G: Kuppikokosi?
.
Kommentit (38)
että miehesi ei ymmärrä hyvän päälle. Meillä taas olen mieheni ansiosta oppinut pitämään enemmän omistani. 39.
Mutta toisaalta vahtaaminen on suhteellinen käsite. Kuka tahansa katsoo, jos isot rinnat ovat avoimesti esillä, ei se tarkoita että välttämättä haluaisi sellaisia omalle naiselleen.
65A, 70AA, 70A (kunnon push-up, topatuissa malleissa)
On hyyyvin pienet. Ei ole valitellut kai kukaan, vaikka varmasti mies katselisi mielummin hieman isompia. Itse tahtoisin B-kupin.
ritskikat kokoa 80D, tosin tissini taitavat olla DD-kokoa,koska kaikki liivit pieniä..mieluiten olisin hoikka,BMI 20-22 ja vaikka kiinteä B-kuppi
Riippuu mallista. Olen 165 cm pitkä ja painan 58 kiloa. Enkä minäkään ota silikoneja! :-D
Hoikkana ja ennen lapsia olin C75 ja jo silloin mielestäni isorintainen. Hävettää. Rintsikoita ei löydy kuin nettikaupoista. Tavarataloista ei isoja kokoja löydä!
Rinnanympäryksen ja rinnan alta mitatun ympärysmitan erotus on 5 cm. AA-kupille se on 11 cm. Ellen ihan väärin muista.
Viitetietoina pituus 172 cm, paino 72 kg.
Kupit siis sopivat hyvin muuhun olemukseeni :)
pituutta 160 cm tasan, hoikka/hento ollut aina.
Mieheni mielestä vähän liian pienet :( Itselleni passaa ihan, nykyään.
Pidän isoista rinnoistani, mutta hartiat on kyllä aivan jumissa, aina!
80 E tai F. Nyt raskaana ja ennen raskautta 70 C tai 75 B mallista riippuen. Olin juuri tottunut imetyksen jälkeisiin pieniin rintoihin ja nyt on taas kauhiat posottimet.
Muuten olen pieni ja hoikka (163/48), joten kutsuvat isorintaiseksi. Kokooni nähden kai sitä ovatkin. Mies tykkää yhdistelmästä.
on 75a tai 70b
pituutta 166,6 ja painoa 54
ukko varmaan haluais isommat ku vahtaaki isoja tissejä.