***PAINONPUDOTTAJAT 2006*** (vk 6)
Huomenta kaikille..!
Teinpä aloituksen, kun näytin olevan ensimmäisenä kurkistelemassa. Viikko meni loistavasti..! Paino putosi 1,5kg eli vaaka näytti aamulla 75kg! Mukavaa pakkaspäivää kaikille..!
Leijona76 OOOOO OOXXX (78/75/68)
Kommentit (26)
viikko menee taas vauhdilla sillä valvon 2 yötä (=syön silloin tooosi vähän kun en voi öisin muuta kun juoda vettä) ja nukun päivät. Tosiaan n 3 kiloa tippunut tammikuun aikana, vyötäröllä huomaa jo eron.
92/89/n 78
On niin kylmää, ettei pääse ulos kävelemään, pakkanen huitelee -15- -35 asteen välillä.
Haluaisinpa nähdä, että vaa' an eka numero olisi 6.
Landemamman saldo 73/70,9/66 eli 00000 xx
Mä oon vähä myöhässä tän viikon punnituksen suhteen :) Mut ke iltana vaaka näytti 80,5 eli saan sen neljännen ruksin just laittaa! Tähän asti oon tosin käyny puntarilla aina aamusin eli voi olla et huomen aamul näytää vähä vähämmän, hope so!
Muuten on ollu vähä nihkeempi viikko, tuntuu et nestettä kertyy jostain syystä aika paljon. Mutta täst on kuitenki hyvä jatkaa. Saldo on siis -400g viikossa.
84,5/80,5/74,5
xxxx0 00000
sillä samalla??
Mulla ei ole. Joten lukemat on varmastikin ihan sitä sun tätä.
Tällä viikolla sain kuitenkin taas lukemaksi 86 eli kilo alas alkuperäisestä.
Syötyä tulee liian vähän - ja väärää sorttia, mutta jospa se tästä tasaantuisi terveelliseksi ja säännölliseksi!
87/86/79
Olen uusi ryhmässä. viime viikosta on paino pudonnut 100gr. Minä haluaan napostella koko ajan ja painoa pitäis sada alas 15kg. Onko vinkkejä. Jos syön niin siitä 5 min ja mulla on jo makean nälkä, varsinkin viikonloppuisin kun on kotona. Mitä nuo pallot ja rastit tarkoittaa. Kuinka usein te täällä käytte kirjoittaan.
Eli tuntuu menevän mulla joka toinen viikko ihan läskiksi ja sit joka toinen viikko tulee miinuksia. Eli nyt oli viime viikkoon nähden -1600 g ja edellisellä viikolla siis taisi olla +1100 g eli " kokonaismiinus" siis jotain 500g. Syötyy tuli vähemmin, mutta liikuttuakin vähemmin, kun oli niin kylmääkin (seli-seli). Mutta mukava oli kun vaaka näytti reilusti vähemmin ku viikko takaperin. Ensi viikonloppuna taas tiedossa kemut eli voi olla taas plussaa ensi viikolla. Taidan olla siis varsinainen jojoaja...
Lukemat 79,3 / 75,6 / 60-65 ja välitavote oli se -4 kg helmikuun loppuun eli sen saattasin saavuttaa.
meetsie ooooo ooooo ooxxx