VAIN ELÄMÄÄ
Nysse alkaa.
Kommentit (1126)
Vierailija kirjoitti:
Hei löysin tälläsen palvelun missä voi livenä chattailla tv-ohjelmista :D siistii
Kiitos! Eikun keskustelemaan :D
Mä en pysty enää kuuntelemaan Maijaa edes radiosta. Ennen pystyin. Vain elämää aiheuttaa allergian. Ehkä liika-annostus Maija-muijaa? Maijan kapinakin on ihan naurettavaa, paremman perheen balettia tanssiva lapsi Stadista.
Mun korvat ei kestä tätä virveä. Pakko kääntää ääntä pienemmälle.
Miksi tuo Kela laulaa noin, ei pysty kuuntelemaan sanoja lun häiritsee tuo vingunta.
Sori, mutta nyt kyllä nauratti enemmän kuin kosketti :D Luulin ensin että Anssi vitsailee...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei löysin tälläsen palvelun missä voi livenä chattailla tv-ohjelmista :D siistii
Kiitos! Eikun keskustelemaan :D
Miks tämmöstä ei ole aikasemmin ollut, varmaan ihan tarpeeseen. Vähän hiljasta on vielä on, mutta ihan hyvää keskusteluu!
Pave laulaa niin vaikuttavasti itse omat biisinsä että vaikea ylittää. Vicky oli ookoo.
Voisin vaikka vannoa että Pave joutui kamppailemaan säilyttääkseen neutraalin ilmeen vingutuksen aikana..l
Mä jotenkin ajattelin - ja toivoin - että se Kela ainoastaan aloittaisi ton kappaleen "herkästi", mutta sitten vaihtaisikin rouheaan rock-soundiin. Jouduin pettymään :-( Se sen ääni oli vaan omituisen androgyyni ja vei huomion kokonaan kappaleen koskettavasta viestistä.
Vierailija kirjoitti:
Voisin vaikka vannoa että Pave joutui kamppailemaan säilyttääkseen neutraalin ilmeen vingutuksen aikana..l
Mun mielestä Paven silmistä paistoi sellainen "mitä vittua", vaikka pitikin neutraalin ilmeen :D Ja vähän sama muilla...
Ja Karaoke-Maija on sen muijakaveri, käyvät yhdessä puumat räkälässä.
Toi Maija on ihan paskaaaa!!!!!!! Korvat menee rikki.