Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä vieraili tänään illalla haamu! Uskokaa tai älkää!

Vierailija
07.02.2006 |

Yhtäkkiä koko asunnon ilmapiiri muttui ja molemmat poikani ja minä aistimme jotain outoa. pojistani huomasin käytöksestä sen. Lastenhuoneemme ovi aukesi itsekseen ja vanhempi poikani halusi ehdottomasti sälekaihtimet kiinni joka huoneessa (ei koskaan halua niitä kiinni!). Hän myös oli todella peloissaan ja säpsähteli kaikesta. Ei suostunut olemaan hetkeäkään yksin.

Sitten ihan yhtäkkiä taas ilmapiiri palasi normaaliksi. Ja vanhempi poikanikin palautui normaaliksi itsekseen.

En itsekään oikein usko tätä, mutta oudon ilmiön tapahtuessa sain " näyn" ja tiedän että haamu oli joku vanha nainen.

Voiko tällaista käydä vai olenko tulossa hulluksi? Kotiäiti olen kyllä mutten mielestäni näin höperö... ;)

Onko kellään muulla yliluonollisia kokemksia?

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mä olen ihan lapsesta asti kuullut ja aistinut kaikkea kummaa. Nyt 26vuotiaana olen vasta oppinut elämään näiden asioiden kanssa. En siis enää " jaksa" pelätä niitä!

Koskaan en ole nähnyt mitään selkeesti. Lähinnä olen tuntenut kylmiä viimoja, joku on koskettanut heiveröisesti/kutittanut, kerran minua on vedetty tukasta, peitto on joskus yöllä vedetty hiljalleen päältä pois, sänky on tärissyt vähän, pari kertaa on joku kuiskannut korvaani jotain, kerran olen nähnyt pienen heijastuman (jostain ihmisestä) peilin kautta. Näitä on siis ollut lapsesta asti. Ihan täysjärkinen ihminen olen, ei mitään uskonnollista taustaa tai mielenterveys ongelmia. Usein yritän selittää kaiken järjellä, mutta selitystä näihin oikein ole. Kieltämättä se pelottaa välillä kun tuntuu että joku koskettaa ja ketään ei näy, mutta toisaalta jos joku haluaa mulle pahaa niin oliskai se on 26vuoden aikana sen tehnyt. Siksi nykyään nukun yöni rauhassa jos jotain tapahtuu niin se on tapahtuakseen. Koputuksia, askeleita, kolinoita niitä kuuluu päivittäin, lapseni ja mieheni kuulee myös nämä. Outoahan se on.

Vierailija
62/81 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaavista kokemuksista. Yöllä kun niittä juttuja luin, ei uskaltanut loppuun asti..

Vierailija
64/81 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun sain sen " näyn" se oli jotenkin kauhean levollinen lady. Eli pelko meni silloin pois. Ja nyt on ihan hyvä olo...

Outoa.

ap

Vierailija
65/81 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitsen heti alussa että entinen mieheni oli hyvin skeptinen kaikkeen tälläiseen yliluonnolliseen aiemmin... Ei todellakaan uskonut mihinkään!

No kumminkin, eromme jälkeen mies alkoi juomaan paljon. Kerran joi itsensä jopa sairaala kuntoon. No hän kävi kumminkin töissä aina silloin tällöin ja oli ollut raittiina nyt n. 2vk. Hän harvoin näki unta mistään, tai siis ei muistanut uniaan useinkaan, mutta viime aikoina hän oli nähnyt paljon unta kuolleesta sedästään(joka kuoli alkoholiin). Yhtenä iltana ex-mieheni oli mennyt makoilee sängylle ja lukentut kirjaa kun hän oli havahtunut johonkin hahmoon sängyn päädyssä(HÄN OLI SIIS HEREILLÄ). Hahmo oli vaan tuijottanut häntä ja viittonut itseensä päin. Ex-mieheni oli pelännyt kuulema niin paljon että ei ollut saanut henkeä. Hän ei tiedä mitä sen jälkeen oli tapahtunut, hän muistaa vaan että oli pelännyt ja sit ilmeisesti nukahtanut tai jotain!?? Hän oli nukkunut yön paremmin kun aikoihin ja aamulla herännyt. Aamulla hän muisti myös unensa jossa hän oli nähnyt taas setänsä joka oli sanonut hänelle että: Lopeta se viinalla läträäminen.. (Oli kuulema ihan setänsä puhe tyyliä ollut) :) Eipä koskenut exsäni viinaan sen jälkeen. Nyt ollut 5vuotta raittiina!

Vierailija
66/81 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun koulun jälkeen tulin kotiin (vanhemmat töissä, veli hoidossa) katsoin tv:tä olohuoneessa ja kuulin suihkun lorisevan aika kauan. En sillä hetkellä muistanut olevani yksin vaan luulin äitini olevan suihkussa ja aloin jutella hänelle kunnes yhtä-äkkiä muistinkin olevani yksin (koska en saanut vastausta juttuihini) jolloin pelästyin ja siihen loppui myös lorina....

Toinen tapaus sattui kun olin nuorena muuttanut omaan asuntooni. Olin tavannut muslimi poikaystäväni joka asui luonani viikon kerrallaan. Jotenkin aistin " pahuutta" tai jotain vastaavaa tunnetta kun hän oli rukoillut kotonani. Erään kerran kun hän meni wc:seen tekemään rituaali pesuaan ennen rukousta kun itse olin sängyllä lukemassa yhtä-äkkiä ovi meni kiinni (en huomannut kun se meni kiinni) ja ylleni tuli kuin jokin henki mitä en nähnyt mutta tunsin, minut valtasi aivan käsittämätön pelko enkä saanut sanaakaan sanottua ja tunsin ihankuin jotain pahaa tapahtuisi minulle kohta, se kaikki meni ohi kun poikaystäväni alkoi puhua minulle ja tuli ihmettelemään miksi olin laittanut oven kiinni, ihankuin se henki olisi juossut pois niin vauhdilla se lähti.

Toinen tapaus samassa asunnossa yksin ollessani......

Olin wc:ssä pesemässä kasvojani ja olin laittanut pyyhkeen valmiiksi pesukoneen päälle aivan käden ulottuviini. Kun olin pessyt kasvoni ja hamuilin pyyhettä huomasin ettei se enään olekkaan siinä, aloin tietysti katsella josko se olisi tippunut lattialle, mutta en löytänyt sitä koko wc:stä vaan eteisen hattuhyllyltä jossa emme edes koskaan säilyttäneet mitään!

Vierailija
67/81 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Yhtäkkiä koko asunnon ilmapiiri muttui ja molemmat poikani ja minä aistimme jotain outoa. pojistani huomasin käytöksestä sen. Lastenhuoneemme ovi aukesi itsekseen ja vanhempi poikani halusi ehdottomasti sälekaihtimet kiinni joka huoneessa (ei koskaan halua niitä kiinni!). Hän myös oli todella peloissaan ja säpsähteli kaikesta. Ei suostunut olemaan hetkeäkään yksin.

Sitten ihan yhtäkkiä taas ilmapiiri palasi normaaliksi. Ja vanhempi poikanikin palautui normaaliksi itsekseen.

En itsekään oikein usko tätä, mutta oudon ilmiön tapahtuessa sain " näyn" ja tiedän että haamu oli joku vanha nainen.

Voiko tällaista käydä vai olenko tulossa hulluksi? Kotiäiti olen kyllä mutten mielestäni näin höperö... ;)

Onko kellään muulla yliluonollisia kokemksia?

Vierailija
68/81 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukuin patjalla makuupussissa makuuhuoneen oven edessä ja ennen kuin nukahdimme venyttelin ja sujautin sormet oven alta eteiseen. säpsähdin ja nykäisin sormeni äkkiä takaisin kun tunsin jonkun tarttuvan niihin. outoa, sillä kaikki elolliset siinä talossa sillä hetkellä olevat olivat juuri kyseisessä makuuhuoneessa, joten kukaan elävä ei olisi voinut sormiini tarttua. en kertonut kavereilleni mitään, mutta talossa asuva ystäväni kertoi muussa yhteydessä myöhemmin että heillä välillä tapahtuu outoja asioita. hän on mm herännyt yöllä siihen että keittiön hana on täysillä, kylpyhuoneen peili oli huurussa vaikka ei mitenkään olisi voinut olla ja joskus aamulla ovat huomanneet, että heillä on kaikkien kaappien ovet auenneet yön aikana. karmivaa...

Vierailija
69/81 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin yöllä kun pää oli niin kipeä etten ollut sellaista kipua ennen tuntenut. Otan todella harvoin päänsärkyyn kipulääkettä mutta silloin jouduin ottamaan kaksi eivätkä ne edes auttaneet. Aamulla sain tietää että mummoni oli saanut aivoinfarktin samoihin aikoihin kuin päänsärkyni alkoi. Mummo kuoli pari päivää myöhemmin sairaalassa tajuihinsa tulematta.

Muutakin olis mutta täytyy mennä syöttämään poitsu, jospa myöhemmin kirjoittelen lisää.

Vierailija
70/81 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten kanssa kotona. lapset nukkuvat yläkerrassa ja minä alhaalla. Olin makuuhuoneessa ja ovi kiinni olohuoneeseen luin kirjaa, kun yhtäkkiä kuului tömähdys, aivan kuin nojatuolia olisi tömäytetty lattiaan, sitten kuului toinen vähän taukoa ja lähempänä makuuhuoneen ovea kolmas tömäytys. Pelotti ja soitin kännykällä kaverilleni.

Tästä on aikaa eikä tuollaista ole tapahtunut enään joskus meillä syttyy eteisen valo itsestään mutta se on liiketunnistimella joten helposti voi otta ulkoa esim. oksien heilumisen.

Tänään päivällä kissa tuli sisälle ja saa itse ulko-oven auki, mutta normaalisti ei sulje sitä. Piti mennä sulkemaan mutta ovi oli kiinni. Kissa tuli perässäni telkkarihuoneeseen ja hypähti ilmaan, kääntyi katsomaan taakseen ja taas hypähti ja meni kurkkaamaan makuuhuoneeseen oven raosta mutta ei mennyt sinne. Lapset olivat jo koulussa. Luultavasti tuohonkin on jokin selitys, ehkä ulkona oli juossut jotain pakoon tai jonkun perässä ja adrenaliinia vielä riitti sisällä. Sopi vain niin hyvin tähän jatkoksi :)

Vierailija
71/81 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää ?

Vierailija
72/81 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sekin ollu karmiva kun tv-juontaja Niko Saarelan(muistaakseni) talo pistettiin palamaan, niin savun seassa oli vanhan ukon naama ?

Vierailija
73/81 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää ?

Vierailija
74/81 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole mitn tapahtunut ?

Vierailija
75/81 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehtoja.

1. Henki, eli henkilö. Tai usea. Luonnon, ufo vai jokin olentoluokka. Eläin vai ihminen. Portaali, esine, peili? Muualta tullut vai läheltä. Materiaali.

2. Joku joka esittää jotain muotoa tai henkilöä. Entä jinn?

3. Psyykkinen perspektiivi tai heijastaa omia ajatuskuvioita. Kanavoi taajuuksia? Kunnes tuulettaa tms. Unet tai väsymys.

4. Menneisyys ja historia. Jonkun.

5. Jokin muu. Mikä. Missä aiheissa olet ollut viimeksi ajatuksissasi tai netissä. Vai joku laite kummittelee, sähkö, koneen ääni korvissa, kuulokkeet. Entä exän vaikutus tai alkoholin. Suihku? Vaatteiden vaihtoa. Petivaatteet?

6. Kultti, politiikka tai uskolahko. Toiko se jotain. Tarkastelu uskomuksiin. 

7. Ihmiseen vaikuttaa sisäiset tekijät ja ulkoiset. Myös mitä syödään ja juodaan. Kaikki mikä vaikuttaa myös veteen ja vereen. Mieliala. Arvomaailmat. Toiveet, suunta.

Vierailija
76/81 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muillekin sattunut, eivät vissiin oo Vauvapalstalla nyt

Vierailija
77/81 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keititkö sille haamukahvit? Heititkö vanhan pullan kaapista roskiin ja tarjosit sitten pullan aaveen kaffen kera?

Vierailija
78/81 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää, varmana muillekin sattunut näitä... Ei joka pv, eikä jokaiselle.

Vierailija
79/81 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
80/81 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnelma muuttuu varmasti, sen aistii...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän