Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***MARRASKUISTEN VIIKKO 6***

Kommentit (101)

Vierailija
81/101 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei taas! =)

ihanan näköinen päivä, kun aurinko paistaa. sääli vaan että pakkasta taitaa yhä olla aika reippaanlaisesti. täytyypi vilkaista mittaria jos tohtis pienellä kävelyllä käydä.

imetyksestä: samoilla linjoilla kuin näätä77, eli enpä oo juuri miettinyt vielä. täysimetyksellä toistaiseksi, ja aika sit näyttää koska aletaan antaa jotain muuta. esikoinen myös meillä, joten ei aiempia käytännön kokemuksia.

vilma: se granula taitaa olla semmoista arpikudosta. mulla oli kanssa sitä, alkuun tuntui kiristävän kovastikin kun oli kasvanut haavan yli semmoisen säikeen, mutta nyt ajan myötä se on mun mielestä vähän hävinnyt. lääkäri sanoi jälkitarkastuksessa et se voi hävitä itestään tai sit joskus kasvaa lisääkin jolloin täytyy sit miettiä tarvisko sille tehdä jotain.

vakuutuksista oli juttua viime viikolla ainakin. meillä on tapiolassa, kun siellä on muutkin vakuutukset. eipä siis juuri edes vertailtu eri vakuutusyhtiöitä.

gerda

Vierailija
82/101 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäis se vakuutus tosiaan mennä ottamaan. Todennäköisesti otetaan Tapiolasta. Meijän ainoa vakuutus on tällä hetkellä Pohjolassa ja onpa himpun kallis vauvavakuutus muihin verrattuna- 390e ja omavastuu 10% mutta vähintään 100e/hakukerta (tai jotenkin noin)

Oon pitäny pakkasrajana -20--15 astessa. Riippuen kuinka kuivalta ilma tuntuu ja onko tuulta. -20 pakkasessa en viitti pitää ku korkeintaan tunnin-puoltoista.

Seksistä sen verran että meillä sujunu aika vaivattomasti " synnytyksen" jälkeen. Mulle siis tehtiin kiireellinen sektio ja olen todella pettynyt tähän!

Omasta mielestäni sektio ei ole synnytys. Jokainen silti valitsee kuinka haluaa mutta itse en olisi sitä halunnut. Noh, ehkä parempi niin.. olihan tuo poika iso (yli 5kg ja 55.5cm) ja vielä väärässä tarjonnassa- avonainen laki.

Mutta juuh, siis. Haava nyt on vähän vaivannu ja jotenki tuntu että alapääkin on arempi. Seksiä kokeiltiin ensimmäisen kerran kolme-neljä vkoa synnytyksestä. Ekoilla kerroilla ei oikeen onnistunu mutta sitten varovaisilla kokeiluilla alkoi sujumaan.

Nyt sujuu samaan malliin kuin ennekin.

Meilläki toi 3kk neuvola on vasta 13.3. jolloin poju on jo 3kk ja 2vkoa, eli aika pitkälle meni. Johtuu siis siitä kun ollaan matkoilla 27.2.-5.3. tuolla lapissa. Ensin vko minun mummolla (hyvin hyvin pohjoisessa, huomatkaa mielestäni Rovaniemi on Etelä-Lapissa ;)

Ja sitten seuraava vko ollaankin Levillä Jeren mummun ja papan kanssa. Tuleehan tuo isikin sinne mukaan.

Eli älkää siis ihmetelkö jos minusta ei kuulu mitään.

Mutta mutta.. luen pinon varmaan lähiaikoina uudelleen, kun kirjottelin vain omia höpinöitäni!

10kaks ja Jere

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/101 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä muakin harmittaa nämä pakkaset niin maan perkuleesti (anteeksi)

Sisällä kun on niin mukava kyhnöttää!! :(:(

Mittarin suunta on onneksi koko ajan alaspäin menossa bdbd hyvä hyvä!!

Vierailija
84/101 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, kiinteistä. Oon ajatellu et joskos pärjäis tolla korvikkeella 4-6kk saakka.

Nyt käytellään Tuttelia mutta ostin eilen NAN-jauhetta. Käyttäkö kukaan muu tai muuten kokemusta jauheista?

Keitin eilen nimittäin veden illalla, laitoin tuttipulloihin valmiiksi ja jääkaappiin. Aamulla sitten lämmitin ensin veden ja sitten laitoin jauheen. Onkohan tuosta valmiiksi keittämisestä haittaa?!

Itellä ei ollenkaan ole kokemusta noista jauheista..

Vierailija
85/101 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika nukahti. Meillä on poika nukutettu aina sisälle päivälläkin. Poikkeuksena on tunnin lenkki, jonka olen käynyt joka päivä jolloin ei ole ollut pakkasta. Tämä on osaksi tullut käytännöksi sen vuoksi, että asumme paritalossa ja etupihalla on tie aika lähellä, kylläkin hiljainen, mutta en ota sitä riskiä, että vauva vaunuineen katoaisi (olenkohan asunut liian kauan ulkomailla) ja takapihalle ei voi vaunuja viedä, kun eivät mahdu takaovesta ulos, eivätkä puutarhan ovestakaan =( Mutta esim. Irkuissa ei vauvoja nukuteta koskaan ulkona ja ihmettelevät enemmänkin Suomen käytäntöä =) Ja kyllä niistä ihan terveitä mussukoita tulee. Lohduttaudun tällä.

Mulle on kyllä kaiken maailman herkut alkaneet maistumaan ja jotenkin, kun on yksin kotona pojan kanssa, niin huomaa tappavansa aikaa syömällä. Ai ai paha vika. Pitäis lukea jotain kirjaa tai vastavaa tai voimistella, niin siinähän se aika kuluis, mutta nytkin tekee mieli pullaa ja kahvia. Hassua koska koskaan en ole eläissäni pullasta kahvin kanssa tykännyt, niin nyt sitten. Liittyykö tämä syöpöttely imettämiseen vai jääköhän tuosta mulle riesa. 8 kiloa munkin pitäis tiputtaa (lupasin miehelleni ja itselleni näin, koska se olisi sitten se paino, kun hänet tapasin. Synnytyksen jäljiltä ei ole kuin 3,5 kiloa). Pääsiskö sinne teidän laihdutus zemeihin vielä mukaan? Miten se toimiikaan? Annetaanko lähtöpaino ja sitten joku tavoite johonkin menessä vai kuinka? Pitääkö joku kirjaa tästä? Ois kiva, kun pitäis ja sit julkaisi näissä meidän jutuissa sen. Kirjanpitäjälle lähetettäis emaili miten on mennyt ja hän sitten laittais tänne marraskuisten juttuun sen vai meneekö se jo näin? Ois kiva katella niitä yhdestä kirjoituksesta kuin lukea monesta. Sama ois vauvojen painojen kanssa, tehtäis aina semmonen yhteenveto. Mitä mieltä olette?

Meillä seksiä harrastettiin viime viikonloppuna eka kerran. Onhan se mielessä ollut, mutta sit on aina ollut niin väsynyt ja tuntuu oudolta puuhastella, kun pikkunen siinä vieressä tuhisee. No kai siihen tottuu =) Täytyy kyllä myöntää, että kipeetä kävi vaikka liukasteita käytettiinkin. Itse asiassa hieman ihmetytti, kun tuntui paikat tiukemmalta kuin ennen synnytystä oisin kyllä veikkailu ihan toisinpäin. Onko muita, jota tämä on ihmetyttänyt?

Nyt kyllä meen hakeen sen kahvin ja pulla... auts. Pakko päästä sinne teidän laihdutusjoukkoon mukaan. Kertokaa säännöt.

Vierailija
86/101 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtuuko joukkoon yksi uusi marraskuussa syntyneen tyttövauvan äiti?

Syntynyt siis 7.11. suunnitellulla sektiolla ja elopainoa oli 2492g ja pituutta 49,5cm.

Ollaan nuori pariskunta, minulla ikää on kertynyt 21v ja miehellä 23v. Eteläisessä suomessa asustellaan.

Tyttö nyt siis 3kk ja tänään oltiin juuri neuvolassa ja piikki saatiin, nukkunut siitä asti hyvin sikeästi tuolla pihalla. pituutta oli nyt 61,5 ja painoa 5760g tasaisesti kasvaa omalla käyrällään.

Nopeasti luin vähän juttujen aiheita tässä viestiketjussa, osa meni kyllä ohi mutta yritän tässä kertoa jotn.

Velliä aloiteltiin syömään reilu 2kk iässä ja sitä kautta löytyi sitten vallan hyvä rytmi. nukkuu 22-05 ja jatkaa uniaan 9-10 kunnes herää kokonaan. päivisin menee 2x3h päikkärit pihalla.

Pakkasrajasta kysyin neuvolassa tänään ja sanoi että voi pitää 20 asteen pakkasessakin jos ei tuule.

Seksiä meillä harrastettiin muistakseni 6viikkoa synnytyksestä ja kovin vähäiseksi tuo on meillä jäänyt, se varmaan vaikuttanee että tyttö nukkuu samassa sängyssä meidän kanssa ;D, no kohta puoliin siirretään omaan sänkyyn, kun Iltahuudot on loppumaan päin. Jospa se siitä sitten...

Soseista oli myös puhetta tänään neuvolassa ja täti puhui siihen malliin että kohtapuoliin voisin kokeilla jo perunaa yms. aika erikoista siinä mielessä kun on ollut paljon puhetta että vasta sitten kun alkaa oikeesti oleen tarve vauvalla vähän tuhdimpaa. Hyvin meillä on kyllä mennyt maissivellilläkin.

Korvike jauheesta, me ollaan käytetty nannia alusta alkaen, alkuun meni tetroja mutta sitten siirryttiin jauheeseen, ja minulla on tapana keittää vesi ja jäähdytän sen sitten nopeasti tuttipullossa ja se kylmään vesiastiaan. Sitten vaan jääkaappiin odottelemaan. Mikrossa tietysti lämmitän ja sitten jauheet sekaan.

Vierailija
87/101 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pinoon mahtuu mukaan. MUn piti koota kaikki yhteen mutten sit kerenny. jos aikaa liikenee tänää tai huomenna niin teen sen. Värejä en osaa käyttää..

tiikeriköseoli: (vauva huutaa jo ruokaa...)

En siis ihan omapäisesti toimi ton jauheen kanssa!

Ja tervetuloa sakkiin!

Jossain on esittelypinoki, mutta se on tippunu. voin nostaa sen myöhemmin, jos haluut kirjotella!

10kaks ja ruokaa huutava lapsi

Vierailija
88/101 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

En ole ennen tähän marraskuisten pinoon kirjoitellut. Meidän esikoispoika täyttää huomenna 3 kk. Itse olen 28v ja mies 30v. Perjantaina on 3 kk neuvola rokotuksineen, mutta käytin poikaa viime viikolla muista syistä neuvolalääkärillä ja samalla terkka otti mitat: 6490 g ja 62 cm. Lähes täysimetyksellä on menty, illan viimeinen syöttö kuitenkin korvikkeella, kun ei rintaa enää huoli ja pumppaus ei onnistu. Ihan hyvin on kasvanut, mutta mielestäni silmään näyttää hoikistuvan. Rinnatkin tuntuu koko ajan tyhjiltä ja poika syö päivällä aika tiheään (1-1,5h välein paitsi 3 h päikkärien aikaan). Pitäiskö alkaa antamaan velliä tai korviketta lisäksi? Jos rintamaito riittäisi, niin odottelisin tuonne 4 kk asti ennen vellin antamista ja sitten 6 kk asti muita kiinteitä. Eipä ole kokemusta, katsotaan miten käy.

Poika viettää aikaansa yleensä lelukaaren alla leluja tuijotellen ja huitoen(vahinko-osumia enimmäkseen?), sitterissä minun puuhasteluja ihmetellen tai sitten ihan sylissä seurustellen. Leluihin ei vielä tartu, eikä ole käsiään löytänyt muuten kuin että nyrkki menee kaiken aikaa rystysiä myöten suuhun. Jostain syystä mahallaan ollessaan hän nojaa aina enempi oikeaan käteensä ja nostaa päätäkin oikealle yläviistoon. Siinä sitten usein käy niin, että kaatuu kyljelleen. Muuten ei ole mitenkään fiksaantunut oikealle, eli pää kääntyy kyllä yhtä lailla vasempaan selällään ollessa. Olisko vasemmassa kädessä jotain vikaa, kun ei siihen nojaaminen onnistu? Juttua tulee kovasti ja päivisin hymyilee paljon, mutta iltaisin usein itkettää. Yöllä herätään 1-3 kertaa syömään ja päivällä nukutaan parit 0,5-1 h ja yhdet 3 h päikkärit.

Pakkasraja on ollut -15 astetta, mutta -10:n alapuolella on koppa ja vaunut vuorattu untuvatäkeillä (ilma-aukko tietty jätetty), niin että hengitysilma ei pääse liian kylmäksi. Nukkuu se nytkin tuolla parvekkeella jo kolmatta tuntia, vaikka mittari näyttää -13. Vaunut on tosin auringossa, ja kyllähän tuo kevättalven aurinko jo mukavasti lämmittää.

Seksiä on harrastettu kerran synnytyksen jälkeen, tuossa pari viikkoa sitten. Kyllähän se jotenkin sujui. Halut ei mulla olleet kovat, ja aika väljältä paikat tuntui... Liukastettakin nuo limakalvot kaipailivat. En revennyt pahasti, parilla tikillä selvisin, eikä ne haavat ole vaivanneet. Jälkivuoto kyllä kesti 9 viikkoa. Yleensä olen vain niin väsynyt, että ei jaksa seksiä ajatella. Ja silloinkin kun en ole väsynty, niin on kädet täynnä hommaa, joten niinä pieninä vapaina hetkinä täytyy tehdä jotain muuta. Tietty jos halut olis kovat, niin kai tuo prioriteettijärjestyksessä nousisi korkeammalle. Haluista se taitaa siis olla enemmän kiinni kuin ajasta?

Vierailija
89/101 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö, että aloitan silloin torstaina kertoen lähtöpainoni ja siitä sitten jatkan? Oliko se, että viikottain punnitaan ja oliko muita jippoja matkassa?

Vierailija
90/101 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa, että vauvallasi on tuo 3 kkden tilauskausi meneillään. Eli vauvalla on 3 ja 5 kkden iässä tiheän imemisenkausi, jolloin tilaa lisää maitoa kasvaakseen. Menee kuulemma jotain parissa viikossa tai vähemmässäkin ohi. Moni luovuttaa imetyksen tässä vaiheessa, kun luulee, että maitoa ei yksinkertaisesti riitä, mutta jos nyt lisäät korvikkeen antamista tai aloitat kiinteät, niin luonnollinen reaktio ei pääse tapahtumaan eli maitotuotantosi ei nouse sille tasolle kuin vauvasi tarvitsee. Sinuna katsoisin vielä, koska sitten se taas helpottaa, kun maidontuotanto tasavuu. Näin olen lukenut. Laitoin myös ylempänä kirjoituksessani linkin (englanninkielinen) mistä voi lukea enemmän kiinteiden aloittamisesta.

Niin ja tervetuloa =) Myöskin tiikerille.

Vierailija
91/101 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aatellu tissitellä sinne noin 6kk ikään, jos se sujuu yhtä mukavasti kun tähänkin asti. Mun mielestä imettäminen on ihanaa. Lisäsapuskaa toki sitten aikasemmin, jos tarvetta on. Alku oli kyl yhtä tuskaa ja mullekin tuupattiin rintakumi käteen heti sairaalassa. Noin kuukausi muistaakseni käytettiin sitä. Lähinnä käytin rintojen arkuuden takia. Päästiin siitä helposti eroon, tyttö ei tuntunut sitä kaipaavan ja jätin vaan pois.

Oon pitäny pakkasrajana -15 astetta. Harvemmin kuitenkaan noinkaan kylmiä päiviä on. Kyllä ne muutamat kylmemmät päivät jaksaa sisällä kökkiä. Tosin päikkärit eivät ole niin makoisat kuin ulkosalla. Eilen sain kämpän siivoiltua, kun ei päästy vaunuileen. Jotain hyötyäkin kylmyydestä;)

Vakuutusta ei olla viä otettu, mutta tarkoitus ois avata. Ifissä meillä kaikki muutkin vakuutukset on, että luultavasti sinne.

Meille tuli eilen kirje hinkuyskärokotetutkimuksesta. Osallistumalla sais vesirokkorokotteen ilmaiseksi. Ainoo, mikä siinä tutkimuksessa tökkii on se, että vauvalta otetaan verinäyte jokaisella rokotus kerralla (5 käyntiä muistaakseni). Äitiä vähän hirvittää noi piikit. Mites muut, ootteks osallistunu tutkimukseen/onks tullut kutsua? (Multa on menny sitten ohi, jos tästä on ollu juttua täällä jo ;))

Jaaha tarvii mennä viihdyttään typyä, mikshän se ei jaksa kattella, kun äippä surffaa :)

Vilma

Vierailija
92/101 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tuli 3 kk täyteen. Ihan hyvin neiti on kasvanut. Pituutta oli 61,5 cm ja painoa 6530 g. Rupes jo kiinteistä höpöttämään. Tuumasin vaan etten vielä ajo alottaa, sitten lähempänä kuutta kuukautta. Miehelle jäi vaan tunne että tuputtaa sitä alottamista. Lapshan kasvaa tosi hyvin rintamaidolla, eikä edes häiritsevän tiheesti syö. Tässä tapauksessa voi sanoa että onneks olen niin jääräpäinen, että kun jotain päätän niin pääni pidän. Epävarmempi varmaan niiden puheiden jälkeen olis kauppaan marssinut soseita/velliä ostamaan ja heti antamaan. No mutta se siitä neuvolakäynnistä.

Nyt tarvii lähtä laittaan ruokaa vielä kun tytsi vetää sikeitä!

Hertta ja Anni 3kk ja 1pv

Vierailija
93/101 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme noita neuvolatätejä vaivaa, kun ne tuputtamalla tuputtaa noita kiinteitä??? Teilläkin kasvettu aivan hyvin ja muistaakseni se oli 150 g per viikko, niin hyvin mennään. Meillä tämä on aina saavutettu, mutta aina ne jaksaa sanoa, että vois miettiä kiinteiden aloittamista. Pitäisköhän niiden käydä täydennyskoulutusta?? Itse ainakin pidän pääni, jos poika kasvaa tuon 150g per viikko, niin en kyllä aloita 3 kuisena vaikka kuinka yrittäisivät. Meillä on pitkä ja hoikka poika, mutta jäntevä. Isänsä kuulemma ollut juuri samanlainen. viime neuvolassa pituutta oli 62,2 cm ja painoa 5290g. Lähtöpaino oli 4360g. Tuo neuvola paino oli 2 kk ja 10 pv.. Poika on pirteä kuin mikä ja ei todellakaan näytä nälkiintyneeltä.

Vierailija
94/101 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuppa kertoon teen Levin reissusta, kun palaatte. Ollaan menossa pääsiäisenä sinne. Mukana on myös meitin pieni tyttönen ( 3 kk). Mitä siellä voi puuhastella noin pienen kanssa ja miten elo siellä muuten sujui? Viettäkäähän mukava reissu.

Vierailija
95/101 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetyksestä&kiinteistä: Täysimetyksellä neiti porskuttaa eteenpäin, ei tässä sen kummempaa kiirettä ole kokeilla muuta. Ehkäpä maissivellillä voisi aloitella jossain vaiheessa.

Olen muuten kuin halolla päähän lyöty; tämä meidän vauva on nukkunut nyt kolme yötä aamuun asti, n. 23-6.30!! Ehkä on väliaikaista vaan, mutta onnellinen olen näistä öistä. Esikoinen lopetti yösyömiset pikkuhiljaa n. kahdekasan kuukautisena. Päivällä meillä ei sitten juuri nukutakaan, etenkään sisällä. Eilen ja tänään on tyttö ottanut 5-30 min. torkkuja, haluaa vain SEURUSTELLA ja OLLA SYLISSÄ.. :) Ei siinä kauheasti muuta ehdi tekemään.

Vierailija
96/101 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

PIIIItkästä aikaa taas täällä..Tuntuu et kädet on täynnä touhua etten ehdi tänne koskaan!

Meillä sujuu asiat ihan hyvin..Tosin pakkasella nukkuminen on niin ja näin..Poika kun tykkää kovasti ulkona nukkumisesta ja meillä tuota pakkasta on taas monta päivää ollu yli 20 astetta.

Mä olen 15 astetta pitäny pakkaselle rajana, etten sit vie enää ulos.

Imetän poikaa aina kun tissi kelpaa, nimittäin aina ei kelpaa!! Työntää kielellä nännin pois, kääntää päätä ja karjuu:( sit annetaan pullosta.

Yöllä kelpaa tissi oikein hyvin mut päivällä ei aina. Mutta en ota stressiä siitä mistä vauva syö, pullosta vai tissistä kunhan masunsa täyteen saa. kiinteitä en ole ajatellu vielä, maidolla mennään niin kauan kun se riittää.

Meillä ei vielä käännytä eikä oteta lelua käteen. Kovasti seuraillaan ympärillä tapahtuvia juttuja ja jokellellaan. Ääneenkin tulee välillä naurua kun on oikein kivaa! Poika on aikalailla äitinpoika:) Mut onneks tyytyy myös isinkin syliin, ettei minusta ole tullut ihan " korvaamatonta" itkujen tyynnyttäjää...

Seksiä meillä on harrastettu normaalisti kaksi vkoa synnytyksen jälkeen.Paikat on parantunu tosi hyvin eikä mitään ongelmia sen suhteen. Paitsi nyt, kun aloitin minipillerit, niin olen vuotanu kohta 2 viikkoa ja huomaa, et limakalvot on kuivemmat...Nuo minipillerit tekee mut kiukkuiseksikin, joten luulen et lopetan ne ja jatketaan kortsu linjalla ton ehkäsyn kans. Sit kun imetys loppuu niin siirryn e-pillereihin.

Mutta seksielämä sujuu entiseen malliin, ettei jopa hiukan paremminkin:)

Meillä on 3kk neuvola 2 vkon päästä, sit uusia mittoja tiedetään..

Mukavaa talven jatkoa kaikille äideille ja vauvoille!!!!

äitykkä ja poikanen 2,5 kk

Vierailija
97/101 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mepä sitten poiketaan valtaväestöstä ja kuten jo kerroin aamulla, meillä kokeiltiin eilen ekan kerran maissivelliä ja tänään taas uudestaan. Meillä kans " tiheänimunkausi" vai miksi ne sitä kutsuu, niin oon päättänyt että tässä on hyvä jarrutella tuota tissittämistä. Eli iltaisin juodaan nannia ja velliä ja tissitellään yöllä ja päivällä.

Mutta jokainen tyylillään ja tavallaan.

Meillä 3kk neuvola viikon päästä, sitten nähdään kuinka ollaan kasvettu!

Vierailija
98/101 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Le_Cheile:

Käy mainiosti että aloittelet torstaina!

Ja kaikki laihdutusvinkit otetaan vastaan :)

Kokoan nuo painohommat tässä nyt, jos jää puuttumaan listalta ilmoittele!

10kaks

Vierailija
99/101 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

10kaks: LP: 104kg (84kg) PN: 102.6kg, TP:70-75kg

-neitoperhonen- :LP:96.5kg (?) PN:95.9kg (-600g) TP: 75kg

rapuäiti : LP:97kg (101kg) PN:97kg TP: -30kg

Le_Cheile: LP: 78.6kg (75kg) PN: 78.6 TP:73kg

marica28: LP: 95kg (82kg) PN: 91kg TP: 70-75kg

näätä77: LP: 83kg (77kg) PN: 83kg TP: -10kg

tamatu: LP:94kg (82kg) PN: 94kg TP: -10kg/22kg?

LYHENTEET: LP:Lähtöpaino (ennen raskautta paino), PN: Paino Nyt (muutos/vko), TP:Tavoite/paino

Vierailija
100/101 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitystä voi varmaankin hoitaa kaikki kerkiävät. Aina kun ei ehi koneelle. Ja VÄREJÄ saa käyttää, ite en niitä hallitse.

Jos ois joku selkeempi tapa hoitaa toi painojen kirjaaminen, niin ideoita otetaan vastaan, vai kelpaako näin?!