G: Kuppikokosi?
.
Kommentit (38)
tähän galluppiin vastaa vaan ne, joilla on joko ihan järjettömät daisarit tai ne, joilla melkein kuopalla..:)
Kuhan pisti silmään... Tais siellä yks b ja yks c olla.
tähän galluppiin vastaa vaan ne, joilla on joko ihan järjettömät daisarit tai ne, joilla melkein kuopalla..:)
Kuhan pisti silmään... Tais siellä yks b ja yks c olla.
D tai DD ei ole mitkään järjettömät daisarit. IMHO.
Onko sun maailmassasi vain B tai C "normaaleja", sitä pienemmät "kuopalla" ja vastaavasti isommat "järjettömät daisarit" :D :D :D
ja kyllä, minun ja kaikkien tuntemieni ihmisten maailmassa b-c- kupin rinnat ovat normaalit. d on iso ja siitä eteenpäin todella isot.
Jos sun mielestäs d, dd on normaali, ni miksköhän ihmeessä kaupoissa myydään eniten b ja c kupin rintsikoita.
Kaverillani on dd ja hän aina valittaa, että niin isoja rintsikoita on vaikea löytää.
Ja miksköhän nuo d:stä isompi rintaiset naiset valittaa selkä- ja niskasäryistä ja vat menossa pienennysleikkaukseen?!?!?!?
Mikä sun ongelma on? Osuiko arkaan paikkaan??
Pituutta 175 ja painoa 62, Kroppa aika hyvässä timmissä joten kannan ylpeänä pienet rintani ; ))
Kuhan pisti silmään... Tais siellä yks b ja yks c olla.itellä on kyllä liiankin isot, käy niska-hartiaseudun päälle..
kokona 80 F
Suurin osa tienaa vähintään 3000€ kuussa, ja lisäksi suurimman osan mitat ovat 170cm 65kg ja kuppi koko 75H :D Huippua.
Paino 64kg, pituus 168cm
Ja kyllä, olen täysin tyytyväinen kroppaani, lukuisista raskausarvista huolimatta :o)
75A
(Changen mallistossa tosin 70B, mutta niitä omistan vain yhdet)
166/55, eli hoikka olen ja kyllä B:t voisin ottaa, mutta näillä mennään mitkä on annettu. :)
(165/50)
Hyvin nämä on riittäneet.