Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***PAINONPUDOTTAJAT 2006*** (vk 6)

06.02.2006 |

Huomenta kaikille..!

Teinpä aloituksen, kun näytin olevan ensimmäisenä kurkistelemassa. Viikko meni loistavasti..! Paino putosi 1,5kg eli vaaka näytti aamulla 75kg! Mukavaa pakkaspäivää kaikille..!

Leijona76 OOOOO OOXXX (78/75/68)

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoa pudonnut 1,5 kg.

Pidin " pistevapaan" päivän ja söin 1 1/2 pitsaa ja päälle vielä ihanaa Daim-kakkua.... Illalla muutama olut saunan päälle ja voi pojat kun oli ihana olo !

Nyt taas jatketaan pisteiden mukaan, yhtä pistettä vähempänä per päivä.

Tilanne nyt 79/88/70. Puolessa välissä ollaan !

xxxxxxxxxooooooooo

Vierailija
2/26 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

....paino jatkanut putoamistaan. Nyt tosin vain 400g, mutta kuitenkin oikeaan suuntaan mennään ja melkein puolessa välissä ollaan. Eli 63,6 oli vaakalukema aamulla. jospa vaikka kahden viikon päästä saisi tuon yhden palluran muutettua raksiksi.

Kaikille taas tsemppiä ja peukutuksia *bd*.

j XXXOOOO 67/63,6/60

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on laihtuminen tosi tiukassa :( Viime viikolla tuli 200g takasi vaikka olen kyllä syöny kevyesti. Yleensä kyllä menkat vähä turvottaa, joten voi olla sekin syynä. Jospa tällä viikolla lähtis sit enemmän. Paino on nyt 69kg, tavoitteena tämän kuun loppuun olis saada sinne 67kg.

Mut laihdutusintoa kaikille!

Mil@

XXOOOOOOOO

Vierailija
4/26 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntoilu on jäänyt vähemmälle pakkasten vuoksi ja etenkin viikonloppuna tuli herkuteltua runebergintorttuja ja eilen elokuvissa popcornia.Pudotusta kuitenkin -600g.Täytyy yrittää tällä viikolla jättää herkut vieläkin vähemmälle.

76/73,4/65,mutta 70 on välitavoite ja siihen tähtään nyt ensiksi,joten pallerot sen mukaan.

@inuli oooxxx

Vierailija
5/26 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukautiskierrrosta johtuen 68 kg.en lannistu en

68/69/58

Vierailija
6/26 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistemäärä on tarkistuksessa kun vauva on siirtymässä täysimetyksestä soseiden maistelijaksi. Mistä lie johtuu että pari viikkoa on tympinyt koko pisteiden laskeminen, onneksi siitä huolimatta on tullut miinusta. Matkaa välitavoitteeseen tasan kaksi kiloa, se on tavoitettava vaikka hammasta purren sisulla! Eli 74,8/72/60 ja merkein XX000 00000 00000

Pakkasterkut kaikille!

Vierailija
7/26 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja painoa tippui huimat 2 kg. Edellisellä viikollahan mulla ei paino tippunut ollenkaan, joten viime viikolla tsemppasin ja söin vain isoja salaattiannoksia ja hedelmiä ja kävin hiihtämässä, kuntosalilla ja uimassa. Vyötärönympärystä oon kans mittaillu ja 100 vatsalihasta illassa on tuottanut tulosta, ympärysmitta on pienentynyt jo 5 cm.

Pituutta mulla on 180cm ja paino siis tippunut jo 5 kg. Oon tosi tyytyväinen itseeni. Loppuviikosta lähdetään laskettelulomalle ja toivottavasti pystyn pitämään tiukan kurin itselleni myös siellä.

T. Minna-66 103/98/85 ja

palleroissa xxxxx ooooo ooooo

Vierailija
8/26 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli lukemat oli tänään 65.7 kg. Viime viikolla tuli 100g lisää ja nyt on sit suunta taas oikea. Kyllä ne kilot tästä putoaa...

000000###

69/65,7/60

Vierailija
9/26 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino oli pudonnu puol kiloo, eli turvallisesti..... Joten tällä hetkellä kuljetaan näillä luvuilla:

81/78,2/66

eli matkaa on mutta kyllähän tuota aikaakin on=) mihinkäs tässä on kiire, paitsi että kesä painaa päälle, vaikkei näillä paukkupakkasilla uskois=) Mut jatketaan...

iiida XXXOO OOOOO OOOOO

Vierailija
10/26 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä alotin tänään sen sairaaladieetin, tein siitä oman alotuksen..

Päätin että Painonvartijat saa odottaa, kunnes kokeillaan, jaksetaanko tää kaks viikkoo..

Voin viikon päästä tulla kertoo tuloksia, mikäli niitä on..=)

Miitu

Ps. Kyllä teillä on kivasti puonnu paino!

Vierailija
11/26 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miinusta myöskin täällä tullut...jeee. Eli -600g lähtenyt viikon aikana ja olen tyytyväinen. Viime viikollahan mulla kilo tippui. Nyt siis yht. 3.3kg lähtenyt ja helmikuun loppuun mennessähän oli tavoite se -5kg....eiköhän siitä suoriuduta ihan hyvin ;)

Alkuviikosta laskeskelin pisteitä (ma-ti), mut loppuviikko meni ilman pisteiden tuijotusta (laiskuus iski), mut herkkuteltu ei ole ainakaan hirveästi, 3plo olutta sekä pe ja la, eilen paistoin lettuja, niitä söin 3kpl. Liikunta jäi tosi vähälle viime viikolla :(

Jaksuja kaikille ja tsemiä!

T:zsazsa 0000000000 0000000XXX

96.4/ 93.1/ 75

Vierailija
12/26 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

1100 gr! Perjantai kun on mun punnituspäivä, niin 66,5 näytti, edellisperjantaina oli 67,6. Tänään oli tosin taas hiukka enemmän, mutta kyllähän niitä heilahteluita päivittäinkin on...

Viikonloppu meni suhtkoht jees, mitä nyt anoppi toi Tallinnan-tuliaisina ison Pantteri-pussin ja valkoista Tobleronea. Niitä vastaan taistelen, yritän aatella niin kuin Riitta Väisänen, että paino putoaa nopeammin, jos kaapissa on hyvää ja sitä sisukkaasti vastustaa. Onkohan anopilla ketunhäntä kainalossa, kun meillä on vähän niinkuin skaba tässä painonpudotuksessa. Saunaoluita kyllä join ja Runebergin tortusta söin puolikkaan... Huom., VAIN puolikkaan, vaikka ko. leivonnaiset on mun suurta herkkua. Hyvä minä!

Enää HIUKAN matkaa puolivälin taivoitteeseen! Periksi en anna, en. Sisua, siskot! Seuraavassa kirjelmässä täytyy olla jo neljä äksää, täytyy! Maaliskuun lopussa aion mahtua 36 nron pikkumustaani, kun lähen työporukoiden kaa risteilemään...

Meku

XXXOOOOOOO

70,1/66,5/62-60

Vierailija
13/26 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinähän tuo paino pyörii samoissa lukemissa kuin ennenkin, viime viikolla tuli parisataa grammaa plussaa niin nyt ne sitten lähtivät pois. eli paino 78,1kg jälleen kerran.

ihan normaali viikko takana, viikonloppuna tuli herkuteltua mutta viikolla pysyin hyvin ruodussa. jumpassa kävin kahdesti ja eilen ekaa kertaa elämässäni chi ball-tunnilla, kokemus oli varsin mielenkiintoinen ;) imetys on nyt sitten kokonaan loppu, saa nähdä onko sillä mitään vaikutusta laihtumiseen puoleen jos toiseen...

t.peppis 79,7/78,1/65 ja graafisesti en viitsikään laittaa kun on niin masentavan näköistä :(

Vierailija
14/26 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutta puhtia pitäis saada jostaaa, olisko jollain ylimääräistä ;)

Elikkästä paino samassa kuin edellisellä kerralla eli 84kg (ei onneksi ole tullut lisääkään). Välitavoitteena 82 kg maaliskuun loppuun ja 78kg vuoden loppuun.

Töissä tullut herkuteltua ja liikuttua liian vähän..

0000000000000000xxxx

Vierailija
15/26 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

moi!

Täällä siis vaihteeksi +100g eli vaaka näytti aamulla 77,3kg. Arvasin että plussaa tulee kun viime viikolla tuli syötyä mitä sattuu... Kävelemässä kävin kyllä säännöllisesti mutta nyt vähenee sekin. Mies lähti merelle, eikä lapsen kanssa pysty samalla lailla kuntoilemaan. Täytyy yrittää olla tarkempi syömisissä.

vessu 79/77,3/69

XOOOO OOOOO

Vierailija
16/26 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tänään paino n. 75kg, jossa siis pariviikkoa sitten käväsi, kunnes tuli taas kilo tai enemmänkin takasin. Alkuviikko sujui suht hyvin, kunnes keskiviikkona oli taas niin ankea olo, että herkutteluksi meni. Armotonta mässäystä ke-pe, kunnes aloin kattoo sitä mtv3 Suurinta pudottajaa ja siitä asti onkin sitten eletty ihmisiksi taas.

Kaikki sovitut liikunnat tuli tehtyä. Nyt tuntuu taas laihdutus maistuvan!

Joku joskus kyseli palkitsemistapoja. Mulla näin alkuun: Saan värjätä hiukseni seuraavan kerran vasta, kun vaaka näyttää 74kg ja 70kg tuo mies on luvannut antaa tunnin hieronnan (sitä ennen on turha kinuta hierontaa). Nämä ainakin näin aluksi ja sitten keksitään lisää...

Pyhäburma n. 78,75->59

ooooooooooooooooxxx

Vierailija
17/26 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kun ei putoa niin ei putoa. Sunnuntaiaamuna paino oli samassa kuin viime viikolla eli 64,2 ja tänään aamulla sitten taas 65! eli +800 viime viikkoon. Viikonloput ovat turmiollisia, mutta muuten elän siis sillä 18 pisteellä vaikka uuden pistesysteemin mukaan saisi olla ainakin se 21. Liikunta jäi vähemmälle loppuviikosta myös kun oli niin kovat pakkaset. Nyt päätin olla koko viikon- myös viikonlopun tosi tarkkana. Ellei sitten ala pudota niin täytyy vaihtaa systeemiä!

Luovuteta ei!

66,2-65-60

Vierailija
18/26 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin tuossa että ainakin Iidan kans mennään aika samoilla lukemilla ja tavoitteilla =). Minä oon ihan tyytyväinen kuluneeseen viikkoon, pääsin viimein jumpalle kolmen viikon tauon jälkeen ja sähläämässä käytiin taas miehen kanssa, anoppi tykkää olla ton meidän 7kk poitsun kanssa aina sillä aikaa. Pudotusta tuli se tavoitteen mukainen noin puol kiloa. Tuo mun kiva viisarivaaka kun ei kovin tarkkoja tuloksia anna. Pitää olla siis sitäkin rehellisempi itselle! Jospa taas tämän viikon jälkeen saisi sitten piirtää sen toisen rastin.

Elin@ 80/78,5/65 välitavoite 78kg ystävänpäivänä.

00000 00000 0000X

Reipasta viikkoa kaikille!

Vierailija
19/26 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei kaikki! -200g meni kokoviikon aikana.olen hieman pettynyt mutta kun tämä pudotus muutenkin tökkii joten kai pitää olla onnellinen tästäkin vähästä. ensiviikolla en pääse koneelle koska olemme talvilomalla. hyviä pudotuksia kaikille.

Vierailija
20/26 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani taas sen -400g- Ihan ok, kun viikonloppu meni vähän harakoille. Nyt taas tiukempaa linjaa...

Hyvää viikkoa ja intoa!

Eli tilanne 76/72.6/63

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi