Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VAIN ELÄMÄÄ

Vierailija
18.09.2015 |

Nysse alkaa.

Kommentit (1126)

Vierailija
961/1126 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä näyttäis, että noilla on ihan upeat kemiat keskenään. Katsottiin eilen ruudusta kolme jaksoa peräkkäin, kun oli jäänyt väliin.

Siis meinaan ihan tulkinnoista riippumatta sitä, että näyttää, että ovat ystävystyneet. Erityisesti Pave ja Anssi + Antti, Ville ja Anssi. Ja Maija peesaa. Virve hyväksyy osansa "mummona".

Mulla ainakin muuttui ihan totaalisesti käsitys tuosta Sannista. En ollut suunnilleen koskaan kuullutkaan, eikä ole vieläkään minun mielestäni kovin kummoinen laulaja, mutta minusta ihan jokaisen artistin tulkinta vei hänen biisinsä ihan uudelle tasolle ja aloin jopa kuuntelemaan tekstejä. Lisäksi vaikutti hauskalta tyypiltä. Fudismatsi oli hienosti järkätty ja sai kaikki mukaan. Lisäksi arvostan, että tekee omat biisinsä ja osaa paljon muutakin.

Kelan päivän "pyllypallo" -läppä oli hauska ja kantoi just tähän Sannin päiväänkin. Kertoo hyvästä hengestä.

Minusta tämä on tarpeeksi "ei stara" -porukka, että heillä kemiat toimii. Yllättänyt erityisesti Pave Maijasen rentous ja hauskuus ja hyvät tulkinnat, sekä Anssi Kelan loistavat tulkinnat.

Edellinen oli Jumala-Loirin, Ikoni-Koivuniemi ja Sfinksi-Vartiasen latistama. Siis paljon kuuluisampia ja ehkä parempiakin taiteilijoita, mutta harmillisesti sitä kemiaa ei syntynyt, vaan sellaista hymistelyä

T:Mummeli, 44 v. jonka "nuoruudessa" Kela ja Vilkkumaa olivat staroja, Rosti ja Maijanen "so old" ja joku Sanni ja Ville ei edes vissiin syntynyt :)

Ellet ole huomannut, tämän vuoden "häikäisevän kemian ja vapautuneisuuden" takana on jatkuva alkoholin juominen, joka alkaa aamupäivän lounaalta ja jatkuu koko päivän. Illalla ovat ympärikännissä, helppo silloin on koheltaa muka-hauskasti. Viime vuonna kaikki olivat selvin päin Loirin ja Edelmanin takia. Epäreilua syyttää heitä jäykiksi sen takia.

Vierailija
962/1126 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://aijaa.com/fFLPI1

Sannilla ja Antilla on suhde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
963/1126 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä odotan tosi paljon Paven päivää. Niin ihania vanhoja biisejä sillä. Elämän nälkä on mun suosikki, toivottavasti joku esittää sen.

Vierailija
964/1126 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolin nauruun ku fudiskohdassa Pave kaatui.. 😂 näytti niiiin koomiselta ja hauskalta..

ja ei, en sano tätä pahalla.. 😊

Vierailija
965/1126 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuolin nauruun ku fudiskohdassa Pave kaatui.. 😂 näytti niiiin koomiselta ja hauskalta..

ja ei, en sano tätä pahalla.. 😊

Katso joskus oikeaa jalkapalloa telkkarista niin ei enää Paven kaatuilut näytä kovinkaan koomisilta kun vertaa ammattilaisiin. Siellä pyöritään henkihieverissä nurmikolla ja levitellään käsiä kun toinen osapuoli on suunnilleen kentän toisessa päässä. Surullista. Surullista on myös se, että vain elämää on kohta ohi.

Terveisin Naispelko22

Vierailija
966/1126 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paven päivää odotan eniten.

Tuisku, Galis ja Sanni ovat kaikki yllättäneet positiivisesti, erityisesti Sanni kun en tiennyt juuri mitään hänestä ja nyt on käynyt ilmi että on todellinen monilahjakkuus.

N 43v

Vierailija
967/1126 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun täytyy sanoa, että onneksi satuin vilkaisemaan Vain Elämään viime perjantain jaksoa kun Anssi aloitti esitystä Sannin biisistä. Anssin esitys menee kirkkaasti niiden kaikkien aikojen parhaimpiin Vain Elämää-esityksiin. Kaikki muut olikin sitten ihan kuraa.

Vierailija
968/1126 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paven päivä on kivasti sokerina pohjalla. Nuoremmille katsojille saattaa tulla yllärinä Paven merkitys suomalaisessa musiikkielämässä. Ennen kauden alkuahan monikin valitteli somessa tän kauden artistikattausta ja Pavestakin tyyliin "Pave kuka?" tai et "kai siellä aina yks kiintiövanhus pitää olla täytteenä" tai et "Pave Maijanen on yhden hitin ihme joka on mukana kun muita ei saatu" ja sitä rataa väheksymistä ja tietämättömyyttä.

Aika monta hittiä ja monipuolinen ura takana. Isoja nousuja ja pitkiä laskukausia.

Paven päivässä harmittaa etukäteen vain se, että villegallekin versioi jotain biisiä ja varmaan lyö palasiksi jonkin isoimmista hiteistä ja hienot alkuperäislyriikat omilla sanoillaan "papattaen", tyyliin Elämän nälkä tai Lähtisitkö ala JVG. Hrrrr... Muuten hienoa nähdä miten hienot biisit, joiden alkuperäisversioissa yleensä korostuu tietty "kasarityyli" ja dingomaisuudet, päivittyvät tähän päivään. Pavehan on itse esittänyt viime aikoina kappaleitaan riisuttuina miesjakitara-versioina samaan tyyliin kuin versionsa Sannin päivänä ja mielestäni kuulostaa paremmalta kuin 80-luvun huippuunsa tuotetut levytykset.

Vierailija
969/1126 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Rosti kuulostaa joltain karaoke-Pirjolta lähiräkälässä.

Vierailija
970/1126 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Rosti kuulostaa joltain karaoke-Pirjolta lähiräkälässä.

Pelkästään ääni ei ole kuin karaoke-pirjolla, myös look on sen tasoinen :D Tuntuu että ainakin meidän lähipubista löytyy aina noita keski-ikäisiä punapäitä samanlaisissa vaatteissa...

Vierailija
971/1126 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti on ihana, mut noi tatuoinnit on suht kamalia... :D

Vierailija
972/1126 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Paveee, mua turvottaa" :'D

Vierailija
973/1126 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa Pave mun isä

Vierailija
974/1126 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori Pave on kuuma!

Vierailija
975/1126 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Maijan tukka on minusta ihana!

Vierailija
976/1126 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on taas kunnon Vilkkumaa-viba :)

Vierailija
977/1126 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään tästä Maijan versiosta!

Vierailija
978/1126 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei löysin tälläsen palvelun missä voi livenä chattailla tv-ohjelmista :D siistii

www.realitytalk.eu

Vierailija
979/1126 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana Maija :)

Vierailija
980/1126 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilkkumaa veti hyvin!

Ketju on lukittu.