Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***TOUKOTOIVEET MA-TI ***

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tänään palstaterrorristina!

pampula; kiitos! minäkin olen nyt kolme kertaa veikannu poikaa ja kato nyt! jos päätämme hankkia lisää lapsia joskus niin veikan sit suoraan tyttöä. =)

musta on muuten ihanaa odottaa kun tietää sukupuolta. ja muutenkin ku pääs näkee vauvaa niin tää odotus on paljon erilaista kun on nähty jo asukkia. ymmärsiköhän joku? voi puhua vauvasta neitinä tai joskus käytän jopa sen tulevaa nimeä (99% varmuudella). ja niitä kuvia voi kattoo vaikka monta tuntia. =)

Kohta ukon viereen sohvalle!

my_selene ja Frööken rv 24+1

Vierailija
42/42 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo,mut se kätilö joka tuli vaihtoon oli aika vanha ja luulis et ois asiasta kuullu.mut eipä sitä ikinä tiä.kätilö joka oli mukana synnytyksessä ois halunnu jäädä seuraa että molemmat istukat on tullu,sitä kiinnosti se toinen istukka.siis sillon vielä toinenkin sisällä kun ei sekään oikeen tahtonu ulos tulla.tää vanhempi kätilö ku tuli ni ajo ensin sen nuoren pois ja sit " hyppäs" ,siltä ainaki tuntu,molemmin käsin painaen mun mahan päälle jollon isukka tuli ulos ja tosi paljon myös verta jota oli se tarvike pöytä täynnä ja seinä alhaalta puoleen väliin ihan veressä kuten myös lattialla sitä oli aika pal.joutus kutsuu siivojan paikalle.onneksi en itse verimäärää nähny kun olin makuulla,mies kerto.sit kävi painelee seuraavat kolme tuntia mun mahaa ja aina tuli verta tosi paljon.lopulta sai lääkärin paikalle joka ultras ja päätti sit kaavinnasta.mut ei se lääkärikään uskonu kahteen istukkaan et en tiä kuinka hyvin kaapis.tais tyytyy siihen et tuli vähän istukan palasii sen toisen istukan jäljiltä.

no tää juttu kuuluis varmaan synnytys puolelle ja toivottavasti tämän kertomuksen perusteella ei ketään rupee synnytystä jännittää.kaikki on niin yksilöllisii synnytyksiä ja mulla nyt kävi huono tuuri.

aion kyl tätä synnyttämään mennessä sanoo että en haluu kyseistä kätilöä synnytykseeni...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla