Kokisitko nämä viestit pettämiseksi????Onko jotain tapahtunut??
Niiimpä niin..näitä aloituksia täältä lukenut monesti ja näinpä se sitten omalle kohdalle osui... Menin ipadilla facebookiin ja siellähän oli miehen tili auki...sika minä menin kurkkaamaan viestiosion, tuli vain sellainen tunne että pitää...Keskustelu jonkun naisen kanssa tälläinen: Mies: Moi, onko kiirettä? Nainen ei ole ilmeisesti vastannut kun mies on laittanut viestin pian perään: On kai sitten :(
Tähän nainen on sitten vastannut ja laittanut rohkean kuvan takapuolestaan miehelle. M: wow, haluisin nyt..
Tästä lähtee pervokeskustelu jota en viitsi tähän edes kirjoittaa...sisältäen kuvan miehen vehkeestä jota nainen kehuu...
Keskustelu on käyty keskiviikkona keskellä päivää kun minä olen ollut töissä... Tutkin naisen profiilin, asuu 300 km päässä meistä..eivätkä ole miehen kanssa edes ystäviä facebookissa..(on kyllä yhden miehen ystävän Facebok kaveri jonka kanssa minäkin olen..) ja mies ei ole koskaan minulle tuollaisesta naisesta mitään maininnut vaikka hänellä on paljon naispuolisia ystäviä..
Tänään mies on noin kahdeksaan asti töissä ja aion aloittaa keskustelut..Miten otan asian käsittelyyn??? Pelkän viestittelyn voisin antaa anteeksi mutta mietityttää kuinka suurella todennäköisyydellä jotakin on tapahtunut ja jos on niin miten saan miehen tunnustamaan??? Tunnen niin suurta raivoa nyt...en surua edes..vain raivoa..
Kommentit (154)
Ihan mielenkiinnosta ja hieman ohi aiheen, onko ihan tavallistakin, että ihmiset lähettelee sukuelimistään kuvia?
Muistan kyllä nettitreffien joidenkin miesten lähestyneen alastonkuvillaan. Jos omalla naamalla ja nimellä lähettelee ton tason kuvia, niin eiköhän tuossa ole just se riski, että kuvat päätyy ihan muiden nähtäväksi kuin pitäisi.
Saattaisi se ap:n miehen viestittelykamukin yllättyä iloisesti, mikäli tietäisi takapuolensa olleen myös ap:n nähtävillä...
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 19:36"]Täytynee tämän keskustelun perusteella todeta että kaikki kirjesalaisuudesta vouhkaajat: ampukaa itsenne. Jokaisella teistä on oma lehmä ojassa. Rakastavassa parisuhteessa ei salailla yhtään mitään. Kukaan ei vouhkaa jos puoliso avaa sähkölaskun ja maksaa sen toisen puolesta, mutta jos pettämisestä jää kiinni naamakirjaviestien takia niin rikoksia on tapahtunut ja koko pettäminen pitäisi unohtaa koska rikos. Voi luoja... VIEKÄÄ JUTTU KÄRÄJILLE jos kehtaatte. Hyi helvetti, pettäjät selityksineen oksettaa.
[/quote]
No en helvetissä avaa mitään puolison nimellä tullutta kirjettä! Tietenkään! Huh huh nyt ihmiset, ootteko oikeasti noin epäluotettavia. Kyse ei tässä ole siitä että olisi salattavaa, vaan että on oikeus yksityisyyteen. Ap teki väärin ja ap:n mies teki väärin. Suhde loppuu ja kumnallakin on mahis oppia virheistään ja olla parempi puoliso tulevaisuudessa.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 18:05"]
Minusta olisi todella hauskaa saada selville, että kanssani parisuhteessa oleva henkilö on pettänyt minua.
[/quote]
Etpä tunnu tietävän mistä puhut. Se tilanne, kun tuollaisen asian saa selville on kaikkea muuta kuin hauska. Tyrmistys, epäusko ja suru siitä, että tärkein ihminen on pettänyt luottamuksesi on suorastaan päällevyöryvää, lamauttavaa. Eipä siitä tilanteesta petetty osapuoli mitään kiksejä saa. Tulet itsekin huomaamaan sen sitten kun omalla kohdalle osuu.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 10:14"]Vittu että vituttaa kun nää pettävät vittusaatanat keksii aina syyttää sitä kolmatta osapuolta. "En mä olis halunnu mutku se pakotti, yritin lopettaa mut se ei antanu". Ja paskanmarjat. Ensinäkin sä helvetin nuija olet päättänyt pettää, ihan sama onko se puhelinseksiä vai penetroitumista auton takapenkillä. Sinulla on myös valta lopettaa se pettäminen. Mutta eihän ne halua lopettaa, ei ennen kuin oma puoliso saa tietää ja silloinkin vituttaa vaan se, että jäi kiinni.
Älä usko sen selityksiä, jo se, että ei osaa myöntää omaa virhettään vaan syyttää sitä toista naista, kertoo aika vitusti miehestä. Pussy.
[/quote]
Juuri näin.
Mun tapauksessa silloinen mies tuli toisen naisen käräyttämäksi. Sitten mies esimerkiksi väitti toista naista valehtelijaksi ja omasta mielestään oli vain ollut nukkumassa humalaansa pois kyseisen naisen luona. Tietenkään tällä ihmisellä ei miehen sanojen mukaan ollut mitään merkitystä ja kuulemma nainen ollut aloitteellinen. Lisäksi nainen kuulemma oli katkera siitä, ettei mies halunnut suhdetta hänen kanssaan ja siksi kosti kertomalla minulle.
Toisen naisen tarina oli ihan erilainen. Hänen kertoman mukaan silloinen mies oli puhunut mm. muuttamisesta yhteen tämän naisen kanssa ja muutenkin kuulemma pitivät tiiviisti yhteyttä. Naisen puheiden mukaan mies oli haukkunut minua ja parisuhdetta hänelle.
Eli kyllä ne pettäjät yrittää kaikin keinoin saada syyt laitettua toisen osapuolen niskoille. Ap, itse miettisin tarkkaan, että onkohan mies nyt ihan rehellinen noissa jutuissaan.
Kuulostaa valitettavasti siltä, että mies
a. sallii itselleen pettämisen
b. valehtelee siitä
c. vierittää syyn teoistaan muiden niskoille
d. ei arvosta eikä kunnioita ap:tä lainkaan
Hyvin epämiellyttävä luonnekuvaus ja suhteen jatkamista häneen ap hukkaa arvokkaita nuoruusvuosiaan, jolloin voisi oikeasti tavata jonkun itselle sopivan ihanan miehen. Suosittelen eroa. Kuulostat alle kolmikymppiseltä eli sun iässäsi ne muut hyvät miehet ovat vielä vapaita toisin kuin kymmenen vuoden päästä, jolloin tarjonta on lähes vain tällaisia herrasmiehiä, jotka on pantu kiertoon.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 12:39"]Tiedoksi vielä, että AV:lla voi peukaloida peukutuksia ja päiväkirjajankkaaja manipuloi omien kommenttiensa peukutuksia.
[/quote][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 12:39"]Tiedoksi vielä, että AV:lla voi peukaloida peukutuksia ja päiväkirjajankkaaja manipuloi omien kommenttiensa peukutuksia.
[/quote]
Onko paljonkin kokemusta peukutusten manipuloinnista? Kumman paljon tosiaan nuo rikollisuutta ihannoivat viestit saa peukutuksia ja myös tuohon lainaamaani kirjoitukseesi ilmestyi kumman nopeasti yläpeukkuja.
Huom minä en syytä ketään mistään, kerroin vain epäilyttävästä toiminnasta.
Sinä sen sijaan väität ihan ykskantaan "päiväkirjajankkaajan" manipuloivan peukutuksia. Ymmärrät kai että tuo on vakava syytös ja täysin selkeä kunnianloukkaus. Minä kyseisenä kirjoittajana harkitsisin jo erittäin vakavasti rikoilmoituksen tekemistä kunnianloukkauksesta.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 13:45"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 18:05"]
Minusta olisi todella hauskaa saada selville, että kanssani parisuhteessa oleva henkilö on pettänyt minua.
[/quote]
Etpä tunnu tietävän mistä puhut. Se tilanne, kun tuollaisen asian saa selville on kaikkea muuta kuin hauska. Tyrmistys, epäusko ja suru siitä, että tärkein ihminen on pettänyt luottamuksesi on suorastaan päällevyöryvää, lamauttavaa. Eipä siitä tilanteesta petetty osapuoli mitään kiksejä saa. Tulet itsekin huomaamaan sen sitten kun omalla kohdalle osuu.
[/quote]
Omalla kohdalla ensimmäinen tunne oli epäusko, vaikka olinkin vaistonnut jotain olevan pielessä. "Todella hauska" ei tosiaan ollut se olo, miltä sillä hetkellä tuntui.
Tosin jälkikäteen ajatellen jotkut kummallisena pitämäni asiat saivat selityksen. Esimerkiksi se, kun mies alkoi kiinnittää enemmän huomiota pukeutumiseensa ja ulkonäköönsä. Tai kun mies alkoi käydä kotipaikkakunnallan kavereidensa luona useammin (todellisuudessa oli käynyt ihan muualla). Olin ollut luottavainen ja meillä oli myös omia menoja. Toisaalta parempi antaa tuollaisen ihmisen mennä.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 18:27"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 18:10"]Ota kuvankaappaus siitä keskustelusta ja laita liitteenä kuva miehelle Hänen työsähköpostiinsa anonyymistä sähköpostista. Sitten olet ihan kuin et tietäisi asiasta mitään.
[/quote]
Ai saakeli!! Kannatan tätä! Suorastaan herkullista!!
[/quote]
Mun mies ideoi tämän vielä niin pitkälle, että nyt sitten kiristät vielä lomarahat itsellesi ennenkuin paljastat että itse sen laitoit :D
Tämä kommentti on vain ap:lle. Olen ollut itse samassa tilanteessa eli mies oli unohtanut kirjautua meilistään ulos ja näin viestit mitä hän oli lähetellyt yhden tuttavanaisen kanssa. Ihan viattomia viestejä mutta omat hälytyskellot alkoivat soimaan. Ko. nainen oli nimittäin useissa illanvietoissa tullut liehittelemään miestäni selkäni takana mutta myös ihan nenäni edessä.
Ostin verkkokaupasta pienen gps jäljittimen, sellaisen mitä saa koirien kaulapantoihin tai lasten reppuihin ja laitoin sen autooni. Mieheni käytti usein autoani ja pystyin sitten tsekkaamaan aplikaation avulla minne autollani mentiin. Ei ollut suuri yllätys, että auto päätyi joinakin iltoina kyseisen tuttavanaisen pihaan. Mies tekstasi olevansa kavereidensa kanssa baarissa.
En kertonut miehelleni, että hän oli jäänyt rysän päältä kiinni mutta ehdotin parisuhdeterapiaa, johon hän suostuikin ja siellä hän itse tunnusti tekonsa ja lopetti touhun samantien kun ymmärsi miten oli loukannut minua ja miten itsekkäästi oli toiminut.
Kävimme terapiassa pitkään, koska minun oli vaikea antaa tekoa anteeksi. Nyt tapahtuneesta on jo kaksi vuotta ja olen vihdoin pääsemässä asiasta yli. Pettämisen voi antaa anteeksi mutta tuskin koskaan tulen sitä silti unohtamaan. Parisuhteemme korjaaminen oli silti sen arvoista, koska suhteessamme ei ollut muuten mitään vikaa ja seksikin oli säännöllistä, myös silloin, kun hän petti.
Mies tajusi pettäneensä vain omien itsetunto-ongelmiensa takia. Toisen naisen liehittely oli vaan hivellyt itsetuntoa niin paljon, että sitä ei pystynyt vastustamaan. Mies tajusi, että hänen pitää saada sitä itsetuntoa jotain muuta kautta kuin pettämällä. Eipä sillä, olen itsekin ollut vähällä pettää vastaavassa tilanteessa. Onneksi olen saanut pidettyä järjen mukana.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 13:53"]
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 12:39"]Tiedoksi vielä, että AV:lla voi peukaloida peukutuksia ja päiväkirjajankkaaja manipuloi omien kommenttiensa peukutuksia. [/quote][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 12:39"]Tiedoksi vielä, että AV:lla voi peukaloida peukutuksia ja päiväkirjajankkaaja manipuloi omien kommenttiensa peukutuksia. [/quote] Onko paljonkin kokemusta peukutusten manipuloinnista? Kumman paljon tosiaan nuo rikollisuutta ihannoivat viestit saa peukutuksia ja myös tuohon lainaamaani kirjoitukseesi ilmestyi kumman nopeasti yläpeukkuja. Huom minä en syytä ketään mistään, kerroin vain epäilyttävästä toiminnasta. Sinä sen sijaan väität ihan ykskantaan "päiväkirjajankkaajan" manipuloivan peukutuksia. Ymmärrät kai että tuo on vakava syytös ja täysin selkeä kunnianloukkaus. Minä kyseisenä kirjoittajana harkitsisin jo erittäin vakavasti rikoilmoituksen tekemistä kunnianloukkauksesta.
[/quote]
Puhelimen incognito-tilassa pystyy peukuttamaan niin paljon kuin haluaa.
Olisi varmaan kiva ketju, jos toi idiootti päiväkirja-jankkaaja ei kirjoittaisi tänne. Miksi sama asia pitää kirjoittaa monta kertaa samoine jankkauksineen? Miksi vastaatte idioottijankkajalle?
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 18:29"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 18:23"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 18:17"]Tajuatko, että toisen sosiaalisen tilin luvaton lukeminen on yhtä suuri rikos kuin toisen ihmisen päiväkirjan lukeminen. Se rikkoo ihmisen oikeutta yksityisyyteen. Sellaisella voi lapseensa pilata välit loppuiäksi ja on tuolta pohjalta mahdoton rakentaa luottamusta parisuhteessa. Sinä myös teit tämän sosiopaattisen tekosi ennen kuin tiesit miehesi mitään vehdanneen. Ehkä olet muutenkin täysi kusipää ja miehesi vehtaa muiden naisten kanssa, koska katselee jo muutenkin tietä ulos suhteesta tuollaisen empatiattoman narsistin kanssa, jolla on päiväkirjan salalukijan moraali. [/quote] Tuossa miehen toiminnassa ei sitten ole mitään moraalisesti arveluttavaa?
[/quote]
Sairas kommentti sinulta, se on eettisenä argumenttina muotoa: "Kuinka voit kirjoittaa niin päiväkirjaasi. Himoitsevasi työkaveriasi ja suudelleesi hänen kanssaan pikkujouluissa." Päiväkirjan lukeminen on ajallisessa jatkumossa ennen päiväkirjan sisällöstä tietämistä. Toisen ihmisen päiväkirjan lukeminen on narsistisen ja tunnevammaisen sosiopaatin teko. Sen hyväksyntä on sosiopaatin "moraalia". Yksityinen sosiaalinen viestintä internetissä vertautuu päiväkirjaan. Toisen ihmisen sähköposteja ei lueta, hänen virtuaalipäiväkirjaansa ei lueta, hänen yksityisviestintäänsä ei lueta.
Miltä teistä tuntuisi, jos mies tietäisi tietämättänne sosiaalisen tilinne salasanan ja kävisi teidän tietämättänne lukemassa kaikki keskustelunne parhaan ystävänne kanssa parisuhteestanne? Missä avautuisitte, kertoisitte seksuaalisuudestanne sellaista, mitä ette ole miehelle pystyneet kertomaan jne.
Kaikki vapaasti luettavissa? Te olette oikeassa peukuttaneet tuollaista joukolla ja torjutte sen kritiikin. Teissä on jotain hyvin pahasti moraalisesti pilalla. Tämä ei ole mielipidekysymys tai väittelyn asia. Tämä on ilmiselvä fakta. Teillä on pitkä tie moraalisiksi ihmisiksi kehittymiseksi kuljettavana. Toisten päiväkirjoja ei lueta.
[/quote]
Näin paasaa vain ihminen jonka yksityiset teot eivät kestä päivänvaloa vaan niitä täytyy salailla.
No niin AV-mammat, moniko tunnustaa jakaneensa peräpäästään kuvia netissä?
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 11:03"]No niin AV-mammat, moniko tunnustaa jakaneensa peräpäästään kuvia netissä?
[/quote]
Ja tähän lasketaan siis mukaan myös yksityisviestit, sillä kaikkihan me tiedetään, että mikä nettiin menee, se nettiin jää.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 10:53"]Tämä kommentti on vain ap:lle. Olen ollut itse samassa tilanteessa eli mies oli unohtanut kirjautua meilistään ulos ja näin viestit mitä hän oli lähetellyt yhden tuttavanaisen kanssa. Ihan viattomia viestejä mutta omat hälytyskellot alkoivat soimaan. Ko. nainen oli nimittäin useissa illanvietoissa tullut liehittelemään miestäni selkäni takana mutta myös ihan nenäni edessä.
Ostin verkkokaupasta pienen gps jäljittimen, sellaisen mitä saa koirien kaulapantoihin tai lasten reppuihin ja laitoin sen autooni. Mieheni käytti usein autoani ja pystyin sitten tsekkaamaan aplikaation avulla minne autollani mentiin. Ei ollut suuri yllätys, että auto päätyi joinakin iltoina kyseisen tuttavanaisen pihaan. Mies tekstasi olevansa kavereidensa kanssa baarissa.
En kertonut miehelleni, että hän oli jäänyt rysän päältä kiinni mutta ehdotin parisuhdeterapiaa, johon hän suostuikin ja siellä hän itse tunnusti tekonsa ja lopetti touhun samantien kun ymmärsi miten oli loukannut minua ja miten itsekkäästi oli toiminut.
Kävimme terapiassa pitkään, koska minun oli vaikea antaa tekoa anteeksi. Nyt tapahtuneesta on jo kaksi vuotta ja olen vihdoin pääsemässä asiasta yli. Pettämisen voi antaa anteeksi mutta tuskin koskaan tulen sitä silti unohtamaan. Parisuhteemme korjaaminen oli silti sen arvoista, koska suhteessamme ei ollut muuten mitään vikaa ja seksikin oli säännöllistä, myös silloin, kun hän petti.
Mies tajusi pettäneensä vain omien itsetunto-ongelmiensa takia. Toisen naisen liehittely oli vaan hivellyt itsetuntoa niin paljon, että sitä ei pystynyt vastustamaan. Mies tajusi, että hänen pitää saada sitä itsetuntoa jotain muuta kautta kuin pettämällä. Eipä sillä, olen itsekin ollut vähällä pettää vastaavassa tilanteessa. Onneksi olen saanut pidettyä järjen mukana.
[/quote]
Oho. Onpa tarina kaikkine GPS-jäljittimineen. Jos tosiaan on noin kuin kirjoitit, niin onnea teille. Itse saattaisin miettiä, että onko mieskin kuitenkin yhtä ovela ja tietääkin salata seuraavat pettämisensä vielä paremmin...
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 12:59"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 12:23"]
110, kiitos kommentistasi 120! Selvästi olet asioita miettinyt ja osaat vaatia toiseltakin ilman sen kummempia uhriutumisia. Tarvittaessa varmaan laittaisit suhteellekin pisteen. Olen ollut vastaavassa tilanteessa molemmilla puolilla eli minäkään en allekirjoita väitettä "kerran pettäjä, aina pettäjä". Omalla kohdallani kyky anteeksiantoon tai unohtamiseen ei kuitenkaan ole niin suuri, että voisin saman suhteen puitteissa luottaa tuon toteutuvan. Teidän kohdalla en yllättyisi, mikäli sinä löytäisit toisen ja siitä huolimatta jatkaisit suhtettasi nykyiseen. Anteeksi skeptisyyteni ja hyvin voin olla väärässäkin. -115-
[/quote]
Mä luuen, että me kumpikin miehen kanssa ollaan opittu omista virheistämme sen verran, että jos jompi kumpi vielä koskaan törmää johonkuhun omaa puolisoa kiinnostavampaan, niin laitetaan se nykyinen suhde poikki, ennenkuin aloitetaan uutta. Tän oon luvannut itselleni ja olen varma, että mies toimisi nykyään samoin. Muuten me oltais ihan turhaan käyty pitkät parisuhdeterapiat yms. Kyllä ihminen osaa oppia omista mokistaan ja muuttua. Minä uskon näin.
[/quote]
Tämä on hyvä periaate. -115-
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 12:42"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 12:02"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 11:49"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 17:48"]Niiimpä niin..näitä aloituksia täältä lukenut monesti ja näinpä se sitten omalle kohdalle osui... Menin ipadilla facebookiin ja siellähän oli miehen tili auki...sika minä menin kurkkaamaan viestiosion, tuli vain sellainen tunne että pitää...Keskustelu jonkun naisen kanssa tälläinen: Mies: Moi, onko kiirettä? Nainen ei ole ilmeisesti vastannut kun mies on laittanut viestin pian perään: On kai sitten :(
Tähän nainen on sitten vastannut ja laittanut rohkean kuvan takapuolestaan miehelle. M: wow, haluisin nyt..
Tästä lähtee pervokeskustelu jota en viitsi tähän edes kirjoittaa...sisältäen kuvan miehen vehkeestä jota nainen kehuu...
Keskustelu on käyty keskiviikkona keskellä päivää kun minä olen ollut töissä... Tutkin naisen profiilin, asuu 300 km päässä meistä..eivätkä ole miehen kanssa edes ystäviä facebookissa..(on kyllä yhden miehen ystävän Facebok kaveri jonka kanssa minäkin olen..) ja mies ei ole koskaan minulle tuollaisesta naisesta mitään maininnut vaikka hänellä on paljon naispuolisia ystäviä..
Tänään mies on noin kahdeksaan asti töissä ja aion aloittaa keskustelut..Miten otan asian käsittelyyn??? Pelkän viestittelyn voisin antaa anteeksi mutta mietityttää kuinka suurella todennäköisyydellä jotakin on tapahtunut ja jos on niin miten saan miehen tunnustamaan??? Tunnen niin suurta raivoa nyt...en surua edes..vain raivoa..
[/quote]
En pelkästään kokisi, vaan ilman mitään tulkintoja SINÄ olet pettänyt miehesi luottamuksen pahimmalla mahdollisella tavalla, eli olet RIKOKSELLA pettänyt totaalisesti hänen luottamuksensa!
Se mitä olet TÖRKEÄLLÄ RIKOKSELLASI saanut selville, ei ole lainkaan kommentoitavissa, koska se on selvitetty RIKOKSELLA ja vieläpä kaikkein TÖRKEIMMÄLLÄ sellaisella, eli totaalisella luottamuksen pettämisellä. Miehellesi suosittelisin välittömiä oikeustoimia ja eron hakemista. Noin törkeää toimintaa ei missään nimessä saa painaa villaisella!
[/quote]
Oletko tullut jätetyksi oman varomattomuutesi takia?
[/quote]
En ole tullut jätetyksi RIKOKSELLA hankitulla aineistolla. Sen sijaan olen jättänyt yhden naisen, kun yllätin hänet penkomassa puhelintani. Kalliiksi tuli se penkominen, sillä nainen sai asua ilmaiseksi asunnossani. Suosittelin välitöntä tavaroiden pakkaamista ja muuttamista väliaikaisesti vaikka äidilleen, sillä laillisen irtisanomisajan hyödyntäminen tulisi olemaan hänelle helvetillistä. Ymmärsi yskän ja poistui kamoineen nyyhkien asunnostani. Kaiken lisäksi kyseisen pettäjän törkeä rikos oli täysin turha, sillä puhelimestani ei löytynyt, eikä tule koskaan löytymäänkään mitään sellaista, mitä hän sieltä etsi.
[/quote]
Vain pienet miehet piiloutuvat lain taskse. Suuret ymmärtävät poikkeustoimien päälle ja sen ettei auktoriteetteja tarvitse sokeasti seurata ;)
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 13:53"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 12:39"]Tiedoksi vielä, että AV:lla voi peukaloida peukutuksia ja päiväkirjajankkaaja manipuloi omien kommenttiensa peukutuksia.
[/quote][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 12:39"]Tiedoksi vielä, että AV:lla voi peukaloida peukutuksia ja päiväkirjajankkaaja manipuloi omien kommenttiensa peukutuksia.
[/quote]
Onko paljonkin kokemusta peukutusten manipuloinnista? Kumman paljon tosiaan nuo rikollisuutta ihannoivat viestit saa peukutuksia ja myös tuohon lainaamaani kirjoitukseesi ilmestyi kumman nopeasti yläpeukkuja.
Huom minä en syytä ketään mistään, kerroin vain epäilyttävästä toiminnasta.
Sinä sen sijaan väität ihan ykskantaan "päiväkirjajankkaajan" manipuloivan peukutuksia. Ymmärrät kai että tuo on vakava syytös ja täysin selkeä kunnianloukkaus. Minä kyseisenä kirjoittajana harkitsisin jo erittäin vakavasti rikoilmoituksen tekemistä kunnianloukkauksesta.
[/quote]
Kunnianloukkaus in my ass!
129, sulla on ollut nainen vain mielikuvituksessasi.
Vittu että vituttaa kun nää pettävät vittusaatanat keksii aina syyttää sitä kolmatta osapuolta. "En mä olis halunnu mutku se pakotti, yritin lopettaa mut se ei antanu". Ja paskanmarjat. Ensinäkin sä helvetin nuija olet päättänyt pettää, ihan sama onko se puhelinseksiä vai penetroitumista auton takapenkillä. Sinulla on myös valta lopettaa se pettäminen. Mutta eihän ne halua lopettaa, ei ennen kuin oma puoliso saa tietää ja silloinkin vituttaa vaan se, että jäi kiinni.
Älä usko sen selityksiä, jo se, että ei osaa myöntää omaa virhettään vaan syyttää sitä toista naista, kertoo aika vitusti miehestä. Pussy.