Huonoin asiakaspalvelu mitä olet saanut ja missä?
Itselle ei tule just nyt mieleen mitään oikeasti huonoa kokemusta asiakaspalvelusta, annan siis teidän kertoa.
Kommentit (166)
Vierailija kirjoitti:
Mikkelin Rosso. Ystävällä oli verkkarit ja huppari,minulla samettilökärit ja neuletakki,ei meikkiä kummallakaan. Tarjoilija katsoi meitä kuin halpaa makkaraa,koetin silti olla ystävällinen ja hymyillen pyysin siiderin. Tarjoilija lausui hyviiin hitaaasti tyly ilme kasvoillaan,kyllästyneeseen sävyyn "paapeerit?" Olin 31 vuotias. Sai siiderini,ystäväni otti kokista ja jäimme miettimään tilausta. Kun olimme valmiita koettimme huitoa tarjoilijaa,turhaan. Nainen ingoorasi meidät täysin. Joimme juomat ja häivyimme.
Ette maksaneet juomianne, vai rahastiko tarjoilija muka pöytään tilatut juomat etukäteen, vaikka aioitte tilata ruokaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En erittele firmoja, niitä on lukemattomia: kampaamoita, jalkahoitajia, kosmetologeja kuntosali, taksi ym ym
On erittäin huonoa asiakaspalvelua kysellä asiakkaan henkilökohtaisia asioita.
Opetelkaa lukemaan asiakasta haluaako hän a) puhua ollenkaan b) puhua itsestään.On tosi kiusallista kun kysellään kaikki asumiseen-, työhön- tai jälkikasvuun liittyvät asiat yksityiskohtia myöten. Vaikka vastaat viiveellä ja yksittäisillä sanoilla (jonka pitäisi kertoa kysyjälle ettei toinen halua keskustella) niin esitetään vielä vaan edelleen tarkentavia kysymyksiä.
Älkää kyselkö!
Asiakas kyllä kertoo sen mitä itse haluaa.Ja voisiko vaan vaikka olla ihan hiljaa ja laittaa esim hieronnassa, jalkahoidossa, kampaajallakin soimaan jotain hiljaista relax musiikkia.
Miksi pitää pälpättää kokoajan jostain
Nykyään saa lisäpalveluna "hiljaisen palvelun" mut ei sitä kehtaa ottaa.
Viimeeksikin se mun kampaaja oli kiva, hiljainen ja välil vaa höpöteltii. Se hänen työkaverinsa puhu niin kovaa omalle asiakkaalleen, että meinas hermot palaa, se hiljanen palvelu ei taida toimii et se hiljentäs sen toisenki xD
Harmi hyvä kampaaja, mut en pysty menee sen toisen takia sinne 🙈
Murtaen suomea puhuva bussikuski alkoi osoitella Hesen paperikassia mesoten ettei ruokia bussiin. Sanoin että syön kotona mutta kuskin ääni vaan nousi,otsasuoni tykytti ja kädet huitoi. Alkoi pelottaa. Oli myöhäinen ilta ja minä ainoa matkustaja. Sanoin että ok ok, astuin bussista ulos ja kävelin taksitolpalle.Kuski nousi myös bussista,sytytti tupakan ja tuijotti perään.
Pari viikkoa myöhemmin sama kuski karjui rollaattorimummolle joka tuli takaovesta (leveämpi ovi,matalammat portaa) kyytiin. Mummo oli kyllä menossa maksamaan mutta pelästyi.
Kai joku teki valituksen kun kuskia ei enää ole näkynyt.
Semmonen joka on mielinkielin rahattomana puolisolleen ja muille tyly. Kehuu itseään ja mitättömiä tekemisiään joka paikassa. Ällötys.
Vierailija kirjoitti:
En erittele firmoja, niitä on lukemattomia: kampaamoita, jalkahoitajia, kosmetologeja kuntosali, taksi ym ym
On erittäin huonoa asiakaspalvelua kysellä asiakkaan henkilökohtaisia asioita.
Opetelkaa lukemaan asiakasta haluaako hän a) puhua ollenkaan b) puhua itsestään.On tosi kiusallista kun kysellään kaikki asumiseen-, työhön- tai jälkikasvuun liittyvät asiat yksityiskohtia myöten. Vaikka vastaat viiveellä ja yksittäisillä sanoilla (jonka pitäisi kertoa kysyjälle ettei toinen halua keskustella) niin esitetään vielä vaan edelleen tarkentavia kysymyksiä.
Älkää kyselkö!
Asiakas kyllä kertoo sen mitä itse haluaa.Ja voisiko vaan vaikka olla ihan hiljaa ja laittaa esim hieronnassa, jalkahoidossa, kampaajallakin soimaan jotain hiljaista relax musiikkia.
Miksi pitää pälpättää kokoajan jostain koronasta, sodasta tai edes säästä.
Opetelkaa lukemaan asiakasta!
Tekee mieli noihin keksiä vastauksia päästä, kun ei se sille kuulu.
Joo, tämä. Se oli joku Gertta. Ei tajunnu, ei. Katkaisi puhelun.
Juoruileva negatiivienerginen on saksityöntekijä. Ylimitoitettu hinnat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tampereen Hatanpään ensiapu
Päivystysasema lopetti 1.5.2009 Acutan avatessa. Onnekas olet, jos et ole tuon jälkeen saanut huonoa asiakaspalvelua, mitä terveydenhuolto ei taida vieläkään olla. Musta on aina yhtä outoa, kun laitokseen sisäänkirjattu potilas kiittää palvelusta, ei olla hotellissa eikä ravintolassa, enkä minä (sahu) siellä potilasta varten vaikka kovasti niin yritetäänkin väittää. No, ajat muuttuvat.
Ketä varten sä siellä olet?
Kampin Terveystalo. Nuori naisasiakaspalvelija ivaili ja vinoili sekä neuvoi täysin virheellisesti, vaikka olikin leuka pystyssä mielestään oikeassa. Meinasi pokka pettää siinä kovassa kuumeessa, mutta onneksi vanhempi asiakaspalvelija korjasi nuoren naisen sekoilun.
Torilla,kysyin erään hupparin hintaa ja sanottiin tovin tarkastelun jälkeen "liian kallis sulle,tossa toisessa on halvempia"
No jäi hupparin hinta mysteeriksi eikä kauppoja tehty muustakaan.
Ja joo olin vähä raksatyylin työvaatteis matkalla kotiin mutten kumminkaan mikään spurgun näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräässä turkulaisessa naistenvaateliikkeessä (muistaakseni Skanssissa) myyjä tuli luokseni heti liikkeeseen tultuani ja sanoi: "Meillä ei ole mitään sinun kokoasi". Olin tuolloin ylipainoinen, joten ehkä tämä häiritsi myyjää.
Jos näin vielä joskus käy, niin vastaa naurahtaen En kai mä itse tämmöisiä riepuja pistäisi päälleni. Anopilla on vähän eri maku ja hän pyysi hakemaan tietyn puseron, mutta antaa olla.
Mieheni varakkaalle vanhalle tädille sanottiin Järvenpään kävelykadun varrella olevassa pienessä naistenvaatekaupassa heti kun hän oli astunut sisään, ettei täällä ole noin vanhoille mitään. Sydämistynyt täti ei enää koskaan yrittänyt mennä sinne ostoksille. Menettivät hyvän mahdollisen asiakkaan.
Eikä todellakaan ollut mikään nuorisovaatekauppa, vaan ihan normi tätivaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tampereen Hatanpään ensiapu
Päivystysasema lopetti 1.5.2009 Acutan avatessa. Onnekas olet, jos et ole tuon jälkeen saanut huonoa asiakaspalvelua, mitä terveydenhuolto ei taida vieläkään olla. Musta on aina yhtä outoa, kun laitokseen sisäänkirjattu potilas kiittää palvelusta, ei olla hotellissa eikä ravintolassa, enkä minä (sahu) siellä potilasta varten vaikka kovasti niin yritetäänkin väittää. No, ajat muuttuvat.
Ketä varten sä siellä olet?
Mahdollistamassa, että homma toimii. Siis hoitohenkilökunnan kannalta. Vuosien varrella on vähennetty ja vähennetty potilasrajapinnassa (tirsk) tehtävää työtä, ja nykyään saa kontaktit laskea sekuntikellon kanssa, ei ole aikaa jaaritella eikä asiakaspalvella, eikä enää kyllä ole juuri mitään valinnanvaraakaan missään (ruokapuolella), joten on ihan turha teeskennellä, että homma olisi mitenkään asiakaskeskeistä. Kaikki tuollainen on tarmokkaasti kitketty tehokkuuden nimissä. Mulle se kyllä sopii, ja ehdottomasti hyvä, jos potilas silti kokee olevansa asiakas ja saavansa palvelua. Kurjaahan se on sairaalassa olla.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 18:15"]
Pikkukaupungin autoliikkeen sovinistin oloinen, rasvainen myyjä kysyi että "heh heh jotain pientä ja punaistako olet hakemassa", vain siksi koska olen nainen! Lähdin siltä seisomalta pois, menin viereiseen liikkeeseen ostamaan oikein maskuliinisen näköisen metallinvärisen turbomenopelin ja ajoin sillä hänen ohitseen pihalla, voitonriemuinen ilme kasvoilla :D
[/quote]
Sitten heräsit unestasi ja tulit nöyränä kysymään rahoitusta siihen pieneen punaiseen koppimopoosi. T. Automyyjä, joka kuulee päivittäin tuollaisia legendoja.
Olin parikymppinen, kun isäni päätti vaihtaa autoa. Koska auto oli ostettu minun nimiini, hän ehdotti että menisin itse juttelemaan paikalliseen autokauppaan vaihdosta. Oli toki jo päätetty, mikä auto halutaan.
No, äiti tuli mukaani ja mentiin Iisalmen Putkolan autokauppaan (tästä on siis jo aikaa). Automyyjä istui tuolissa takakenossa, katseli meitä ja raapi paidan alta pilkottavaa vatsaansa. Kerroin asian. Siinä puhuessani hän nosti jalkansa pöydänreunalle, veti lahjetta ylös ja alkoi rapsuttaa karvaista säärtään. Ei tippaakaan kiinnostanut tuhlata aikaa akkojen sutokaupoille eikä sitä yrittänytkään peittää.
Poistuimme paikalta. Isä osti sitten auton toisesta liikkeestä. Ei kyllä menty Putkolaan ökyilemään autolla, mutta isä mainitsi tapauksesta samassa firmassa myyjänä olleelle sukulaiselle, voi olla että palaute meni perille.
En usko että nykyään autokaupoissa on noin moukkamaista menoa.
Tampereen Stockmannilla jos on yhtään huonommat vaatteet päällä.
Härmälän K-marketissa kauppiattarelta. Huutaa ja solvaa niin että koko kauppa raikaa. Jossain ketjussa selkisi että muillakin on ollut vastaavia kokemuksia, monet sanoivat lopettaneensa asioinnin (kuten minäkin) ja yksi tituleerasi jopa mieli-sairaaksi. Samaa mieltä, ainakin ammattitaidoton.
Vierailija kirjoitti:
Paikallinen seppala. Keski-ikainen nainen kassalla. Jai juttelemaan edellani olevan n. samanikaisen naisen kanssa niita naita tosi pitkaksi aikaa. Ei ollut minua nakevinaankaan. Sitten johonkin jarjestelemaan tuotteita vaikka aivan selvasti naki minut. Sitten laahustaen nyrpistellen tuli maksamaan kauniit pitsiset alusvaatteeni. Varmaan vitutti kun itella ei ole semmosille kayttoa. Aina kun menen kyseisen liikkeen kassalle minut jatetaan kokonaan huomiotta. Ei moikata ja viimeeksi sain odottaa helvetin kauan kun myyja oli sovituskopin puolella kommentoimassa jonkun mummon farkkuja. Kavi sitten hakemassa lisaa kokoja rekista talle mummolle kuin mikakin vaatturi. Todella ylimielisesti mulkaten kaveli ohi ja naki minut odottamassa. Sitten tulivat pois ja mummo oli kassalle tulossa ja myyja naki minut siina ja ei edes moikannut vaan jatkoi juttelemista mummon kanssa samalla kun maksoi vaatteeni. En vastannut kun sanoi hyvaa paivanjatkoa.
Melko hyvää palvelua, kun myyjät maksavat kirjoittajan vaatteet. :D
Helsingin Stockmannin Outlet-kassa pari vuotta sitten. Olin ostamassa nahkalaukkua ja huivia. Hän tuijotti minua hirveän vihaisesti muutaman kerran, ei edes kääntänyt katsettaan, kun huomasin tuijotuksen.
Kun maksoin ostokseni, hän puhui koko ajan toiselle myyjälle, eikä katsonut kertaakaan päin eikä sanonut mitään. Kassia hän ei ojentanut minulle vaan pamautti sen pöydälle ja marssi pois.
Se oli niin suora vihamielinen asenne, että laitoin palautetta, johon ei sitten kukaan vastannut.. Olen ollut vuosia kanta-asiakas.
Sitä jää miettimään, että miksi hän tuijotti minua niin vihaisena.
Soitin Mehiläisen työterveyteen pienestä työtapaturmasta ja siellä vastasi naishenkilö, jonka ulosantia voi kuvailla vain sanalla epätodellinen. Siis sellainen oikein naukuvan venyttävä puhetyyli, joka huokuu puhdasta ylemmyydentuntoa. Kuulosti oikeasti siltä niin kuin langan toisessa päässä olisi joku Suomi-Filmin farssikomedian fröögina minkkipuuhka harteillaan. Asenne toki samaa sarjaa, eli hän ei olisi millään malttanut kuunnella, mitä asiani koskee, vaan puhui koko ajan päälle pitkästyneen hienostorouvan äänellään. Koko loppupäivän oli sellainen kevyesti pöllämystynyt olo, että mitähän ihmettä minulle juuri tapahtui.
Kotkan Rosso. Tarjoilija toi ruokajuomat, mutta unohti viedä tilauksemme keittiöön. Tunnin odottelun jälkeen sain toisen tarjoilijan kiinni ja kysyin, missä ruoka viipyy. Meidän tarjoilijamme työvuoro oli jo päättynyt js näköjään oli kiire kotiin. Juomia ei tarvinnut maksaa ja lähdimme toiseen paikkaan syömään. Juomankin jätin puolittain juomatta, kun se oli ruokajuomaksi tarkoitettu. En ole Rossoissa tämän jälkeen käynyt. Tästä on jo vuosia aikaa.