Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin aikaan 12-15-v nuoret nukkumaan kesälomalla?

Vierailija
26.06.2008 |

Entä kotiintuloaika?

Testaan olemmeko liian tiukkoja/lepsuja, kun nuorten mielestä nyt aina kaikki muut saa mitä vaan, mikä on totuus? :)

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtenä yönä heräsin kolmen aikaan sammuttamaan vessasta valot ja luulin tyttöjenkin huoneeseen jääneen valot palamaan, mutta tytöt olikin ihan hereillä. Toinen piirteli ja toinen katseli Voicea. Tytöt on 12- ja 15-vuotiaat. Ei meillä ole myöskään mitään kiinteää kotiintuloaikaa, koska tytöt ovat yleensä iltaisin kotona. Mun mielestä lomalla saa olla lomarytmit.

Vierailija
22/25 |
27.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voi luoja. Voi nuoriso parkaa. olen nyt 33v,silloin kun olin 15v seurustelin ja yövyin viikonloput ja kesäloman silloisen poikaystävän luona.

Nykyään kotitulot ajat?? ja nukkumaan menoajat?

Lopettakaa tuo nipotus. Mun vanhin tyttö on 8v ja hän saa valvoa kesälomalla

ihan miten lystää.

Jotain vapauksia,edes kesälomalla. HALOO!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
27.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkään hänellä ei ole samat säännöt kuin pienemmillä sisaruksillaan mutta sääntöjä kuitenkin on.

Vierailija
24/25 |
27.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

11-vuotiaan pitää olla kotona puoli yhdeksältä. 18-vuotiaalla ei ole kotiintuloaikoja, kun tulee itsenäisesti yhdeksään mennessä viimeistään.

Valvovat molemmat yhteen yöllä ja nukkuvat yhteentoista. Lähdemme pian etelään lomalle ja siellä rytmi on juuri tuo eli illalla valvotaan pitkään, koska päivällä on liian kuuma mennä ulos, joten rytmi sopii hyvin tuhon.

Pitäisi vaan saada taas takaisin nopeasti normaali rytmi, kun koulut alkavat.

Valvovat kyllä kouluaikoinakin yhteentoista.

Nuorempi varsinkin on iltakukkuja jonka on vaikea saada unenpäästä aikaisin kiinni. Lisäksi kouluaikana hänellä on vielä adhd-lääkkeet, joten sekin pitää hereillä. Se kyllä kostautuu väsymyksenä aamuisin, mutta minkäs teet. Vaikea pakottaa nukkumaan, jos uni ei tule silmään.

Vierailija
25/25 |
27.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin lomalla ja nukumme koko perhe puoleenpäivään. ihanaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi