Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40 v rupsahtanut naama, auttaako mesoterapia

Vierailija
24.09.2015 |

Niin, naama roikkuu ja näytän 50+ ikäiseltä. Nenästä suupieliin valtavat juonteet ja luean alla roikkuu myös ja poskipäät. Mikä keinoksi rupsahtaneelle naamalle, kun mua luullaan aina 50+ ikäiseksi (ennätys oli 60) ja olen pienten lasten äiti. Sanomattakin selvää, että luullaan heidän mummoksi, mikä tosi kurjaa lapsillekin. Leikkaukseen ei tällä hetkellä varaa, kun olen kotona lasten kanssa, mutta entä mesoterapia tai joku muu, olisko siitä ensiapua. Fraktoraa kokeilin, täysin tuloksetonta, lisäksi olen kokeillut neulatonta mesoterapiaa, rahan haaskausta sekin, joten enää en viitsisi haaskata rahaa yhtään ylimääräistä. Onko jotain muita keinoja, millä sais edes muutaman vuoden naamasta pois. Hiukset ja vaatteet on mietitty, niistä ei ole kiinni :)

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teippiterapiaa voisit vielä kokeilla. Läpinäkyvällä teipillä vedät naaman ihoa taaksepäin.

Vierailija
2/46 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa kyseisestä hoidosta sanoa muuta kuin, että olen itse alle 3-kymppinen ja olen aknearpien takia käynyt TCA-hoidoissa, joka siis samalla peraattella toimii sarjahoitona. Joten loppujen lopuksi hoidosta tuleekin aika kallis. Suosittelen ottamaan yhteyttä kyseiseen klinikkaan ja käymään konsultointikäynnillä. Vaikka jollain täällä olisikin kokemuksia, niin jokaiselle hoito vaikuttaa kuitenkin yksilöllisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 14:05"]

En osaa kyseisestä hoidosta sanoa muuta kuin, että olen itse alle 3-kymppinen ja olen aknearpien takia käynyt TCA-hoidoissa, joka siis samalla peraattella toimii sarjahoitona. Joten loppujen lopuksi hoidosta tuleekin aika kallis. Suosittelen ottamaan yhteyttä kyseiseen klinikkaan ja käymään konsultointikäynnillä. Vaikka jollain täällä olisikin kokemuksia, niin jokaiselle hoito vaikuttaa kuitenkin yksilöllisesti.

[/quote]

Nää konsultaatiokäynnit on ihan turhia, konsultaatiokäyntien perusteella minulle on siis suositeltu näitä fraktoroita ja muita ja ihan turhia ja tehottomia olleet. Tulee tunne, että ne vaan suosittelee jotain, että saa maksavan asiakkaan. En luota enää pätkääkään. Terv. Ap

SIksi kuulisin mielelläni käytännön kokemuksia hyväksi havatuista menetelmistä.

Vierailija
4/46 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ensinnakin et voi olettaa etta kasvojesi iho jotenkin ihmeesti heti nuorenee ja iho paranee jos et kay saannollisesti ja pitkaan hoidoissa!!

En edes tieda mika on neulaton mesoterapia, mutta kokeilepas katsoa neulojen kera tehtava mikroneulaus. Ainakin itsella ko (koti)hoidot 1.5mm neuloilla kahden kk valein ovat saaneet rypyt siliamaan- silti sama vaiva kuin sinulla eli kasvojen valahtaminen on ongelma nain ylin 40 vuotiaana

Lisaksi otat kasvojumppaohjeet talteen netista, tassa sinulle jo kaksi hyvaa menetelmaa taysin ilmaiseksi!

Kolmantena ostat netista tai apteekista vahvaa A voidetta, sita sitten kasvoille aamuin illoin

Naita kolmea neuvoa kun toteutat nyt saannollisesti vahintaan puolen vuoden-vuoden ajan niin on ihme jos ei ole vaikutusta

Jos kavot ovat tosi pahasti roikkumaan paasseet niin sitten ei auta kuin kirurgin veitsi, taman varmaan tiesitkin jo

Vierailija
5/46 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks täällä ole ketään mesoterapiaa kokeillutta 40 +

Vierailija
6/46 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Mikä ero on neulattomalla mesoterapialla ja mesoterapialla tehossa? Neulat joo mutta entä tulokset?

Vierailija
7/46 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti tilanteesi on noin paha kuin kuvaat, niin mesoterapiasta tai yleensä mistään muusta kuin ihan täydestä kasvojenkohotuksesta ei ole sinulle apua. 

Vierailija
8/46 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mesolangat,botox niillä liikkeelle

Vierailija
9/46 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei ensinnakin et voi olettaa etta kasvojesi iho jotenkin ihmeesti heti nuorenee ja iho paranee jos et kay saannollisesti ja pitkaan hoidoissa!!

En edes tieda mika on neulaton mesoterapia, mutta kokeilepas katsoa neulojen kera tehtava mikroneulaus. Ainakin itsella ko (koti)hoidot 1.5mm neuloilla kahden kk valein ovat saaneet rypyt siliamaan- silti sama vaiva kuin sinulla eli kasvojen valahtaminen on ongelma nain ylin 40 vuotiaana

Lisaksi otat kasvojumppaohjeet talteen netista, tassa sinulle jo kaksi hyvaa menetelmaa taysin ilmaiseksi!

Kolmantena ostat netista tai apteekista vahvaa A voidetta, sita sitten kasvoille aamuin illoin

Naita kolmea neuvoa kun toteutat nyt saannollisesti vahintaan puolen vuoden-vuoden ajan niin on ihme jos ei ole vaikutusta

Jos kavot ovat tosi pahasti roikkumaan paasseet niin sitten ei auta kuin kirurgin veitsi, taman varmaan tiesitkin jo

Ei ole noihin ap:n ongelmiin vaikutusta. Jos kyse olisi pintarypyistä, niin voisi auttaa, mutta jos koko naama roikkuu, niin ei auta kuin tosiaan kirurgin veitsi.

Itselläni kävi laihdutuksen myötä niin, että naama roikahti. Näytin 120-kiloisena naamasta ihan ikäiseltäni, mutta nyt 65-kiloisena näytän mummolta, ja olen 44. Eipä ne ryppyiset roikkuvat ihopussukat siitä millään voiteilla, mikroneulauksilla yms. lähde. Minä tosin en aio niitä leikkauttaakaan, hyväksyn sen että näytän nyt tältä. Mutta tiedän hyvin että ihan kirurgia olisi ainoa mikä auttaisi, jos jotain haluaisi tehdä.

Vierailija
10/46 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Utherapy laserhoito olisi lääketieteellisest teholtaan todistettu hoito. Mesoterapia ei ole, suuri riski että menee rahat hukkaan. https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/iho/ihon-esteett…

Vierailija
11/46 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä elintavoissa täytyy olla jotain todella arveluttavaa, jos nelikymppisenä tupsahtaa. Nelikymppinen on nuori.

Vierailija
12/46 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se mesomalla lutviutuu tai ei häiritse toisia kun pysyvät kauempana.

Vierailija
13/46 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikansa kun mesoaa, niin siinä virkistyy ja verenkierto paranee.  Myös kasvolihakset saavat liikettä.  Nuorentaa se.

Vierailija
14/46 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radiofrekvenssi myös tehokas sarjahoitona. Neulaus myös päälle.

Vierailija
15/46 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvopilates ja muita kasvolihasten harjoitteita, toimii ja on ilmaista!

Vierailija
16/46 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai näillä ne plastikkakirurgit tienaa.

Vierailija
17/46 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

KOKEMUKSIA! Mikroneulaus vai mesoterapia?

Vierailija
18/46 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä elintavoissa täytyy olla jotain todella arveluttavaa, jos nelikymppisenä tupsahtaa. Nelikymppinen on nuori.

Geeneistä se pääosin on kiinni. Itse nuorena vanhenevasta suvusta, ja kyllä minullakin oli kaulaheltat ja roikkuvat leukaperät yms nelikymppisenä, kuten äidilläni samassa iässä. Ja olen aina elänyt varsin terveellisesti. 

Ilmeisesti elintavoista merkittävin joka vaikuttaa on se, jos paino vaihtelee kovasti. Se kun ihon alta rasvat välillä täyttyy ja tyhjenee pois tekee sen, että kudos veltostuu ja alkaa roikkua. Mutta mulla ei ollut tätäkään siis, vain huonot geenit.

Vierailija
19/46 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KOKEMUKSIA! Mikroneulaus vai mesoterapia?

Tekee ihan eri asioita, ei liity toisiinsa, huoletta otat molemmat. kvg.

Vierailija
20/46 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä ihoa täytyy leikata pois korvien tyvestä. Se on ilman yleisanestesiaa pieni operaatio. Suomessa jostain syystä hullut hinnat - moni matkustaa teettämään operaation jonnekkin, missä vahvempi euro.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi