Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kotiäiti, säästäthän eläkettäsi varten! Millä muutoin elät vanhuksena?

Vierailija
07.02.2006 |

Ihmetyttää, miten niin moni nuori äiti jää kotiin palkkatyön sijaan. Oletteko ajatelleet, että joka ikinen kotona vietetty kuukausi on poissa eläkkeestä?

Toivottavasti edes ymmärrätte säästää eläkettä varten!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt äitiyslomalla en maksa, vaan on tauolla. 80 euroa kuussa menee muuten, mutta muistakaa että tämän saa vähentää verotuksessa. Olen ollut 9 vuotta lasten kanssa kotona (4lasta), ja mies tietysti käynyt töissä eläkettään kartuttamassa. Mielestämme minullakin on oikeus eläketurvaan. Nyt tiedän myös sen koska voin jäädä eläkkeelle, eläkeikähän nousee jatkuvasti. Jos sattuisin ennen eläkeikää kuolemaan, saisivat lapseni nuo rahat lyhentämättömänä.

Vierailija
22/23 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jotenkin luottanut siihen, että jos teen vielä 40 vuotta töitä niin kai siitä nyt sen verran eläkettä kertyy että pärjää, vai olenko väärässä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin elän lapsille nyt kun he ovat pieniä, myöhemmin on turha enää haikalla, että olisi pitänyt... Töitä ehtii tehdä ihan riittämiin myöhemminkin, eläkeikä sen kun vaan nousee tulevaisuudessa. Eikä sitä vanhana kuitenkaan kovin paljoa rahaa tarvii.

Kaverin äiti kuolli just kun oli pääsemässä eläkkeelle. Onneksi se oli ollut pitkään kotiäitinä, eikä paiskinu hulluna töitä eläkettä kasvattaakseen.