Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40 v rupsahtanut naama, auttaako mesoterapia

Vierailija
24.09.2015 |

Niin, naama roikkuu ja näytän 50+ ikäiseltä. Nenästä suupieliin valtavat juonteet ja luean alla roikkuu myös ja poskipäät. Mikä keinoksi rupsahtaneelle naamalle, kun mua luullaan aina 50+ ikäiseksi (ennätys oli 60) ja olen pienten lasten äiti. Sanomattakin selvää, että luullaan heidän mummoksi, mikä tosi kurjaa lapsillekin. Leikkaukseen ei tällä hetkellä varaa, kun olen kotona lasten kanssa, mutta entä mesoterapia tai joku muu, olisko siitä ensiapua. Fraktoraa kokeilin, täysin tuloksetonta, lisäksi olen kokeillut neulatonta mesoterapiaa, rahan haaskausta sekin, joten enää en viitsisi haaskata rahaa yhtään ylimääräistä. Onko jotain muita keinoja, millä sais edes muutaman vuoden naamasta pois. Hiukset ja vaatteet on mietitty, niistä ei ole kiinni :)

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistuuko alko, roskaruoka ja viihdytkö auringossa?  Vai liioittteletko ja vertaat itseäsi parikymppisiin?

Viina ja aurinko vanhettaa todella rajusti.

Vierailija
22/46 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ylipainoa,edes vähän. Se näkyy myös ylimääräisenä kasvoissa. Ruokavalio, vähäinenkin suola tursottaa ja neste kertyy ja korostaa juonteita. Liikunta myös auttaa tjonlin verran koska veri kiertää ja laskee turvotusta.ehkäisee vähän kasvojen valahtamista. Etenkin pienikin ylimääräiset kilot näkyy kasvoissa. Olen 56 v ja kokemusta on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ylipainoa,edes vähän. Se näkyy myös ylimääräisenä kasvoissa. Ruokavalio, vähäinenkin suola tursottaa ja neste kertyy ja korostaa juonteita. Liikunta myös auttaa tjonlin verran koska veri kiertää ja laskee turvotusta.ehkäisee vähän kasvojen valahtamista. Etenkin pienikin ylimääräiset kilot näkyy kasvoissa. Olen 56 v ja kokemusta on. 

Vierailija
24/46 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin, hoikalla kasvot valahtaa nopeammin, koska poskipäissä oleva rasva katoaa tai sitä ei ollut alunperinkään. Näin nelikymppisenä viiden kilon laihdutus oli sikäli huono idea, että posket katosi ja naama valahti. 

Vierailija
25/46 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ollut jossain vaiheessa ylimääräisiä kiloja. Lihominen ja laihdutus näkyy kasvoissa. Ei palaudu iho. Silloin ehkä kohotus ainoa vaihtoehto

Vierailija
26/46 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin, hoikalla kasvot valahtaa nopeammin, koska poskipäissä oleva rasva katoaa tai sitä ei ollut alunperinkään. Näin nelikymppisenä viiden kilon laihdutus oli sikäli huono idea, että posket katosi ja naama valahti. 

Mutta tuollaiset ns. hollow cheeks louttoposkethan on jopa muotia nyt. Nuoretkin jopa juoksee buccal fat removal operaatioissa saadakseen sellaiset. 

Sen sijaan se, kunn kunnolla ylipainoisen naama alkaa roikkua, on ihan eri tavalla rumaa. Se rasva mikä oli ennen poskissa, valuu pusseiksi leuan molemmin puolin ja yhdistyy kaulaläskiin. Eli koko leukalinja katoaa ja muuttuu pussittavaksi, naaman perusmuoto neliömäiseksi ja miesmäiseksi. 

Vierailija
27/46 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kokeillu kaikkea ja tuntuu että eipä tähän naamaan (40v.)auta enää kuin kallis laser tai elämäntapamuutos jos olisi jaksamista. mesolangoista ei apua, plasmapen aivan turha, täyteaineet valahtaa tai ei edes näy muutosta, ihon kemiallinen kuorinta..täysin sama naama sen jälkeen, kaikki peruskosmetologinaamahoidot tehottomia.neulaksesta ei mitään apua. Kaikki a-vitamiini, hyaluronihappo, peptidirasvat rahan hukkaa, biorevitalisaatio..ei mitään eroa..

Vierailija
28/46 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttaa ku laitat intiaanien sotamaalauksen nii kukaan ei huomaa mitään

Vierailija
29/46 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon kokeillu kaikkea ja tuntuu että eipä tähän naamaan (40v.)auta enää kuin kallis laser tai elämäntapamuutos jos olisi jaksamista. mesolangoista ei apua, plasmapen aivan turha, täyteaineet valahtaa tai ei edes näy muutosta, ihon kemiallinen kuorinta..täysin sama naama sen jälkeen, kaikki peruskosmetologinaamahoidot tehottomia.neulaksesta ei mitään apua. Kaikki a-vitamiini, hyaluronihappo, peptidirasvat rahan hukkaa, biorevitalisaatio..ei mitään eroa..

Onko sulla poskia täytetty ja oliko siitä edes hetkellistä apua? Sitä olen harkinnut kokeilevani. Muista hoidoista ei ilmeisesti ole apua, alakasvojen kohotus on ainoa toimiva vaihtoehto. 

Vierailija
30/46 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kasvojen luustosta, muodosta ja poskipäiden mallista miten laihtuminen vaikuttaa. yleensäkin vanheneminen näkyy vähiten kunnon terveelliset elämän tavat ja Ok mitat tasaisesti 

Vierailija
31/46 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö terveellisesti, liiku paljon. Hikiliikuntaa. Kiinteyttävä. Sauno. Iho ja kudokset tykkää. Kokeile pari kuukautta. Kyllä jonkin verran auttaa. 👍🏻🚴🏃Hyvää joulun aikaa

Vierailija
32/46 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä mesolangoilla(cog) yritin kohotusta. Pirun kipeät tuli ja langan päät törröttää nenän vierestä hymyillessä. Nasolabiaalijuonteisiin ei auttanut valitettavasti tämäkään. Toki odottelen sulamista, että jos myöhemmin tapahtuisikin jotain. Poskia en halua täyttää. Langat sitäpaitsi vetää poskia vähän sisäänpäin siittä kohtaa missä ovat. ( eli ei luonnollisesti)

Vierailija
33/46 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niillä mesolangoilla(cog) yritin kohotusta. Pirun kipeät tuli ja langan päät törröttää nenän vierestä hymyillessä. Nasolabiaalijuonteisiin ei auttanut valitettavasti tämäkään. Toki odottelen sulamista, että jos myöhemmin tapahtuisikin jotain. Poskia en halua täyttää. Langat sitäpaitsi vetää poskia vähän sisäänpäin siittä kohtaa missä ovat. ( eli ei luonnollisesti)

Siis tarkoitin, että törröttää ihon alaisesti. Ei sentään läpi ole päässyt.

Vierailija
34/46 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkajaisiksi voisit laittaa ruokavaliosi kuntoon.

Vierailija
35/46 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia nyt siitä neulauksesta, kiitos!

Eikä vinkkejä siitä miten ei olisi pitänyt joskus lihoa ja/tai laihtua.

Vierailija
36/46 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaa. Kun mesoat oikein kovaa, niin kukaan ei kiinnitä huomiota roikkuvaan naamaan 🤣🤣

Vierailija
37/46 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksia nyt siitä neulauksesta, kiitos!

Eikä vinkkejä siitä miten ei olisi pitänyt joskus lihoa ja/tai laihtua.

Neulauksesta ei ole kokemuksia, mutta syömisestä mulla on vinkkejä. Omakohtaisesti olen kokenut sen, että roikkuvat bulldoggiposket vetäytyi kauniiksi takaisin siten, että lopetin valkoisen sokerin syömisen kokonaan ja vähensin alkoholin kulutusta. Nasaalijuonteet ei häipyny, mutta sen hyväksyn. Noi bulldoggileuat vitutti ankarasti, kun leukalinja oli ihan muodoton ja olin tosi iloisesti yllättynyt, kun huomasin niiden poistuneen. Jos et usko, niin kokeile itse. Mulla meni noin kk kun muutos alkoi näkymään.

Vierailija
38/46 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tekisin päivittäin 10-15min kasvohieronnan, missä hieroisin kunnolla kireät kasvolihakset. Youtubesta löytää paljon videoita. Lisäksi kinesioteippiä kasvoille yön ajaksi. Joutuu toki itse tekemään ja käyttämään aikaa, mutta jo parin kuukauden päästä pitäisi näkyä tuloksia.

Vierailija
39/46 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elintavoilla voit vaikuttaa paljon. Juo paljon vettä, ei alkoholia, eikä liikaa rasvaa ja jätä pois sokeri. Liikunta lisää heleyttä ja poistaa nestettä ja kuonaa. Elintavat vaikuttavat siis sisäisesti ja paljon tehokkaammin kuin pelkkään pintaan vaikuttavat kosmetologiset keinot. Sokerin vähentäminen vaikuttaa kollageeniin. Riittävä uni on myös tärkeä. Itse huomasin rupsahtamisen pikkuvauva-aikana, jolloin unet oli liian vähäisiä. Hyvin nukuttu yö näkyy kasvoilla.

Vierailija
40/46 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta on paras keino. Hoikilla juoksijoilla ei kasvot roiku. Vaikka laihdutuksen jälkeen kasvot valahtaisi, niin ne vetäytyy kyllä kun liikkuu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän