Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40 v rupsahtanut naama, auttaako mesoterapia

Vierailija
24.09.2015 |

Niin, naama roikkuu ja näytän 50+ ikäiseltä. Nenästä suupieliin valtavat juonteet ja luean alla roikkuu myös ja poskipäät. Mikä keinoksi rupsahtaneelle naamalle, kun mua luullaan aina 50+ ikäiseksi (ennätys oli 60) ja olen pienten lasten äiti. Sanomattakin selvää, että luullaan heidän mummoksi, mikä tosi kurjaa lapsillekin. Leikkaukseen ei tällä hetkellä varaa, kun olen kotona lasten kanssa, mutta entä mesoterapia tai joku muu, olisko siitä ensiapua. Fraktoraa kokeilin, täysin tuloksetonta, lisäksi olen kokeillut neulatonta mesoterapiaa, rahan haaskausta sekin, joten enää en viitsisi haaskata rahaa yhtään ylimääräistä. Onko jotain muita keinoja, millä sais edes muutaman vuoden naamasta pois. Hiukset ja vaatteet on mietitty, niistä ei ole kiinni :)

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksia nyt siitä neulauksesta, kiitos!

Eikä vinkkejä siitä miten ei olisi pitänyt joskus lihoa ja/tai laihtua.

Neulauksesta ei ole kokemuksia, mutta syömisestä mulla on vinkkejä. Omakohtaisesti olen kokenut sen, että roikkuvat bulldoggiposket vetäytyi kauniiksi takaisin siten, että lopetin valkoisen sokerin syömisen kokonaan ja vähensin alkoholin kulutusta. Nasaalijuonteet ei häipyny, mutta sen hyväksyn. Noi bulldoggileuat vitutti ankarasti, kun leukalinja oli ihan muodoton ja olin tosi iloisesti yllättynyt, kun huomasin niiden poistuneen. Jos et usko, niin kokeile itse. Mulla meni noin kk kun muutos alkoi näkymään.

Tämän voin allekirjoittaa työni puolesta. Kosmetologina tunnistan sokerikasvot ihosta. Se on pehmeä ja löysä ja kimmoisuus on kadonnut. 

Vierailija
42/46 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turha alkaa maksamaan tyhjästä ja tappelemaan vääjäämätöntä vastaan. Helpoimmalla pääset kun alat hyväksymään kasvojesi muutokset koska ne on vasta alussa. Sitä pari-kolmikymppisen ihoa ja kimmoisuutta et saa enää mitenkään.

Eikä pidä saadakaan. Se aika elämästä oli ja meni jo ja nyt on tämän vaiheen vuoro.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mesoterapia auttaa.

Alat mesoamaan kaikesta, niin kuin keski-ikäiseltä kääkältä sopii odottaa 😁

T: 52v rupsahtanut kääkkä

Vierailija
44/46 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on sekä mesolangoista, radiofrekvesnssihoidosta että mikroneulauksesta. Mesolankojen kohottova vaikutus näkyy heti ja se säilyi kohdallani hyvin yli vuoden. Hamsteripussit häipyivät ja otsa/kulmakarvat kohottuivat mukavasti. Radiofrekvenssihoito on aika kallista, mutta kohdallani senkin tulokset olivat hyvät. Aknearvet hävisivät melkein kokonaan ja alkavat rypyt häipyivät ja ihon väri tasoittui. Kolmella kerralla nämä tulokset. Mikroneulaus on pitänyt ihoni sileänä. Se ei ole mikään hirveän miellyttävä hoito, mutta luotan sen tehoon, joten käyn silloin tällöin. Minua luullaan usein huomattavasti nuoremmaksi kuin olen. Ikäni on 56 :) 

Vierailija
45/46 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemusta on sekä mesolangoista, radiofrekvesnssihoidosta että mikroneulauksesta. Mesolankojen kohottova vaikutus näkyy heti ja se säilyi kohdallani hyvin yli vuoden. Hamsteripussit häipyivät ja otsa/kulmakarvat kohottuivat mukavasti. Radiofrekvenssihoito on aika kallista, mutta kohdallani senkin tulokset olivat hyvät. Aknearvet hävisivät melkein kokonaan ja alkavat rypyt häipyivät ja ihon väri tasoittui. Kolmella kerralla nämä tulokset. Mikroneulaus on pitänyt ihoni sileänä. Se ei ole mikään hirveän miellyttävä hoito, mutta luotan sen tehoon, joten käyn silloin tällöin. Minua luullaan usein huomattavasti nuoremmaksi kuin olen. Ikäni on 56 :) 

Missä tämä "usein huomattavasti nuoremman näköiseksi luuleminen" oikein tapahtuu? Missä tilanteissa muiden ihmisten luulot tulevat ilmi?

Vierailija
46/46 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvojumppaa ja hierontaa 10 minuuttia päivässä niin eron huomaa jo muutamassa viikossa. Tepsii erityisesti löysään leukalinjaan ja nasolabiaalijuonteisiin.

Googlaa Valeriia Veksler

Ilmaista ja tehokasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi