Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syyllinen syylistää syytöntä??

Vierailija
05.02.2006 |

Pari kertaa tässä tullut mieleen kun puoliso yrittää syylistää minua pettämisestä että yrittääkö kenties jotenkin laistaa omaa syyllisyyttään?

On tullut joka päiväisiä käyntejä milloin missäkin,seksin saralla tullut uusia juttuja ja todellakin pari kertaa nyt syyttänyt minua pettämisestä,ei tietystikään selvinpäin..Olisko niin ettei pysty itse sitä sanomaan/tunnustamaan ja näin yrittää saada minut lähtemään kyllästyneenä syytöksiin tai jotain sinnepäin?

Ymmärtääkö kukaan mitä ajan takaa?

Mikäs on teidän mielipide?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä, että oletko pettänyt vai mitä oikein meinaat.

Vierailija
2/8 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka jotenkin vain vahvisti tuota minun tunnetta.

Olen aina sanonut että hänestä näkee kyllä heti jos tekee jotain ja nyt se epäilys on herännyt.Tämä on aika kamalaa,toisaalta ei haluaisi uskoa sitä mutta taas mistä se tunne on tullut ja eikö sitä sanota että ei savua ilman tulta?

No,seuraillaanpa tilannetta..ja niin tosta menoista sen verran että nykyään usein jää toi puhelin kotiin kun lähtee,ennen oli aina mukana.Sattumaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos epäilee toista näkee merkkejä missä vaan, mutta valitettavasti ne merkit usein pitää paikkansa. Toinen vain silti kieltää kaiken viimeiseen asti. Tuttua, niin tuttua.

Vierailija
4/8 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ju homma.tarvitsee kai olla silmät avoinna ja seurailla.taitaa se naisen 6 aisti pitää kutinsa.=(

Vierailija
5/8 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin vuosia sitten mieheni tenttasi jatkuvasti, että onko minulla toinen mies. Ihmettelin moisia puheita. Olen kotiäiti, en käy ikinä kapakoissa, päivät ja illat olen lasten kanssa. Miten minulla olisi ollut edes mahdollisuutta sivusuhteeseen? Vähitellen selvisi, että ukolla itsellään oli toinen. Siis tosiaankin peilasi omaa syyllisyyttään minuun. Kriisistä selvittiin kohtalaisen hyvin, mutta kyllä se vieläkin välillä kirpaisee. Mieheni ei kyllä jättänyt kännykkäänsä koskaan kotiin, vaan vahti sitä haukan lailla ja piti äänettömänä. Kerran miehen kapakkareissun jälkeen tutkin kännykän, kun mies makasi humalassa eikä ollut muistanut kännykkää sulkea. Löytyi aika järkyttäviä tekstareita ja näin suhde paljastui.

Vierailija
6/8 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tietty ajattelee sun tekevän samoin kuin se itsekin.

Vierailija
7/8 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

No,seuraillaanpa tilannetta..ja niin tosta menoista sen verran että nykyään usein jää toi puhelin kotiin kun lähtee,ennen oli aina mukana.Sattumaa?

Vierailija
8/8 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se jättää kännykkänsä kotiin?

Voikohan nää nyt vain olla mielikuvituksen villiä tuotetta vai olisikohan siellä nyt jotain peliä?

Aika järkyttävää tällainen epätietous.Ja kaikki alkoi pari kuukautta sitten ja voitte kuvitella mitä kaikkea siinä ajassa on pienessä mielessä liikkunut.

Kotiäitinä minäkin olen ja siksi naurankin aina kun minua epäilee.=(

EI naurata kyllä enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan