Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokisitko nämä viestit pettämiseksi????Onko jotain tapahtunut??

Vierailija
26.09.2015 |

Niiimpä niin..näitä aloituksia täältä lukenut monesti ja näinpä se sitten omalle kohdalle osui... Menin ipadilla facebookiin ja siellähän oli miehen tili auki...sika minä menin kurkkaamaan viestiosion, tuli vain sellainen tunne että pitää...Keskustelu jonkun naisen kanssa tälläinen: Mies: Moi, onko kiirettä? Nainen ei ole ilmeisesti vastannut kun mies on laittanut viestin pian perään: On kai sitten :(

Tähän nainen on sitten vastannut ja laittanut rohkean kuvan takapuolestaan miehelle. M: wow, haluisin nyt..

Tästä lähtee pervokeskustelu jota en viitsi tähän edes kirjoittaa...sisältäen kuvan miehen vehkeestä jota nainen kehuu...

Keskustelu on käyty keskiviikkona keskellä päivää kun minä olen ollut töissä... Tutkin naisen profiilin, asuu 300 km päässä meistä..eivätkä ole miehen kanssa edes ystäviä facebookissa..(on kyllä yhden miehen ystävän Facebok kaveri jonka kanssa minäkin olen..) ja mies ei ole koskaan minulle tuollaisesta naisesta mitään maininnut vaikka hänellä on paljon naispuolisia ystäviä..

Tänään mies on noin kahdeksaan asti töissä ja aion aloittaa keskustelut..Miten otan asian käsittelyyn??? Pelkän viestittelyn voisin antaa anteeksi mutta mietityttää kuinka suurella todennäköisyydellä jotakin on tapahtunut ja jos on niin miten saan miehen tunnustamaan??? Tunnen niin suurta raivoa nyt...en surua edes..vain raivoa..

Kommentit (154)

Vierailija
101/154 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain selville muutama vuosi sitten silloisen mieheni pervot viestittelyt muutamankin naisen kanssa. Minulla oli ollut tunne jo jonkin aikaa, että kaikki ei ole hyvin...Sitten kerrran hän oli jättänyt humalapäissään facebookin viestit auki. On sitten laitonta tai ei niin, jos näet näytöllä viestittelyjä useamman tuntemattoman ja minunkin tunteman naisen kanssa niin oikeestiko joku jättää lukematta. Enpä usko! Joka tapauksessa viestien sisältö oli selvää nettiseksiä ja yhden kanssa viestittelyt vaikuttivat, että olisi ehkä ollut enemmänkin. Asian nostettua esille seuraavana päivänä sain riidan aikaiseksi. En niinkään siitä, että olin lukenut ilman lupaa vaan siitä et tuo ei merkkaa mitään ja miksi en sitä voi ymmärtää. No asia lopulta selvisi, että yhden kanssa oli ollut enemmänkin yhdellä "poikien kalastusviikonloppuna", juuri sinä viikonloppuna, minkä jälkeen epäilykseni olivat heränneetkin. Meidän suhde paattyi, toivottavasti sinäkin teet sen ratkaisun. Luulen,,että itsekin olisin niin tehnyt vaikka miehellä olisikin jäänyt vain viestiasteelle.

Vierailija
102/154 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ha ha. Tää päiväkirjalänkyttäjä on aina vaan mukana. Varo vaan, sunkin "yksityiset" alapääkuvat on koko kaveripiirillä jaettuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/154 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi vielä, että AV:lla voi peukaloida peukutuksia ja päiväkirjajankkaaja manipuloi omien kommenttiensa peukutuksia.

Vierailija
104/154 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 12:02"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 11:49"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 17:48"]Niiimpä niin..näitä aloituksia täältä lukenut monesti ja näinpä se sitten omalle kohdalle osui... Menin ipadilla facebookiin ja siellähän oli miehen tili auki...sika minä menin kurkkaamaan viestiosion, tuli vain sellainen tunne että pitää...Keskustelu jonkun naisen kanssa tälläinen: Mies: Moi, onko kiirettä? Nainen ei ole ilmeisesti vastannut kun mies on laittanut viestin pian perään: On kai sitten :(

Tähän nainen on sitten vastannut ja laittanut rohkean kuvan takapuolestaan miehelle. M: wow, haluisin nyt..

Tästä lähtee pervokeskustelu jota en viitsi tähän edes kirjoittaa...sisältäen kuvan miehen vehkeestä jota nainen kehuu...

Keskustelu on käyty keskiviikkona keskellä päivää kun minä olen ollut töissä... Tutkin naisen profiilin, asuu 300 km päässä meistä..eivätkä ole miehen kanssa edes ystäviä facebookissa..(on kyllä yhden miehen ystävän Facebok kaveri jonka kanssa minäkin olen..) ja mies ei ole koskaan minulle tuollaisesta naisesta mitään maininnut vaikka hänellä on paljon naispuolisia ystäviä..

Tänään mies on noin kahdeksaan asti töissä ja aion aloittaa keskustelut..Miten otan asian käsittelyyn??? Pelkän viestittelyn voisin antaa anteeksi mutta mietityttää kuinka suurella todennäköisyydellä jotakin on tapahtunut ja jos on niin miten saan miehen tunnustamaan??? Tunnen niin suurta raivoa nyt...en surua edes..vain raivoa..

[/quote]
En pelkästään kokisi, vaan ilman mitään tulkintoja SINÄ olet pettänyt miehesi luottamuksen pahimmalla mahdollisella tavalla, eli olet RIKOKSELLA pettänyt totaalisesti hänen luottamuksensa!
Se mitä olet TÖRKEÄLLÄ RIKOKSELLASI saanut selville, ei ole lainkaan kommentoitavissa, koska se on selvitetty RIKOKSELLA ja vieläpä kaikkein TÖRKEIMMÄLLÄ sellaisella, eli totaalisella luottamuksen pettämisellä. Miehellesi suosittelisin välittömiä oikeustoimia ja eron hakemista. Noin törkeää toimintaa ei missään nimessä saa painaa villaisella!
[/quote]

Oletko tullut jätetyksi oman varomattomuutesi takia?
[/quote]
En ole tullut jätetyksi RIKOKSELLA hankitulla aineistolla. Sen sijaan olen jättänyt yhden naisen, kun yllätin hänet penkomassa puhelintani. Kalliiksi tuli se penkominen, sillä nainen sai asua ilmaiseksi asunnossani. Suosittelin välitöntä tavaroiden pakkaamista ja muuttamista väliaikaisesti vaikka äidilleen, sillä laillisen irtisanomisajan hyödyntäminen tulisi olemaan hänelle helvetillistä. Ymmärsi yskän ja poistui kamoineen nyyhkien asunnostani. Kaiken lisäksi kyseisen pettäjän törkeä rikos oli täysin turha, sillä puhelimestani ei löytynyt, eikä tule koskaan löytymäänkään mitään sellaista, mitä hän sieltä etsi.

Vierailija
105/154 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee päiväkirjapelle nyt muualle...

Vierailija
106/154 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mikä tilanne?

Vierailija
107/154 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

110 jatkaa: Siitä gps jäljittimestä vielä. Sitä ei oikeastaan olisi edes tarvittu, koska kaikkein selvin merkki pettämisestä oli se, että mies yhtäkkiä viettikin enemmän aikaa muualla, kuin ennen. Käytös muuttui nopeasti ja radikaalisti. Tämä on varmasti yleisin indikaattori pettämiselle.

Ja se, kenen kanssa mies petti, oli niin ilmiselvää, se nainen oli jahdannut miestäni jo niin pitkään ja lopulta onnistui. Olisin ilman gps-jäljitintäkin voinut mennä toteamaan sen naisen pihaan, että autoni on siellä. Viestiketjun näkeminen vain vahvisti epäilyni todeksi ja autoni paikannus oli vain lisävahvistus. Oikeastaan aika turha sellainen.

Ja tosiaan mieheni oli itsekin mennyt tutkimaan tekstiviestejäni, vielä ihan tarkoituksella, itse olin törmännyt hänen meileihinsä vahingossa, hänen oman huolimattomuutensa takia. No nämä asiat on nyt jo ollutta ja mennyttä ja puolin ja toisin anteeksi annettu.

Nykyään me ollaan annettu toisillemme salasanat ja lupa lukea toistemme meilejä ja kännyköitä ihan vapaasti. Eipä ole kyllä ollut enää tarvetta siihen kun ollaan saatu luottamus molemmin puolin takaisin.

Mutta halusin kertoa oman tarinani siksi, että kaikki ei ole aina niin mustavalkoista. Harvemmin se suhteissa menee niin, että vain toinen on täysin läpimätä ja toinen enkeli.

Pettäminen on väärin ja toisen viestien lukeminen ilman lupaa on väärin, kummankin teon voi silti mielestäni antaa anteeksi jos kumpikin on halukas vielä korjaamaan suhdetta.

Vierailija
108/154 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP täällä nyt..keskustelut käytiin..nainen on kuulema täysin yhdentekevä..ex yli kymmenen vuoden takaa, silloinkaan suhde ei ole ollut vakava..ovat kuulema nähneet viimeksi vähän ennen kuin me aloimme seurustelemaan..mies sanoi että nainen halusi silloin enemmän mutta mies oli niin rakastunut minuun...kieltää mitään tapahtuneen meidän aikana, tietysti..sanoo että se on ollut pelkkää huvia, kuvien lähettelyä ynnä muuta.. mies on halunnut lopettaa mutta nianen vaan jatkaa..sanoin miehelle että haluan miettiä asioita ja tulin ystävälleni yöksi ja täällä nyt olen..

selasin miehen fb-seinää taaksepäin muutaman vuoden ajan...ovat olleet vielä viime keväänä kavereita facessa ja instagramissa, nainen on kommentoinut kuviin ja ne näkyy siellä vieläkin... nyt ei muka mitään!!! miksi poistaa fb ja ig ystävyydet yhtä äkkiä??? tyhjä olo...

Vierailija
109/154 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kuinka tilanne on edennyt?

Vierailija
110/154 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 08:54"]AP täällä nyt..keskustelut käytiin..nainen on kuulema täysin yhdentekevä..ex yli kymmenen vuoden takaa, silloinkaan suhde ei ole ollut vakava..ovat kuulema nähneet viimeksi vähän ennen kuin me aloimme seurustelemaan..mies sanoi että nainen halusi silloin enemmän mutta mies oli niin rakastunut minuun...kieltää mitään tapahtuneen meidän aikana, tietysti..sanoo että se on ollut pelkkää huvia, kuvien lähettelyä ynnä muuta.. mies on halunnut lopettaa mutta nianen vaan jatkaa..sanoin miehelle että haluan miettiä asioita ja tulin ystävälleni yöksi ja täällä nyt olen..

selasin miehen fb-seinää taaksepäin muutaman vuoden ajan...ovat olleet vielä viime keväänä kavereita facessa ja instagramissa, nainen on kommentoinut kuviin ja ne näkyy siellä vieläkin... nyt ei muka mitään!!! miksi poistaa fb ja ig ystävyydet yhtä äkkiä??? tyhjä olo...
[/quote]

Kurja juttu. Ei millään pahalla, mutta miehesi selittelyt kuulostavat aika lailla selittelyiltä.

Tuskinpa kukaan on miestäsi pakottanut laittamaan kuviaan alapäästään kenellekään, joten aika oudolta vaikuttaa selitys, että hänen mielestään nainen vain haluaa jatkaa. Harva nainen jää roikkumaan varattuun mieheen nyt pelkän viestittelyn vuoksi. Eiköhän tuo ole ollut ihan molemminpuolista.

Vielä pettämisestä. Kun yksi oma ex jäi kiinni pettämisestä (toinen nainen käräytti hänet itse minulle), niin oli just samanlaista selittelyä, että sälytti kaiken sen naisen piikkiin ja mitään ei ollut mukamas tapahtunut. Aluksi kielsi pettämisenkin, mutta kyllähän sekin lopulta selvisi.

Tsemppiä sulle!

Vierailija
111/154 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

129 jatkaa. Vieläkin harmittaa, etten haastanut rikollista eksääni oikeuteen. Se olisi ehdottomasti pitänyt tehdä, sillä noin vakavasta rikoksesta ei kenenkään pitäisi selvitä ilman rikosoikeudellista seuraamusta.

Vierailija
112/154 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 12:23"]

110, kiitos kommentistasi 120! Selvästi olet asioita miettinyt ja osaat vaatia toiseltakin ilman sen kummempia uhriutumisia. Tarvittaessa varmaan laittaisit suhteellekin pisteen. Olen ollut vastaavassa tilanteessa molemmilla puolilla eli minäkään en allekirjoita väitettä "kerran pettäjä, aina pettäjä". Omalla kohdallani kyky anteeksiantoon tai unohtamiseen ei kuitenkaan ole niin suuri, että voisin saman suhteen puitteissa luottaa tuon toteutuvan. Teidän kohdalla en yllättyisi, mikäli sinä löytäisit toisen ja siitä huolimatta jatkaisit suhtettasi nykyiseen. Anteeksi skeptisyyteni ja hyvin voin olla väärässäkin. -115-

[/quote]

Mä luuen, että me kumpikin miehen kanssa ollaan opittu omista virheistämme sen verran, että jos jompi kumpi vielä koskaan törmää johonkuhun omaa puolisoa kiinnostavampaan, niin laitetaan se nykyinen suhde poikki, ennenkuin aloitetaan uutta. Tän oon luvannut itselleni ja olen varma, että mies toimisi nykyään samoin. Muuten me oltais ihan turhaan käyty pitkät parisuhdeterapiat yms. Kyllä ihminen osaa oppia omista mokistaan ja muuttua. Minä uskon näin.

Vierailija
113/154 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että miehelläsi ja tällä naisella on oikeasti muutakin kuin pelkkää kuvien lähettelyä kysessä...

Jos yleensä mies ei ole kiinnostunut, niin ei hän silloin mitään viestittelyäkään jatka. Varsinkaan jonkun vuosien takaisen tuttavuuden kanssa, joka ei mukamas merkitse mitään.

Vierailija
114/154 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on lähetellyt kyrvän kuvia eksälleen? Eiköhän se yksinään ole tarpeeksi paha teko. Ja todennäköisesti runkkaillut sen naisen persekuville.. Kannatteeko tuommoisen ihmisen kanssa kuluttaa enempää aikaa?

Vierailija
115/154 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän oli Itse kysellyt naiselta et onko kiire? Ei vaikuta et haluais lopettaa tai et "nainen vaan jatkaa".

Vierailija
116/154 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 12:59"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 12:23"]

110, kiitos kommentistasi 120! Selvästi olet asioita miettinyt ja osaat vaatia toiseltakin ilman sen kummempia uhriutumisia. Tarvittaessa varmaan laittaisit suhteellekin pisteen. Olen ollut vastaavassa tilanteessa molemmilla puolilla eli minäkään en allekirjoita väitettä "kerran pettäjä, aina pettäjä". Omalla kohdallani kyky anteeksiantoon tai unohtamiseen ei kuitenkaan ole niin suuri, että voisin saman suhteen puitteissa luottaa tuon toteutuvan. Teidän kohdalla en yllättyisi, mikäli sinä löytäisit toisen ja siitä huolimatta jatkaisit suhtettasi nykyiseen. Anteeksi skeptisyyteni ja hyvin voin olla väärässäkin. -115-

[/quote]

Mä luuen, että me kumpikin miehen kanssa ollaan opittu omista virheistämme sen verran, että jos jompi kumpi vielä koskaan törmää johonkuhun omaa puolisoa kiinnostavampaan, niin laitetaan se nykyinen suhde poikki, ennenkuin aloitetaan uutta. Tän oon luvannut itselleni ja olen varma, että mies toimisi nykyään samoin. Muuten me oltais ihan turhaan käyty pitkät parisuhdeterapiat yms. Kyllä ihminen osaa oppia omista mokistaan ja muuttua. Minä uskon näin.

[/quote]

Näin sen pitää mennä, jos siihen voi luottaa että toinen on rehellinen, ei tule kiusausta tutkia puhelimia tms.
Olen edelleen sitä mieltä että pettämisellä on paljon kauaskantoisemmat ja tuskaa tuottavammat vaikutukset kuin sillä että olet katsonut puolisosi puhelimen, vaikkei se oikein olekaan.

Vierailija
117/154 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahterikuvia jakaneella naisella on varmaan eri käsitys hänen ja ap:n miehen välisestä suhteesta. Välimatkakaan ei ole mikään este pettämiselle.

Vierailija
118/154 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 12:42"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 12:02"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 11:49"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 17:48"]Niiimpä niin..näitä aloituksia täältä lukenut monesti ja näinpä se sitten omalle kohdalle osui... Menin ipadilla facebookiin ja siellähän oli miehen tili auki...sika minä menin kurkkaamaan viestiosion, tuli vain sellainen tunne että pitää...Keskustelu jonkun naisen kanssa tälläinen: Mies: Moi, onko kiirettä? Nainen ei ole ilmeisesti vastannut kun mies on laittanut viestin pian perään: On kai sitten :(

[/quote]
En pelkästään kokisi, vaan ilman mitään tulkintoja SINÄ olet pettänyt miehesi luottamuksen pahimmalla mahdollisella tavalla, eli olet RIKOKSELLA pettänyt totaalisesti hänen luottamuksensa!
Se mitä olet TÖRKEÄLLÄ RIKOKSELLASI saanut selville, ei ole lainkaan kommentoitavissa, koska se on selvitetty RIKOKSELLA ja vieläpä kaikkein TÖRKEIMMÄLLÄ sellaisella, eli totaalisella luottamuksen pettämisellä. Miehellesi suosittelisin välittömiä oikeustoimia ja eron hakemista. Noin törkeää toimintaa ei missään nimessä saa painaa villaisella!
[/quote]

Oletko tullut jätetyksi oman varomattomuutesi takia?
[/quote]
En ole tullut jätetyksi RIKOKSELLA hankitulla aineistolla. Sen sijaan olen jättänyt yhden naisen, kun yllätin hänet penkomassa puhelintani. Kalliiksi tuli se penkominen, sillä nainen sai asua ilmaiseksi asunnossani. Suosittelin välitöntä tavaroiden pakkaamista ja muuttamista väliaikaisesti vaikka äidilleen, sillä laillisen irtisanomisajan hyödyntäminen tulisi olemaan hänelle helvetillistä. Ymmärsi yskän ja poistui kamoineen nyyhkien asunnostani. Kaiken lisäksi kyseisen pettäjän törkeä rikos oli täysin turha, sillä puhelimestani ei löytynyt, eikä tule koskaan löytymäänkään mitään sellaista, mitä hän sieltä etsi.
[/quote]

Uskon että se oli tämän naisenkin etu vaikka se sillä hetkellä ei ehkä hänestä siltä tuntunut.
Joko sinä olit etäinen eikä teillä ollut yhteishenkeä, halusit pitää häntä hetken panokaverina tms.
Tai sitten nainen oli todella joku persoonallisuushäriöinen tms, mutta sellaisesta ei tässä ketjussa ole puhuttu, vaan ap sai miehensä oikeasti kiinni.

Vierailija
119/154 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 18:47"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 18:45"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 18:39"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 18:33"] [quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 18:24"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 18:17"] Tajuatko, että toisen sosiaalisen tilin luvaton lukeminen on yhtä suuri rikos kuin toisen ihmisen päiväkirjan lukeminen. Se rikkoo ihmisen oikeutta yksityisyyteen. Sellaisella voi lapseensa pilata välit loppuiäksi ja on tuolta pohjalta mahdoton rakentaa luottamusta parisuhteessa. Sinä myös teit tämän sosiopaattisen tekosi ennen kuin tiesit miehesi mitään vehdanneen. Ehkä olet muutenkin täysi kusipää ja miehesi vehtaa muiden naisten kanssa, koska katselee jo muutenkin tietä ulos suhteesta tuollaisen empatiattoman narsistin kanssa, jolla on päiväkirjan salalukijan moraali. [/quote] Miksi alapeukutatte ilmiselvää moraalista tosiasiaa. Jaatteko toisen ihmisen päiväkirjan lukemisen moraalin? Onko se myös teidän moraalinne? [/quote] Mikäli joku jättää salaisen kirjeensä avoimena keittiön pöydälle, saatan hyvinkin sen lukaista. Sen vuoksi kannattaakin ainakin huolehtia itse, ettei jätä fb-tiliään auki, mikäli tapana on esitellä siellä sukukalleuksiaan muulle maailmalle. [/quote] "Mitäs et pitänyt päiväkirjaasi lukkojen takana?" Ap aloitti: Menin ipadilla facebookiin ja siellähän oli miehen tili auki...sika minä menin kurkkaamaan viestiosion, tuli vain sellainen tunne että pitää Eli tämä vertautuu suoraan siihen, että päiväkirja on esimerkiksi lipaston hyllyssä, eikä lipaston laatikossa lukittuna. "Sinä kyllä lukisit". Onneksi olkoon, olet moraalisesti pahasti viallinen.   [/quote] Joo, eikä haittaa yhtään, että olen mielestäsi "moraalisesti viallinen".

[/quote]

Ei se edellytä minun mielipidettäni. Se on neutraali tosiasia.
[/quote]

Tuon aivopierun jälkeen sinun on ihan turha puhua mitään logiikasta :D Jokinen normaaliälyinen ihminen tietää, että moraalikäsityksiä on monenlaisia eikä se oma moraalikäsitys ole yhtään sen enempää fakta kuin muidenkaan moraalikäsitykset. Kyse on todellakin sinun mielipiteitäsi, ei mistään yleisistä tosiasioista. Sinä et taida olla penaalin terävin kynä, kun et kykene edes erottamaan mielipiteitä faktoista?

Vierailija
120/154 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 18:29"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 18:23"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 18:17"]Tajuatko, että toisen sosiaalisen tilin luvaton lukeminen on yhtä suuri rikos kuin toisen ihmisen päiväkirjan lukeminen. Se rikkoo ihmisen oikeutta yksityisyyteen. Sellaisella voi lapseensa pilata välit loppuiäksi ja on tuolta pohjalta mahdoton rakentaa luottamusta parisuhteessa. Sinä myös teit tämän sosiopaattisen tekosi ennen kuin tiesit miehesi mitään vehdanneen. Ehkä olet muutenkin täysi kusipää ja miehesi vehtaa muiden naisten kanssa, koska katselee jo muutenkin tietä ulos suhteesta tuollaisen empatiattoman narsistin kanssa, jolla on päiväkirjan salalukijan moraali. [/quote] Tuossa miehen toiminnassa ei sitten ole mitään moraalisesti arveluttavaa?

[/quote]

Sairas kommentti sinulta, se on eettisenä argumenttina muotoa: "Kuinka voit kirjoittaa niin päiväkirjaasi. Himoitsevasi työkaveriasi ja suudelleesi hänen kanssaan pikkujouluissa." Päiväkirjan lukeminen on ajallisessa jatkumossa ennen päiväkirjan sisällöstä tietämistä. Toisen ihmisen päiväkirjan lukeminen on narsistisen ja tunnevammaisen sosiopaatin teko. Sen hyväksyntä on sosiopaatin "moraalia". Yksityinen sosiaalinen viestintä internetissä vertautuu päiväkirjaan. Toisen ihmisen sähköposteja ei lueta, hänen virtuaalipäiväkirjaansa ei lueta, hänen yksityisviestintäänsä ei lueta.

Miltä teistä tuntuisi, jos mies tietäisi tietämättänne sosiaalisen tilinne salasanan ja kävisi teidän tietämättänne lukemassa kaikki keskustelunne parhaan ystävänne kanssa parisuhteestanne? Missä avautuisitte, kertoisitte seksuaalisuudestanne sellaista, mitä ette ole miehelle pystyneet kertomaan jne.

Kaikki vapaasti luettavissa? Te olette oikeassa peukuttaneet tuollaista joukolla ja torjutte sen kritiikin. Teissä on jotain hyvin pahasti moraalisesti pilalla. Tämä ei ole mielipidekysymys tai väittelyn asia. Tämä on ilmiselvä fakta. Teillä on pitkä tie moraalisiksi ihmisiksi kehittymiseksi kuljettavana. Toisten päiväkirjoja ei lueta.

[/quote]

No mutta nyt kun vahinko on jo tapahtunut (=on luettu toisen fb-viestejä), niin nyt on myöhäistä enää puida sen laittomuutta / moraalittomuutta eikä se ole tämän aloituksen pointti. Vaan nyt keskitytään siihen olennaiseen ongelmaan, mitä siitä seurasi (=mies pettää?!).