Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvaa millainen mieheni on? Itse olen tälläinen:

Vierailija
13.06.2008 |

28-vuotias, hoikahko.

Kasvanut uskovaisessa kodissa yhden pikkuveljen ja yhden pikkusiskon kanssa. Vanhempani olivat hyviä vanhempia, isä tosin paljon poissa, mutta äiti oli kotiäiti ja aina läsnä.

Ammatilani olen tradenomi ja vakituista työtä ei nyt ole. Lapsia on kaksi, 1,5v tyttö ja 5v poika.

Olen melko rauhallinen yleensä, tykkään pohdiskella asioita ja haaveilla, uskossa olen ollut lapsesta saakka, tykkään jumpata, käydä lenkillä ja lukea kirjoja. Kotona olen vähän laiska mutta suoriudun kuitenkin kaikesta tarpeellisesta. Tykkään myös hupsutella lasteni kanssa.

Arvatkaapa millainen mies mulla on? ;)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on Helvetin enkeli.

Vierailija
2/10 |
13.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoikka mies, tykkä kotiruuasta, paljon töissä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/10 |
13.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/10 |
13.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ykkösen jälkimmäinen veikkaus on tähän mennessä lähimpänä, vaikka sekin aika kaukana.

ap

Vierailija
6/10 |
13.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

poliisi

suntio

seurakunnan nuorisotyöntekijä

insinööri

taksikuski

Vierailija
7/10 |
13.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

matikan, fysiikan ja kemian ope ylästeen luokille, silmälasit ja omasta mielestä vitsikäs...

Vierailija
8/10 |
13.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mielenkiintoista

Vierailija
9/10 |
13.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan suomalainen, mutta tulinen luonteeltaan. Sellainen äkkipikainen, menevä, huumorintajuinen, erittäin sosiaalinen. Ei ole uskossa lainkaan ;) eikä piittaa uskonasioista yhtään, mutta antaa mun pitää rauhassa aatteeni. Ei ole yhtään pohdiskeleva vaan toiminnan mies. Tatskoja löytyy yksi. Iän myötä on vähän pyöristynytkin, keskipituinen.

Juhannuksena tulee 15 vuotta yhteistaivalta täyteen ja hyvin menee edelleen ja rakastetaan toisiamme eikä voitaisi kuvitellakaan elämää ilman toista.

Itsekin olen sitä joskus mietiskellyt, että miten me oikein rakastuttiin ja päädyttiin yhteen. Kaikki tuntui kuitenkin aika selvältä heti. On se ihmeellistä :)

ap

Vierailija
10/10 |
13.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi