Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä vieraili tänään illalla haamu! Uskokaa tai älkää!

Vierailija
07.02.2006 |

Yhtäkkiä koko asunnon ilmapiiri muttui ja molemmat poikani ja minä aistimme jotain outoa. pojistani huomasin käytöksestä sen. Lastenhuoneemme ovi aukesi itsekseen ja vanhempi poikani halusi ehdottomasti sälekaihtimet kiinni joka huoneessa (ei koskaan halua niitä kiinni!). Hän myös oli todella peloissaan ja säpsähteli kaikesta. Ei suostunut olemaan hetkeäkään yksin.

Sitten ihan yhtäkkiä taas ilmapiiri palasi normaaliksi. Ja vanhempi poikanikin palautui normaaliksi itsekseen.

En itsekään oikein usko tätä, mutta oudon ilmiön tapahtuessa sain " näyn" ja tiedän että haamu oli joku vanha nainen.

Voiko tällaista käydä vai olenko tulossa hulluksi? Kotiäiti olen kyllä mutten mielestäni näin höperö... ;)

Onko kellään muulla yliluonollisia kokemksia?

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta skeptisyys on vain hyvä asia. Ei kaikkien tarvitse nähdä ja kokea yliluonnollisia asioita.

Minä olen skeptikko, mutta silti minulle on sattunut ja tapahtunut muutamia yliluonnollisia asioita. En pysty niitä järjellä selittämään, joten uskon että on olemassa jotain mitä tiede ei selitä.

Sen junajutun kertoja.

Vierailija
42/81 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus iltakymmeneltä kun lapset olivat jo nukkumassa ja minä olin tietokoneella ja mies töissä, kuulin kun jotain olisi tippunut lattialle tai olisi vieritetty pitkin lattiaa. Eteisaulan lattialle seinän viereen oli ilmestynyt kaksi lasten kilpa-autoa kuljettajineen, ja toinen kuljettajista makasi keskellä lattiaa. Mulla on tapana kerätä kaikki lasten lelut takaisin lastenhuoneeseen kun menen viemään lapsia nukkumaan ja olisin varmasti huomannut jos joku ukkeli makaa keskellä lattiaa. Eivätkä lapset edes leikkineet niillä autoilla sinä päivänä.

Olemme muuttaneet pari kk sitten tähän taloon, joka on rakennettu v.2002, ja jotain kummallista ja selittämätöntä on täällä tapahtunut tuona aikana kolme kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä on hyviä ystäviä niin pitäkääpä joskus sellainen " hengailu" ilta missä puhutte näistä yliluonnollisista jutuista. Se on hauskaa. Kaikilla on varmasti joku oma kokemus mille ei ole oikein selitystä tai ainakin juttu jonka tuttu/sukulainen yms. on kokenut. :)

Niin me pidettiin taannoin kaveri porukalla leffa ilta ja sen jälkeen innostuttiin puhumaan näistä asioista, kävi selville että monilla on näitä outoja lelu kokemuksia. Lelut siis liikkuu itsestään, vaihtaa paikkaa oudosti tai alkaa soimaan keskellä yötä vaikka patterit on poissa jne. Mun lapsilla on yks iso rekka-auto joka on joka ikinen yö siirtynyt olo-huoneeseen vaikka illalla sen lasten huoneeseen laitankin. Lapset eivät sitä voi siirrellä kun nukkuvat vielä pinnasängyissä. Asia ei ole minua pelottanut, mutta ihmettelen sitä kovasti kyllä useinkin.

Vierailija
44/81 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te joille on tapahtunut tuollaisia kokemuksia, luulen, että sisimpänne on avannut ovet henkimaailmalle tietämättään. Oletko kenties joskus harrastanut spiritismiä? Yksikin kerta riittää siihen, että avaat sydämesi pahoille henkivalloille. Noi kaikki jutut kuvastaa sitä, että jotakin kautta on pahaan otettu yhteys, olipa kyseessä sinä tai jokin entinen asukas ym. Henkimaailma on totista totta, ei pidä pelleillä sillä. Suosittelen myös lukemaan Riku Rinteen kirjan, esim. Aki Jääskeläisen tarinan, ihan samaa juttua kuin teilläkin. Ja muistakaa, että henget voi tuntua hyviltä, mutta paholainen voi myös pukeutua valkeuden asuun, koska hän on alusta asti ollut valehtelija. Ei muuta kuin Jeesuksen nimessä väsitykööt henget, niin eivät tule takaisin.

Vierailija
45/81 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ateisti, mutta tarjoan silti järkeenkäypää selitystä esim. lelujen itsestään liikkumisiin ym. outoihin ilmiöihin. Suomessakin tapahtuu silloin tällöin pieniä maanjäristyksiä, jotka voivat esim. liikuttaa kevyen ja hyvin rullaavan leluauton paikaltaan. Lattia/talo voi hivenen täristä myös liikenteen " voimasta" . Ilmanpaine ja etenkin sen vaihtelu tuulen ohella luovat painostavaa tunnelmaa. Matalapaineella on alhainen olo.

En muista, miksi ilmiötä kutsuttiin, mutta joillakin hiekka-aavikoilla isot kivet liikkuvat " itsekseen" tuulen voimasta.

Vierailija
46/81 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan luonnollista, varsinkin lapsilla.

Kaikkeahan ei voi tällä selittää, mutta moni juttu kyllä johtuu ihan siitä pelkästään.

Vierailija
47/81 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa vanhempieni naapurissa... Vanhempani muuttivat 1987 ok-taloon. Naapuritalon yläkerrassa asui vuokralla hiukan mielestään sairas nainen. Kesät ja Talveet ikkunat auki, vintin ovet hakattu nauloilla kiinni. Vei päivittäin kummituksia kävelylle metsään, sekä välillä heitteli kummituksia avoimesta ikkunasta ulos. Talon omistaja kuoli ja vuokralainen vietiin mielisairaalaan.

Talo myytiin pariskunnalle joka asui siinä reilut 15 vuotta ja nyt asunto oli myynnissä ja nykyiset asukkaat ovat nähneet yläkerrassa haamun, nainen 2 kertaa ja mies kerran.

Ei tainnut ihan mielisairas tuo vuokralainen olla.

Vierailija
48/81 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan toki on pahojakin henkiä, mutta yhtälailla on hyviä. Kurjaa, miten uskovaiset viitsivät pelotella ihmisiä!

Jokaisella meillä on oma opas tai useampi, jotka ovat aina " kuulolla" . Minä usein pyydän oppaalta apua ja kiitän myös, jos tajuan apua saaneeni jossain tilanteessa. Monesti ne ovat aiva arkisia juttuja.

Vierailija
49/81 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattais päästä jännäkakka housuun jos jotain tollasta tapahtuis ittelle..

Vierailija
50/81 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...vieraili syksyllä useasti vanhempi mies ja pikkuinen tyttö. Ei siis yhtä aikaa, vaan erikseen. Mies vieraili niin iltaisaikaan kuin päivälläkin. Pikkutyttö kävi lähinnä keskellä yötä... Käskin niiden poistua ja pysyivät poissa aina pari viikkoa. Sitten polttelin suitsukkeita ympäri asuntoa ja tein muita energianpoistojuttuja. Sen jälkeen ei heitä ole näkynyt! Joku Fengshui -konsultti voi tehdä homman puolestasi, mutta eiköhän googlettamalla löydy asiasta riittävästi tietoa...

Vierailija
51/81 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hui hittolainen mulla menee kylmät väreet...iik

Vierailija
52/81 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se nyt ole kuin vain joku henkiolento, ei sitä tarvitse pelätä! Tuli ennemmin fiilis että nyt on turvallisempi olla... pitäsiskö sitä pelätä?

Yö meni rauhallisesti. ei näkynyt enempää haamuja.

ap

Vierailija
53/81 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vessasta ja hätkähdin kylmyyttä niin, että tokaisin miehelleni, että laita nyt se parvekkeen ovi kiinni ennen kuin lapsi sairastuu. On juuri ollut flunssassa. Mies sitten sanoi, ettei täällä ovi ole auki ollut, eikä mikään ikkunakaan. Muualla vetoa ei tuntunut kuin eteisessä. Asutaan kerrostalon 3 kerroksessa ja rappukäytävään mennessä on kuitenkin 2 ovea välissä ja molemmat kiinni (vaikka joku olisikin pitänyt alaalla ovea auki, ei se veto meille yltäisi 2 oven läpi ainakaan).

Vieläkään en käsitä mistä veto johtui, koskaan aiemmin en ole vastaavaa tuntenut, eikä se kauan kestänyt. Mikä lie ollut. Onhan se toki voinut olla jotain ihan luonnollista, mutta koskaan en ole tuntenut vetoa niin korkealla maanpinnasta.

Vierailija
54/81 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä aistit että ko vieras on hyvällä mielellä ja levollinen, niin mitäs siitä. Ehkä se kävi tarkistamassa että teillä on hyvä olla. Ja mukavahan se on kun vieraita käy! Viestitä omalla levollisella käytökselläsi myös lapsillesi, että ei syytä pelkoon. Eri asia jos ne alkavat häiritsemään tai käymään liian usein, sitten voi kysyä miksi?

Vierailija
55/81 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.... mielikuvitus teettää tepposia...

Vierailija
56/81 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin pienenä (n. 6v) matkalla ollessamme sängynpäädyssä yöllä pienen tytön, jolla oli pitkät, vaaleat hiukset ja farkkutakki. Hän käveli sängynpäädyssä edestakaisin pari kertaa, pysähtyi ja hävisi sitten. Vanhempani eivät nähneet mitään eivätkä uskoneet kun kerroin näkeväni tuon olennon. Pelkäsin ihan kuollakseni tuolla hetkellä. En nähnyt tytön kasvoja, enkä tiedä oliko hän iloinen vai surullinen. Uskon kuitenkin, että joku pieni tyttö yritti kertoa minulle jotain. Samana yönä näin unta (joka oli liiankin todentuntuista), että kävelin jonkun tytön kanssa rautatiekiskoja pitkin. Tuo tyttö jäi kiskoille seisomaan kun äitini haki minut pois paikalta. Kysyin aamulla äidiltäni, että kuka se tyttö oli jonka kanssa kävelimme kiskoilla. Hän ei tiennyt asiasta mitään ja laittoi kaiken uneni piikkiin. Minulle jäi kuitenkin sellainen tunne tuosta, että se unen tyttö oli sama tyttö joka oli sängynpäädyssä.

Vierailija
57/81 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunne oli ihan käsin kosketeltavissa, aloin rukoilla ja hetken päästä huoneeni ikkunan tasolta, ei siis maasta, lähti kiireiset juoksuaskeleet pois päin, aivan kuin joku olisi hiekassa juossut. Heti helpotti ja sain nukuttua!

Vierailija
58/81 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eli näin paholainen yrittää vain " hämätä" ihmisiä luulemaan, että ihmiset kuollessaan voisivat " vaeltaa" . Näitä tapahtuu paljon, eikä niitä kannata pelätä, ne vain innostuvat siitä enemmän, jos niitä pelkää. Pitää vain käskeä niitä Herran nimessä lähtemään pois, he eivät voi sietää Herran nimeä, joten he häipyvät kyllä sitten heti. Nimimerkillä kokemusta on.

Näinhän se on..

No mikä sen herran nimi sitten on? Jos eivät kerran siedä herran nimeä niin mikset käytä sitä nimeä? Tuskinpa kenenkään nimi nyt pelkkä Herra on :) Sen nimen kyllä tietää papit sun muut kirkkoherrat, mutta ei ne sitä käytä.. raamatussa on se nimi korvattu tuolla arvonimellä " Herra" . Alkuperäisissä heprealaisissa kirjoituksissa se nimi on tallella, mutta nykyisissä raamatunkäännöksissä tosiaan korvattu vain arvonimellä " herra" . Ei se pelkän herran huutaminen mitään auta, kun pitää tunnustaa se oikea nimi.

Vierailija
59/81 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla muilla tuntuu haamut vierailleet kotioloissa, mutta mun yliluonnollinen kokemus sattui muutama kuukausi sitten suht uudessa päiväkodissa!

Olin siis töissä ja viimeisessä vuorossa, talo on melko iso ja mulla oli vielä yksi lapsi hopidettavana. olimme sisällä ja sulkemassa ovia, otin lapsen mukaani talon toiseen päähän kun menin lukitsemaan ovia. Juurim kun olin aukaisemassa sisäoven näin kasvojeni korkeudella toiset naisen kasvot ja ne eivät olleet omani. Hitsi kun säikähdin!

En ole puhunut kenellekään töissä, mutta tämän ketjun innoittamana puhuin miehelleni, joka kertoi talon tilalla oleen joskus sodanaikainen rakennus. Tiedä sitten mitä siellä on tapahtunut... joo ja mielestäni olen tervejärkinen minäkin;)

Vierailija
60/81 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta henkimaailmaan uskon kyllä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä