VAIN ELÄMÄÄ
Nysse alkaa.
Kommentit (1126)
Mä odotan tosi paljon Paven päivää. Niin ihania vanhoja biisejä sillä. Elämän nälkä on mun suosikki, toivottavasti joku esittää sen.
Kuolin nauruun ku fudiskohdassa Pave kaatui.. 😂 näytti niiiin koomiselta ja hauskalta..
ja ei, en sano tätä pahalla.. 😊
Vierailija kirjoitti:
Kuolin nauruun ku fudiskohdassa Pave kaatui.. 😂 näytti niiiin koomiselta ja hauskalta..
ja ei, en sano tätä pahalla.. 😊
Katso joskus oikeaa jalkapalloa telkkarista niin ei enää Paven kaatuilut näytä kovinkaan koomisilta kun vertaa ammattilaisiin. Siellä pyöritään henkihieverissä nurmikolla ja levitellään käsiä kun toinen osapuoli on suunnilleen kentän toisessa päässä. Surullista. Surullista on myös se, että vain elämää on kohta ohi.
Terveisin Naispelko22
Paven päivää odotan eniten.
Tuisku, Galis ja Sanni ovat kaikki yllättäneet positiivisesti, erityisesti Sanni kun en tiennyt juuri mitään hänestä ja nyt on käynyt ilmi että on todellinen monilahjakkuus.
N 43v
Kyllä mun täytyy sanoa, että onneksi satuin vilkaisemaan Vain Elämään viime perjantain jaksoa kun Anssi aloitti esitystä Sannin biisistä. Anssin esitys menee kirkkaasti niiden kaikkien aikojen parhaimpiin Vain Elämää-esityksiin. Kaikki muut olikin sitten ihan kuraa.
Paven päivä on kivasti sokerina pohjalla. Nuoremmille katsojille saattaa tulla yllärinä Paven merkitys suomalaisessa musiikkielämässä. Ennen kauden alkuahan monikin valitteli somessa tän kauden artistikattausta ja Pavestakin tyyliin "Pave kuka?" tai et "kai siellä aina yks kiintiövanhus pitää olla täytteenä" tai et "Pave Maijanen on yhden hitin ihme joka on mukana kun muita ei saatu" ja sitä rataa väheksymistä ja tietämättömyyttä.
Aika monta hittiä ja monipuolinen ura takana. Isoja nousuja ja pitkiä laskukausia.
Paven päivässä harmittaa etukäteen vain se, että villegallekin versioi jotain biisiä ja varmaan lyö palasiksi jonkin isoimmista hiteistä ja hienot alkuperäislyriikat omilla sanoillaan "papattaen", tyyliin Elämän nälkä tai Lähtisitkö ala JVG. Hrrrr... Muuten hienoa nähdä miten hienot biisit, joiden alkuperäisversioissa yleensä korostuu tietty "kasarityyli" ja dingomaisuudet, päivittyvät tähän päivään. Pavehan on itse esittänyt viime aikoina kappaleitaan riisuttuina miesjakitara-versioina samaan tyyliin kuin versionsa Sannin päivänä ja mielestäni kuulostaa paremmalta kuin 80-luvun huippuunsa tuotetut levytykset.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Rosti kuulostaa joltain karaoke-Pirjolta lähiräkälässä.
Pelkästään ääni ei ole kuin karaoke-pirjolla, myös look on sen tasoinen :D Tuntuu että ainakin meidän lähipubista löytyy aina noita keski-ikäisiä punapäitä samanlaisissa vaatteissa...
Hei löysin tälläsen palvelun missä voi livenä chattailla tv-ohjelmista :D siistii
Ellet ole huomannut, tämän vuoden "häikäisevän kemian ja vapautuneisuuden" takana on jatkuva alkoholin juominen, joka alkaa aamupäivän lounaalta ja jatkuu koko päivän. Illalla ovat ympärikännissä, helppo silloin on koheltaa muka-hauskasti. Viime vuonna kaikki olivat selvin päin Loirin ja Edelmanin takia. Epäreilua syyttää heitä jäykiksi sen takia.