Ärsyttää huuto.netissä :-/
Kun ihmiset eivät laita palautetta,ei viitsisi ruikuttaa peräänkään.
Tästä lähtien en laita palautetta ennenkuin olen omani saanut.
Kommentit (7)
Tein yhdenkin tyypin kanssa kaupat 4 eri tuotteesta ja laitoin hänelle 4 palautetta, jokaisesta kohteesta omansa. eipä ole minulle tullut yhtäkään palautetta. Olen lähettänyt joskus huuto.netin kautta yksityisviestin jossa muistutan palautteen antamisesta. Ja taidan lähettää myös tälle 4 kohteen unohtajalle. Mielestäni on ihan ok tehdä niin.
Vaikka huudon maksan aina heti samantien.
ja olisi kiva saada palaute siitäkin syystä että,tietää paketin olevan perillä.
Mä laitan aina palautteen heti kun ostaja on maksanut tuotteen, tai olen itse saanut huutamani tuotteen. Itse olen saanut tasan 90 palautetta, vaikka kohteita on jo yhteensä tullut myytyä tai ostettua reilut 300.
niille se palaute on tärkeää, ei niinkään sellaisille joilla yli 200 pistettä.
Ostajana toivon sitä, mutta en kinua perään tms. jos ei laita niin ei laita, eipä se mun maailmaa kaada.
Muotoilen asian aina jotenkin niin, että kun on saanut paketin, niin voisiko hän ystävällisesti laittaa huutonet palautetta minulle, niin tiedän että kaikki on ok. Näin varmistan myös sen että paketti on saapunut. Vähän vaikeeta sitä on sitten alkaa kuukausien jälkeen postista mitään etsiä.
Ja kaikki ovat tämän kehotuksen jälkeen antanut minulle sitä palautetta. Palveleehan se ostajaakin.
Mä kyllä laitan asiasta yleensä sähköpostiviestin. Ystävällisesti kysyn, onko huutja ollut tyytyväinen ja viitsisikö laittaa palautteen Huutonettiin.
Kaikki eivät laita sittenkään. Silloin annan asian olla.