Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

VAIN ELÄMÄÄ

Vierailija
18.09.2015 |

Nysse alkaa.

Kommentit (1126)

Vierailija
941/1126 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa Sanni ihan kaikkea haluaa televisiossa kertoa. Nyt vähän valoja päälle! On artisteillakin oikeus yksityisyyteen, jokainen itse päättää kuinka paljon itsestään kertoo ja mitä. 

No ei varmaan halua, mutta nyt hän ei avautunut juuri yhtään. Ainakin minulle ohjelmassa parasta on juuri se, kun artistit hiukan avaavat itseään ihmisinä enemmän kuin jossain haastatteluissa ja kertovat vaikeistakin asioista. Jos haluaa pitää kaiken yksityisenä, miksi mennä tällaiseen ohjelmaan?

Vierailija
942/1126 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjetön ajatus että kaikista omista vaikeista asioista avautuminen kaiken kansan nähden olisi joku hieno tai edes kunnioitettava asia. Ohjelmassa ideana on toki avata artistia henkilönä, ja siihen pääsemiseen ei aina tarvitse liittyä mitään erityisen raastavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
943/1126 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa Sanni ihan kaikkea haluaa televisiossa kertoa. Nyt vähän valoja päälle! On artisteillakin oikeus yksityisyyteen, jokainen itse päättää kuinka paljon itsestään kertoo ja mitä. 

No ei varmaan halua, mutta nyt hän ei avautunut juuri yhtään. Ainakin minulle ohjelmassa parasta on juuri se, kun artistit hiukan avaavat itseään ihmisinä enemmän kuin jossain haastatteluissa ja kertovat vaikeistakin asioista. Jos haluaa pitää kaiken yksityisenä, miksi mennä tällaiseen ohjelmaan?

22-vuotiaalla, kaksi vuotta sitten breikanneella ei ole vielä elämänkokemusta tai uraa takana niin kauan, että siitä kovin kummoisia kasvutarinoita saataisiin revittyä.

Vierailija
944/1126 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Virven kommentti oli kyllä tökerö, mutta tuli mieleen, että muistaako kukaan, kun 2. kaudella Anna Abreu tokasi pokkana ettei edes tajunnut kuka Pauli Hanhiniemi on. Ei mitenkään vähätellyt, mutta oli se vähän awkward hetki kyllä.

Vierailija
945/1126 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja iltalehdet revitelee ""Sannin rankat kokemukset"" otsikoilla :D kyllä joillekki ihmisille on tapahtunu rankkoja asioita nuorella iällä. En tajua miks pitää mainostaa rankkuutta jos sitä ei ole tai halua kertoa. Mut osaahan noi lööppilehet suurentelun :D

Vierailija
946/1126 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää kausi on ollut NIIN HUONO. Virve, Sanni ja Maija vois heittää mäkeen, melkein Pave ja Antti ois saaneet pyörittää kauden yksin. Ja Villegalle unohtui, kertoopa sekin kaiken miehestä ja sen musiikista.

Mutta missä on Anssi?

Vierailija
947/1126 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan Pavella myös Yamma Yamma!

Vain Kelan elämää -pätkän perusteella Anssi vetää tämän. Tosin oli ehkä vain läppä.

Vierailija
948/1126 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvää päivää että te av-mammat olette ilkeitä ihmisiä! Täsmälleen identtisillä kommenteilla solvasitte Jenni Vartiaista ja yrititte pilata hänen uransa väittämällä häntä ylimieliseksi, sulkeutuneeksi paskiaiseksi. Huusitte ettei hänen olisi pitänyt mennä pilaamaan tätä ihanaa ohjelmaa kun ei suostu mitään kertomaan. Ja nyt Sanni kohteena - eikö teille hyeenoille mikään riitä??

Vierailija
949/1126 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvää päivää että te av-mammat olette ilkeitä ihmisiä! Täsmälleen identtisillä kommenteilla solvasitte Jenni Vartiaista ja yrititte pilata hänen uransa väittämällä häntä ylimieliseksi, sulkeutuneeksi paskiaiseksi. Huusitte ettei hänen olisi pitänyt mennä pilaamaan tätä ihanaa ohjelmaa kun ei suostu mitään kertomaan. Ja nyt Sanni kohteena - eikö teille hyeenoille mikään riitä??

Jennin ja Sannin ero: Sanni jumalaisen kaunis eli ihan sama mitä sanoo tai laulaa. Jenni ruma kuin synti minkä takia pilasi viime kauden.

Vierailija
950/1126 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jennin ja Sannin ero: Sanni jumalaisen kaunis eli ihan sama mitä sanoo tai laulaa. Jenni ruma kuin synti minkä takia pilasi viime kauden.

Sori mutta repesin, miten jonkun ulkonäkö pilaa ohjelman? :D Jenni on muka ruma kuin synti muttei sua kuitenkaan haitannut esim. Vesa-Matti Loirin naama? Anna mun kaikki kestää...

Vierailija
951/1126 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo uskomattoman negatiivista kommenttia tää palsta täynnä. Eipä käy kateeksi olla niiden kirjoittajien päiden sisällä, aika ankeeta katsoa maailmaa  noin vahvojen nega-linssien läpi.

Itse oon aivan fiiliksissä tästä kaudesta, tosi hyvä ryhmäkemia ja paistaa läpi että niillä on siellä oikeesti hauskaa. 

Paras jakso oikeestaan tähän asti on ollut Sannin päivä, ihan tulisia tulkintoja kaikilta, ainakin Maija ja Virve veti parhaansa tähän mennessä ja Anssi pitää yllä ammattilaislinjaansa, mahtavaa miten se ottaa eri tyylejä haltuun niin vaivattomasti. Ainoostaan VilleGallen vedot on alkanu vähän toistaan itseään, mutta Ville persoonallaan korvaa sitten senkin, eli ei ees haittaa. 

Ne biisit mitä palaan kuuntelemaan uudestaan on lähinnä Anssin ja Sannin tulkinnat, ainakin tähän mennessä. Lienenkö ensimmäinen tänne Sannista jotain hyvää kirjottaja? :p  Sannin Oon Voimissain, Kran Turismo ja Levoton Tyttö (upea) mulle ainakin räjäytti potin ihan sata nolla. Tykkään. Ja tässä jaksossa täysin avautu miten hieno sanottaja se on. 

Antista tykkään periaatteessa, mutta se sais koittaa vähän raaempaa tyyliä välillä, sen biisit on ylituotettuja mun makuun. 

Ylipäätään ihan kultanen kausi. : )

Vierailija
952/1126 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottakaas Virven vetoa Pave -päivänä.

Huh.

Tuleepahan Paven tausta esille, no, basistin osuus jää pois.

Samoin Sanni irroittelee. VG yllättää - hänen rajallisuutensa on tietty mitä on.

Kela...upea. Tosin tokko hittiä teki.

Vierailija
953/1126 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pave, Suomen Paul McCartney. basso kulkee, soittimet sujuu, tunnistettava ääni, tuottaminen huipussaan... ja Beatles eka innoittaja.

Vierailija
954/1126 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pave, Suomen Paul McCartney. basso kulkee, soittimet sujuu, tunnistettava ääni, tuottaminen huipussaan... ja Beatles eka innoittaja.

äijä nyäyttää bowielta

Vierailija
955/1126 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä ohjelmalla pystyy lataamaan Ruutu.fi:n Vain Elämää sarjan jaksot koneelle

http://flickfetch.bplaced.net/

Tässä linkki uusimpaan versioon

https://www.dropbox.com/sh/71nzl6m4wur9cgx/AAAfVra_EPue8uIoyEKsaUh7a/01…

Vierailija
956/1126 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi iso pettymys tämä kausi. Vilkkumaa ja Kela ainoat hyvät

Vierailija
957/1126 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yamma yammasta tulee mieleen, kun se oli Suomen Euroviisubiisi sillon 90-luvulla ja satuttiin oleen Ruotsin laivalla samoihin aikoihin, niin ruotsalaiset kettuili siellä suomalaisille lauleskellen sitä... Olisi ehkä aika pelastaa biisin maine :)

Oon seurannut euroviisuja 40 vuotta, tosin aivan viime aikoina vähemmän, johtuen YLE:n  liian suureksi kasvaneesta hypetyksestä ja Itä-Eurooppalaisten maiden suureksi kasvaneesta painoarvosta.

En jyummarra miksi tota Yamma-Yammaa mollataan. Mun mielestä biisi on ihan mainio, kulkee hyvin, hauskat sanat, ja Pave veti sen kilpailussa aika teatraalisella otteella. Paven ääni nyt ei ole tavallisen iskelmälaulajan ääni. Mun rankingissa tuo biisi on selkeästi keskimääräistä suomalaista euroviisukappaletta parempi. Biisin nimestä voi sanoa sen ,että onhan Bob Marleylläkin biisi nimeltä "Jamming".

Vierailija
958/1126 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä15 kirjoitti:

Lesbo Maria Veitola voisi mennä Yökylään Sannin ja Eveliinan luokse ja laittaa full hd 1080p videokamerat kuvaamaan.

Tää kommentti oli niin hauskan ytimekäs, että Käyttäjä15 voi olla jopa sekakäyttäjä.

Vierailija
959/1126 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä näyttäis, että noilla on ihan upeat kemiat keskenään. Katsottiin eilen ruudusta kolme jaksoa peräkkäin, kun oli jäänyt väliin.

Siis meinaan ihan tulkinnoista riippumatta sitä, että näyttää, että ovat ystävystyneet. Erityisesti Pave ja Anssi + Antti, Ville ja Anssi. Ja Maija peesaa. Virve hyväksyy osansa "mummona".

Mulla ainakin muuttui ihan totaalisesti käsitys tuosta Sannista. En ollut suunnilleen koskaan kuullutkaan, eikä ole vieläkään minun mielestäni kovin kummoinen laulaja, mutta minusta ihan jokaisen artistin tulkinta vei hänen biisinsä ihan uudelle tasolle ja aloin jopa kuuntelemaan tekstejä. Lisäksi vaikutti hauskalta tyypiltä. Fudismatsi oli hienosti järkätty ja sai kaikki mukaan. Lisäksi arvostan, että tekee omat biisinsä ja osaa paljon muutakin.

Kelan päivän "pyllypallo" -läppä oli hauska ja kantoi just tähän Sannin päiväänkin. Kertoo hyvästä hengestä.

Minusta tämä on tarpeeksi "ei stara" -porukka, että heillä kemiat toimii. Yllättänyt erityisesti Pave Maijasen rentous ja hauskuus ja hyvät tulkinnat, sekä Anssi Kelan loistavat tulkinnat.

Edellinen oli Jumala-Loirin, Ikoni-Koivuniemi ja Sfinksi-Vartiasen latistama. Siis paljon kuuluisampia ja ehkä parempiakin taiteilijoita, mutta harmillisesti sitä kemiaa ei syntynyt, vaan sellaista hymistelyä

T:Mummeli, 44 v. jonka "nuoruudessa" Kela ja Vilkkumaa olivat staroja, Rosti ja Maijanen "so old" ja joku Sanni ja Ville ei edes vissiin syntynyt :)

Vierailija
960/1126 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon seurannut euroviisuja 40 vuotta, tosin aivan viime aikoina vähemmän, johtuen YLE:n  liian suureksi kasvaneesta hypetyksestä ja Itä-Eurooppalaisten maiden suureksi kasvaneesta painoarvosta.

En jyummarra miksi tota Yamma-Yammaa mollataan. Mun mielestä biisi on ihan mainio, kulkee hyvin, hauskat sanat, ja Pave veti sen kilpailussa aika teatraalisella otteella. Paven ääni nyt ei ole tavallisen iskelmälaulajan ääni. Mun rankingissa tuo biisi on selkeästi keskimääräistä suomalaista euroviisukappaletta parempi. Biisin nimestä voi sanoa sen ,että onhan Bob Marleylläkin biisi nimeltä "Jamming".

Minulla olisi sellainen muistikuva, että Hectorin siihen tekemille sanoille naureskeltiin heti alusta alkaen, varsinkin se riimi "se soi kuin stadion vaikka niin snadi on" herätti hilpeyttä.  Ja kun vielä Hectorin omassakin tuotannossa tuntui olevan ärsyttävän paljon näitä nostalgisia lapsuus- ja nuoruusmuisteluja. (Tietysti nyt, kun on itse vanhempi, ymmärtää kyllä paremmin, miksi menneisiin haluaa palata.) Musiikiltaan se oli mielestäni silloin ihan kelvollinen, soundissa oli selviä vaikutteita Roxettelta (joka oli silloin suosionsa huipulla).

Ketju on lukittu.