VAIN ELÄMÄÄ
Kommentit (1126)
Hyvä jakso! Olisin toivonut vähän tuntemattomempiakin biisejä jotka ei ole olleet radiossa, mutta ihania nuokin oli :)
Vierailija kirjoitti:
Noloa haukkua toista noin. Itsellä plakkarissa pelkkiä cover-biisejä, joita vetänyt vuodesta toiseen.
vicky on ollut 20 vuotta has been
Sanni pitää tuiskua homona, huomasin.
Koko ohjelman parasta antia kun Sanni nousi järvestä bikineissä. Mä antaisin niin aisaa ettei oo tosikaan. Vittu mikä kissa.
Kela oli hyvä tässäkin jaksossa, mutta Maija ja Antti myös.
Vierailija kirjoitti:
Virven veto oli koko kauden paras! Hän oli myöskin todella rehellinen kertoessaan ennakkoluuloistaan ennen Sannin levyjen kuuntelemista. Voi olla, että parikymppinen katselija vetää noista kommenteista vain herneen nenäänsä ja ohitti niiden jälkeiset kommentit, joissa Virve kehui Sannia. Mutta oikeasti, kun ikäeroa on yli 30 vuotta...
Mä just mietin että pitääki muistaa olla ite muuttumatta tollaseks sitten vanhempana. Et vaa tuomitsee jokaisen nuoremman ja nätimmän naisen tietämättä niistä mitään.
- N23
Tykkäsin tosi paljon Anssi Kelan esityksessä. Lauloi biisiä niin antaumuksella ja riemulla! :)
Virve oli tänään ihan paras. Kylmät väreet meni.
En hirveästi tuosta Sannista lämpene, noin niin kuin miehenä ja seksuaalisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikein tajua miksi te jaksatte kehua Sannin honotusta? Ei hän soittanut kitaraa lainkaan livenä, playback soi omassa esityksessä ja rämpytteli Anssin basson alle jotain siinä loppuduetossa. Eikä hän itse mitään versiota ole tehnyt, Leri Leskinen on paljastanut tehneensä ne kaikki vaikka toki jokaisella artistilla on jotain sanottavaa niihin.
Saisiko todisteita, että Leskinen on tehnyt Levottoman tytön Sannin version, kuten väität? Hieman epäilen, kun Sanni nimenomaan sanoi tehneensä aivan itse. Kela on ensimmäinen artisti joka on tehnyt kaikki biisit aivan itse, ei kuitenkaan poissulje sitä etteikö Sanni olisi tehnyt tuota yhtä biisiä, jonka sitä paitsi esitti ilman bändiä.
Sama juttu kuin viime vuonna Edelmanilla: väitti "itse tehneensä" sen Apulanta-rai-rai biisiversion mutta Leri paljasti jälkikäteen ettei näin ollut. Ei Sanni tuota itse ollut tehnyt.
Sannin väite kuulostaa sentään uskottavammalta, koska hän tekee biisinsä itse (tuottajansa kanssa), ja Samuli on tehnyt itse vain jotain satunnaisia biisejä.
Sanni tekee biisinsä tuottajansa eli Hank Solon kanssa ja kaikki ylistää Sannia taivaisiin "upeana lahjakkaana loistavana lauluntekijänä". Kun Jenni Vartiainen tekee biisit tuottajansa kanssa, häntä haukutaan pystyyn että on "lahjaton paska surkea eikä edes muka tee mitään biisiensä eteen". Sellaista se on av-mammojen meininki, aavistuksen epäreilua...
Sitä paitsi tänään kaikki version Sannin biiseistä oli huomattavasti parempia kuin alkuperäiset, eli Sannin kannattaisi jatkaa musan tekoa muille ja lopettaa itse laulaminen.
' kirjoitti:
En hirveästi tuosta Sannista lämpene, noin niin kuin miehenä ja seksuaalisesti.
Täytyy vielä lisätä, että tämä Eveliina Tammenlaakso vaikuttaa mukavalta. Vähän säälittää.
Meitzzi kirjoitti:
Sitä paitsi tänään kaikki version Sannin biiseistä oli huomattavasti parempia kuin alkuperäiset, eli Sannin kannattaisi jatkaa musan tekoa muille ja lopettaa itse laulaminen.
Joo, Anssi Kela voisi alkaa laulaa Sannin biisit.
Maija ei ole sexy. Yrittää kovasti, mutta verkkosukkikset on lähinnä nolot.
Ja ääni käsitelty alusta loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Maija ei ole sexy. Yrittää kovasti, mutta verkkosukkikset on lähinnä nolot.
Ja ääni käsitelty alusta loppuun.
Ääni on noilla kaikilla muillakin käsitelty alusta loppuun, ja kaikkein noloimmat eilen oli Tuisku hirvittävän rumassa muovisessa naamameikissään sekä Sanni joka sönkkäsi siistii nyyh ym tekoitkua tauotta ja muisteli "rankkaa elämäänsä".
Sannin päivä oli pettymys kun ei näytetty lesboilua Eveliinan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Virven veto oli koko kauden paras! Hän oli myöskin todella rehellinen kertoessaan ennakkoluuloistaan ennen Sannin levyjen kuuntelemista. Voi olla, että parikymppinen katselija vetää noista kommenteista vain herneen nenäänsä ja ohitti niiden jälkeiset kommentit, joissa Virve kehui Sannia. Mutta oikeasti, kun ikäeroa on yli 30 vuotta...
Mä just mietin että pitääki muistaa olla ite muuttumatta tollaseks sitten vanhempana. Et vaa tuomitsee jokaisen nuoremman ja nätimmän naisen tietämättä niistä mitään.
- N23
Tuomitsee on mielestäni aika voimakas sana tässä. Rosti ei ole vain ollut kiinnostunut Sannista tai tämän biiseistä. Ei ihminen jaksa kaiken aikaa olla kaikesta kiinnostunut. Ja ennakkoluulojakin ihmisellä on ja pitää olla. Ennakkoluulot suojelevat ihmistä.
Mikään Rostin aikaisempi tulkinta ei ole koskettanut itseäni millään lailla, mutta eilen nähty esitys oli todella hyvä. Onko tämä tapa sanoa esitystä vedoksi tullut Idolsista vai mistä, mutta itselleni sillä on vähättelevä kaiku. Idolsissahan kaikesta mentiin myös kananlihalle ja oli aivan mahtava meininki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- N23
Tuomitsee on mielestäni aika voimakas sana tässä. Rosti ei ole vain ollut kiinnostunut Sannista tai tämän biiseistä. Ei ihminen jaksa kaiken aikaa olla kaikesta kiinnostunut. Ja ennakkoluulojakin ihmisellä on ja pitää olla. Ennakkoluulot suojelevat ihmistä.
Siis Sannihan ON ylimielinen itseään kehuva pissaliisa enkä minäkään ole pätkän vertaa kiinnostunut hänen lapsellisesta musiikistaan tai määkivästä honottavasta nuotin vierestä menevästä laulustaan.
Kieltämättä vähän petyin, kun iltalehti yms. hehkutti että tänään Sanni avautuu kovista kokemuksistaan... Ja kaikki mitä saatiin oli se, että oli yläasteella niin paljon tekemistä että joutui lopettamaan futiksen? :D
Minusta Tuisku on ainoa, josta on tällä kaudella irronnut jotain oikeasti mielenkiintoista ja yllättävää...
Nuohan oli loppujaksosta jo ihan kännissä. Varsinkin Vilkkumaa.