Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Siljan laivat olivat kamalan huonossa kunnossa! Terv. juuri risteilyltä palannut
26.06.2008 |
Menimme Siljan Symphonylla ja palasimme Serenadella. Kumpikin laiva oli siivottomassa kunnossa. Likaista, oksennuksenhajua, verhot osittain irti, hytissä suihku tippasi, hometta suihkunurkassa, likaiset ikkunat ravintolassa, ettei ulos nähnyt, tosi tympeitä tarjoilijoita...
Kommentit (41)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Esim. Turun linjalla maista tuleva siivousporukka on suurimmaksi osaksi tosi nuoria venäläisiä typyköitä, ja siivoukseen on kaiken lisäksi erittäin vähän aikaa.