VAIN ELÄMÄÄ
Kommentit (1126)
Jos taas mennään takaisin asiaan, niin en malta odottaa, että kaikkien tämän kauden artistien Vain elämää -albumit ilmestyy Spotifyssa. Kuuntelen ainakin Anssin biisit repeatilla heti kymmenen kertaa ja Antin biisit myös. Villegallesta tykkään kans tosi paljon, ja Virvestä. Maija ja Pave oli myös hyviä eilen, vaikken muuten heistä välitäkään niin paljon kuin noista muista.
Vierailija kirjoitti:
Jos taas mennään takaisin asiaan, niin en malta odottaa, että kaikkien tämän kauden artistien Vain elämää -albumit ilmestyy Spotifyssa. Kuuntelen ainakin Anssin biisit repeatilla heti kymmenen kertaa ja Antin biisit myös. Villegallesta tykkään kans tosi paljon, ja Virvestä. Maija ja Pave oli myös hyviä eilen, vaikken muuten heistä välitäkään niin paljon kuin noista muista.
virvehän on aivan hirveä. Inhottava luonne ja huono ääni.
Onko Pavella muita tunnettuja biisejä kun Lähtisitkö?
Vierailija kirjoitti:
Esim. Jano, Pidä huolta, Elämän nälkä ja Ikävä tulevat näin äkkiseltään mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Edellisten lisäksi useita pikkuhittejä, jotka kyllä tunnistaa heti kun kuulee, vaikkei biisien nimet ihan heti putkahda päähän. Mut hienoja biisejä on vaikkapa Kuokkavieras tai Kaikki nämä vuodet ja Aijaijai edellä mainittujen lisäksi. Pave on ollut varjossa koko 2000-luvun ja luomiskauden huippu oli 80-luvulla, joten ei ihme ettei kaikki hitit enää soi niin usein. Ja kasarityylin sovitukset ehkä vieroksuttaa nykykuulijaa. Luultavasti tuossa porukassa Pavella on eniten hittejä vyöllä. Siis myös Kelaan ja Vilkkumaahan verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä vähän petyin, kun iltalehti yms. hehkutti että tänään Sanni avautuu kovista kokemuksistaan... Ja kaikki mitä saatiin oli se, että oli yläasteella niin paljon tekemistä että joutui lopettamaan futiksen? :D
Minusta Tuisku on ainoa, josta on tällä kaudella irronnut jotain oikeasti mielenkiintoista ja yllättävää...
Mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Virven veto oli koko kauden paras! Hän oli myöskin todella rehellinen kertoessaan ennakkoluuloistaan ennen Sannin levyjen kuuntelemista. Voi olla, että parikymppinen katselija vetää noista kommenteista vain herneen nenäänsä ja ohitti niiden jälkeiset kommentit, joissa Virve kehui Sannia. Mutta oikeasti, kun ikäeroa on yli 30 vuotta...
Mä just mietin että pitääki muistaa olla ite muuttumatta tollaseks sitten vanhempana. Et vaa tuomitsee jokaisen nuoremman ja nätimmän naisen tietämättä niistä mitään.
- N23
Tuomitsee on mielestäni aika voimakas sana tässä. Rosti ei ole vain ollut kiinnostunut Sannista tai tämän biiseistä. Ei ihminen jaksa kaiken aikaa olla kaikesta kiinnostunut. Ja ennakkoluulojakin ihmisellä on ja pitää olla. Ennakkoluulot suojelevat ihmistä.
Siis Sannihan ON ylimielinen itseään kehuva pissaliisa enkä minäkään ole pätkän vertaa kiinnostunut hänen lapsellisesta musiikistaan tai määkivästä honottavasta nuotin vierestä menevästä laulustaan.
Katsoin just uusimman jakson. Sannin lauluista oli tehty hyviä versioita. Virven sanomisissa oli juuri sitä suoruutta, rehellisyyttä ja särmää mitä häneltä voi odottaakin, ja hyvällä tavalla. Se mikä jaksossa yllätti oli se, miten vaikeena ja paljon karua kokeneena Sanni itseään piti; se, miten hän ei osannut sanoa oikein mitään oikein kenellekään; ja liikutuskin näytti olevan vähän feikattua.
Tietääkö joku, mitä rankkoja kokemuksia Sannilla oikein on? Ainakin minä paatunut mamma tarvitsen perusteeksi jotain enemmän kuin pari kariutunutta seukkaussuhdetta.
Huh huh... mieletöntä. Siistiä. Huh huh. Ei mitään turhaa lyriikkaa :D
Onhan Pavella myös Yamma Yamma!
Vierailija kirjoitti:
Ainii se. Mietinkin et miksi niin monipuolisen ja ammattitaitoisen huippumuusikon ura lähti alaluisuun. Mut tosiaan Yamma yamma ja euroviisujen jumbosija joskus 90-luvun alussa. Sääli Pavea varsinkin kun biisi ei ollu edes sen itse tekemä vaan Hectorin..
En ymmärrä, miksi tuon Virven piti mennä noin haukkumaan Sannia. Ei kaikkia ajatuksiaan tarvitse ääneen sanoa. Kyllä sen kehun voi sanoa ilman, että ensin vähän haukkuu. Vai onko vain vanhemmilla oikeus sanoa pahatkin mielipiteensä ääneen? Miettikää nyt jos Sanni olisi Virvelle sanonut tyyliin "Mä oon kyl aina pitänyt sua kauheena määkijä mummona, et osaa tehdä ite biisei ja lauluäänikin ärsyttää. Mutta täällä on kyl toki oppinu et oon tosi mukava ja lahjakas". Miettikää mikä haloo tuosta olisi tullut. Mutta kun nuorta haukutaan, niin eihän sillä mitään väliä.
En muutenkaan ymmärrä, miksi noiden tarvitsee aina hehkuttaa sitä, ettei tunne toista TUNNETTUA artistia. Miksi tämä asia pitää aina tuoda ilmi? Onko se pakko sanoa, ettei jotain 50-vee laulajaa pidetä homona, jos on joskus peräti kuullut Antti Tuiskusta ja jopa tietäisi tämän biisejä. Minusta olisi kohteliaampaa keskittyä muihin asioihin kuin aina toitottaa "en mä oo ikinä kuullukaan susta enkä tiedä sun biisei mut nyt piti sit jotain ettii".
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miksi tuon Virven piti mennä noin haukkumaan Sannia. Ei kaikkia ajatuksiaan tarvitse ääneen sanoa. Kyllä sen kehun voi sanoa ilman, että ensin vähän haukkuu. Vai onko vain vanhemmilla oikeus sanoa pahatkin mielipiteensä ääneen? Miettikää nyt jos Sanni olisi Virvelle sanonut tyyliin "Mä oon kyl aina pitänyt sua kauheena määkijä mummona, et osaa tehdä ite biisei ja lauluäänikin ärsyttää. Mutta täällä on kyl toki oppinu et oon tosi mukava ja lahjakas". Miettikää mikä haloo tuosta olisi tullut. Mutta kun nuorta haukutaan, niin eihän sillä mitään väliä.
En muutenkaan ymmärrä, miksi noiden tarvitsee aina hehkuttaa sitä, ettei tunne toista TUNNETTUA artistia. Miksi tämä asia pitää aina tuoda ilmi? Onko se pakko sanoa, ettei jotain 50-vee laulajaa pidetä homona, jos on joskus peräti kuullut Antti Tuiskusta ja jopa tietäisi tämän biisejä. Minusta olisi kohteliaampaa keskittyä muihin asioihin kuin aina toitottaa "en mä oo ikinä kuullukaan susta enkä tiedä sun biisei mut nyt piti sit jotain ettii".
Kertoo kyllä muutenkin aika paljon artistista, joka ei seuraa muuta musiikkipiiriä ollenkaan, ettei tunne itseään nuorempia artisteja. Joka genrestä nyt tarvitsekaan tykätä tai seurata, mutta on se kumma jos ei kuitenkin tunnettuja nuoria artisteja tiedä ollenkaan.
Tää kausi on ollut NIIN HUONO. Virve, Sanni ja Maija vois heittää mäkeen, melkein Pave ja Antti ois saaneet pyörittää kauden yksin. Ja Villegalle unohtui, kertoopa sekin kaiken miehestä ja sen musiikista.
Mulla on kyllä arvostus entisestään noussut tämän ohjelman myötä Anssia ja Pavea kohtaan. Tosi hienoja muusikoita molemmat. Sannilla on pari tosi kivaa biisiä, mutta en kertakaikkiaan opi tykkäämään hänen äänestään :/ Tuiskun Antista oon aina tykännyt :)
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö joku, mitä rankkoja kokemuksia Sannilla oikein on? Ainakin minä paatunut mamma tarvitsen perusteeksi jotain enemmän kuin pari kariutunutta seukkaussuhdetta.
Jakson perusteella rankin kokemus oli yläasteella, kun joutui valitsemaan jalkapallon ja musiikkiharrastuksen välillä...
Vierailija kirjoitti:
No nythän... Villegallen pitää ehdottomasti tehdä tästä hutista kainalopierumeiningillä varteenotettava hitti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jakson perusteella rankin kokemus oli yläasteella, kun joutui valitsemaan jalkapallon ja musiikkiharrastuksen välillä...
Tuskinpa Sanni ihan kaikkea haluaa televisiossa kertoa. Nyt vähän valoja päälle! On artisteillakin oikeus yksityisyyteen, jokainen itse päättää kuinka paljon itsestään kertoo ja mitä.
Yamma yammasta tulee mieleen, kun se oli Suomen Euroviisubiisi sillon 90-luvulla ja satuttiin oleen Ruotsin laivalla samoihin aikoihin, niin ruotsalaiset kettuili siellä suomalaisille lauleskellen sitä... Olisi ehkä aika pelastaa biisin maine :)
Lesbo Maria Veitola voisi mennä Yökylään Sannin ja Eveliinan luokse ja laittaa full hd 1080p videokamerat kuvaamaan.