Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siljan laivat olivat kamalan huonossa kunnossa! Terv. juuri risteilyltä palannut

Vierailija
26.06.2008 |

Menimme Siljan Symphonylla ja palasimme Serenadella. Kumpikin laiva oli siivottomassa kunnossa. Likaista, oksennuksenhajua, verhot osittain irti, hytissä suihku tippasi, hometta suihkunurkassa, likaiset ikkunat ravintolassa, ettei ulos nähnyt, tosi tympeitä tarjoilijoita...

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
27.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lukenut täältä, että Viikkari on nykyään ihan ok, mutta ei ole.

Likaista ja MELUISTA. Nuorisoa ja mustalaisia. Yök.

Kyllä Viikkarilla matkustaa ne joilla on tärkeetä, että ne rahat käytetään muuhun kun itse laivamatkaan. Jääpähän rahaa enemmän esim. kaljaan.

Vierailija
22/41 |
27.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niiden käytävissä on ne lukitut lasiovet, ei pääse kuka tahansa öykkäri mölyämään käytäville.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
27.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen aina merihytteihin (ent. Silja-luokan hytti, nykyään kai nimeltään joku deluxe) perheen kanssa, muu ei tulisi kuuloonkaan. Ovat oikein hyviä hyttejä ja fiksumpaa porukkaakin niillä kansilla kuin alemmilla, joissa teinit dokaa ja metelöi.

Vierailija
24/41 |
27.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo silloin henkilökunnan hyteissä oli kehoitus ilmoittaa huonosta siivouksesta. Parina viime kesänä olen keikkaillut Turun linjalla, ja samat ohjeet jatkuvat. MUTTA, suuri ero oli siinä, asuiko henkilökuntahyteissä vai matkustajahyteissä. Ensiksimainituissa siivouksen hoiti laivan omat hyttärit, jälkimmäisessä rantasiivoojat. Kaikki ongelmat, johtuivat ne sitten siivouksen ajoituksesta tai jäljestä, hoituivat, kun teki sen ilmoituksen.

Täällä vikiseminen ei johda mihinkään. Laivayhtiöt vaihtavat kyllä siivousfirmaa, jos tarvetta ilmenee.

Vierailija
25/41 |
27.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siljan a la carte ravintoloissa on TODELLA loistava palvelu! Ja kärsivällisyyttä ja ystävällisyyttä löytyy vaikka olisi pienet lapset siellä mukana.

Vierailija
26/41 |
27.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvemmat hytit ovat niin ahtaitakin, etteivät innosta. Mutta De Luxe on oikein hyvä.

Palvelu on Siljalla aina ollut ystävällistä meidän perheelle. Käydään tosin vain 4 krt vuodessa Tukholman-risteilyllä, ei ole tarpeeksi suurta "otantaa" ehkä muodostunut vuosien saatossa.

Vierailija
27/41 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olettaisin, että siistiä pitäisi olla muissakin hyteissä...

Vierailija
28/41 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se miksi vikinglinen risteilyt ovat aina loppuun myytyjä niin katsokaapa hintoja.. :D Kaikki nuoret matkustavat halpis risteilyille viking linellä, sinne kun saa lahjakortteja joka tuutista...

Silja linen matkat kalliimpia, siksi joutuvat välillä tekemään tarjouksia että saatais täyteen.. Siellä ei sitten sitä rupusakkia näykkään vaan lapsiperheitä ja vanhempia ihmisiä jotka haluavat jotain muuta kun oksennusristeilyjä!

Vierailija
29/41 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudemmat diskolaivoja joissa on huonopalvelu. Ruotsinpuolella ei ole tullu käytyä moneen vuoteen. Tallinnassa käyn muutaman kerran vuodessa. Mä tykkään itse Tallinnasta, laivamatkaan en pahemmin panosta, tai mitä nyt sen verran että yleensä menen ja tulen pika-aluksella jos mahdollista, eipä tarvi kärvistellä sitten kuppasissa laivoissa kolmea tuntia tai vielä kauemmin.

Vierailija
30/41 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme aina olleet erittäin tyytyväisiä Siljaan. Viimeeksi olimme tammikuun loppupuolella ja silloin kaikki oli kunnossa. Tosin av:llakin parjattiin joululomaristeilyjä: epäsiisteyttä ja venäläisiä. Pari viikkoa myöhemmin ei ollut mitään näistä.

Nyt minua kyllä hieman pelottaa, sillä olemme aina matkustaneet de luxessa tai commondoressa. Nyt otin lasten kanssa ex tempore -risteilyn A-luokan hytissä. Tietty me saadaan se trubaduuri tai yrjö-hytti, kun kerrankin yritän olla hieman enemmän joustava...

Vierailija
31/41 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös siellä hytissä yleensä vaan nukuta? Vai oletteko te laivamatkan hytissä, sit toki kannattaa vähintään sviitti ottaa...

En tajua mitä väliä sillä hyttiluokalla on kun tarkoitus on olla laivalla EI HYTISSÄ!

Vierailija
32/41 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siksi toivoisinkin voivani nukkua enkä kuunnella jotain hoilotusta tai haistella yrjöjä...

Eikös siellä hytissä yleensä vaan nukuta? Vai oletteko te laivamatkan hytissä, sit toki kannattaa vähintään sviitti ottaa...

En tajua mitä väliä sillä hyttiluokalla on kun tarkoitus on olla laivalla EI HYTISSÄ!

Vierailija
33/41 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikki meni loistavasti. Hytti ok (A-luokan hytti) ja palvelukin pelasi. Ei valittamista!

Vierailija
34/41 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikkarit on paljon parempia nykyään.

Vierailija
35/41 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me menimme viime viikolla Symphonylla ja palsimme Serenadella ja molemmat laivat olivat siistejä. Ei oksennusta eikä hometta missään.

Ja Buffetin isoissa ikkunoissakin lapsiamme ihastutti ikkunapesuri joka kävi kaikki ikkunat läpi ja puhdasta tuli. Taitaa olla automaatti, joka säännöllisin väliajoin ne pesee.

Mutta et kai sinä seurueesi kanssa örveltänyt laivoja kuvailemaasi kuntoon?

Vierailija
36/41 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota 2. kannen hyttiä.

Terv. siistillä risteilyllä tänä kesänä ollut

Vierailija
37/41 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki em. asiat ovat valitettavasti totta.

Vierailija
38/41 |
27.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa ap olla sellainen, joka etsimällä etsii niitä valituksen aiheita, että saisi uuden risteilyn? =D

Vierailija
39/41 |
27.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ap:n kanssa samaa mieltä, Silja on nykyään huonompi. Siivous oli siellä huolimatonta, ruoka jotenkin "köyhempää", palvelu tylympää. Laivathan ovat kaikki vanhoja ja kuluneita, oli Silja tai Viking, mutta nyt valitsisin ehdottomasti Viking Linen.

Vierailija
40/41 |
27.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on kattokaas vielä siinä 90-luvun alun huumassa kun Siljat olivat niin paljon parempia. Niissä kävi nähkääs se parempi väki ja Viikkarilla ajeli rahvas.

Nyt ne kuvitteelee olevansa niin paljon hienompia kun ne käyttää Siljaa edelleen. Mä en muutenkaa ymmärrä kuinka joku viittii maksaa niin suolasia hintoja siitä, että saa kuolla tylsyyteen jossain aatamin aikuisessa kelluvassa kerrostalossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä