuuluu maailmanjärjestykseen. kypsä nainen nuoremman miehen kanssa on yäk - voi tätä av:nahdasmielisyyttä ja konservatiivisuutta!

sitäpaitsi saijonmaan kroppa (kuvista päätellen) on taatusti paremmassa kuosissa kuin sipsejä ja siideriä nautiskelevien av-mammojen...

Vierailija
5/21 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä paljon ällöttävämpää on se, että Teuvo Lomanilla (42v) on 19 v poikakaveri

Vierailija
6/21 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä usein vielä nuorempi naikkonen noin 20-vuotias, näillä naisilla nuorimmat miehet yleensä noin kolmekymppisiä

Vierailija
7/21 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiansa. Arja näkyy olevan paremmassa kuosissa kuin tuon miehen ikäiset naiset keskimäärin.

Vierailija
8/21 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävää on mun mielestäni se että 60 vuotiaalla

vanhalla äijällä on 20v tyttö kainalossa.

Näillä jossa nainen on se vanhempi osapuoli on

yleensä aina se mieskin kuitenkin jo lähempänä 30.

Mun mielestä ero 20v naisella ja 30v miehellä

on aika selkeä!

Vierailija
9/21 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko muuten myöntää, että Arja on todella trimmattu täti tuon ikäiseksi. Voi varmasti opettaa nuorukaiselle muutamia uusia taitoja....

Vierailija:

ellei ole mittatilaustyönä tehty isompikokoinen kehto.

Vierailija
10/21 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiukan hämmentävä ehkä. Arjalla hyvä kroppa ja mies on ihan täysikäinen. Hämmentävää ehkä se, että haluavat itsensä esitellä näin. Ei siinä mitään pahaa ole, tietysti lööppiin lastenkin nähtäväksi tuo kuva ei ole ykkösvalinta. Hämmentävää myös tuo ikäero. Tosin kuvaa katsoessa se ei pomppaa esiin.

Vierailija
11/21 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellei ole mittatilaustyönä tehty isompikokoinen kehto.

Vierailija
12/21 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta viehätysvoimasta alkaa olla niin epävarma, että on valmis äärimmäisiinkin toimiin sitä pönkittääkseen.

Vierailija
13/21 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...eiköhän se ole kahden kauppa....

28 vuotias heppu varmaan tietää mihin ryhtyy...

Vierailija
14/21 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

HALOO ap! Minusta on hyvä, että on kerran näinkin päin että nainen on se vanhempi osapuoli :-)

Vierailija
15/21 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mummu kourii lastenlasta takaapäin xD

Näyttää niin pervolta nuo suonikkaat mummokädet tommosen silotellun pojun rintakehällä...

Meinaa vielä repäistä ennen eläkettä rahoiks, tyylistä viis.

Vierailija
16/21 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olisi parempi kohtalo, kuin saada tuollainen nuori kundi punkkaan siinä vaiheessa, kun kaverit vetelee rollaattorilla Citymarketin käytävillä - olen itse 38 v. enkä kadehdi tai paheksu Arjaa sitten pätkääkään - hienoa että Arjalla on asiat noin hyvin. Katsoin muuten juuri videonpätkän kyseisestä parista, ja toivoisinpa itse että olisin noin fressissä kunnossa vielä kuusikymppisenä.

On jo aikakin, että saadaan vähän tasa-arvoa tähänkin asiaan.

Tässä linkki videoihin, ihan eka linkki ennen alastonkuvia: http://www.tv4.se/tvprogram/letsdance/435444.html

Vierailija
17/21 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisinpa itse samannäköisenä yhtä hoikka, terve ja notkea! Ja voi kun ees joku 30-vee mies vilkaisi päin silloin... Ois se mahtavaa. Hyvä Arja!

Vierailija
18/21 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiahan se on.

Vierailija
19/21 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssikilpailussa ovat kolmanella sijalla, tuomarit ylistävät Arjaa. Kyllä täytyy myöntää, että tanssia osaavat molemmat.

Vierailija
20/21 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossa julkisuuden henkilöt kilpailevat keskenään pareinaan aidot tanssijat. Arja ja Tobias ovat hyvin suosittuja ja pärjänneet tähän asti todella hyvin. Suomalaiset naiset ovat rohkeita ja panevat kaikki peliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi