Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rv 36 ja alkoi tulemaan kirkasta verta! =(

Vierailija
05.02.2006 |

Harrastettiin seksiä pitkästä aikaa ja nyt tiputtelee siteeseen. Ei ole aikaisemmin ollut tällaista vuotoa.

Vauva liikkuu masussa ihan hyvin. Toivottavasti nyt ei käynnisty synnytys?! PELOTTAA!!!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkä roiku täällä ihmettelemässä.

Vierailija
2/15 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vuoto jatkuu tai runsautuu, niin käväise synn.sairaalasi päivystyksessä.

terv.kätilö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käski odottelemaan jonkun aikaa, että josko vuoto muuttuis rusehtavaksi.

Nyt on tunti menny eikä vielä ole terveysside tullut täyteen... tuntuu kyllä, että vielä tiputtelis vähän. Odottelen vielä jonkun aikaa...

Vierailija
4/15 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kohdunsuulla vaan etuseinässä.

Siis apua, voiko se oikeasti olla tosi vaarallistakin? No ei sitä nyt paljoa tule ainakaan vielä

Vierailija
5/15 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi tosiaan olla vaarallista sinulle itsellesi että vauvalle

Vierailija
6/15 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaan niin korkea kynnys lähteä kun olen muiden raskausvaivojen takia niin paljon siellä joutunut käymään.

Vierailija
7/15 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei tosin ollut seksiä siinä alla, joten ei ollut muita selittäviä tekijöitä. Tuntuuko vatsa pehmeältä? Muista, ettei kukaan voi netissä tai puhelimessa varmaksi sanoa, että kaikki on ok!

Vierailija
8/15 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta pitää lähteä heti sairaalaan! Eihän se veri mitenkään välttämättä ulos vuoda. Emättimestä vuotaneet tipat voivat olla vain indikaattori siitä, että kohdussa on litra verta.

Uskomatonta, että joku kätilö menee sanomaan tuollaista soopaa!

Istukan tilanne pitää ilman muuta katsoa ultraäänellä.

Vierailija
9/15 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta meillä on tällä hetkellä vessapaperi loppu ja säkällä löysin yhden siteen kun ei ole tarvinnut niitä raskauden aikana.

Kyllä mä huomaan jos se side tulee ihan täyteen verta niin sit lähden...

Vierailija
10/15 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suppareita ei ole ollut ikinä enkä tiedä miltä ne tuntuu, mutta alavatsaa nyt vähän juilii.

Lähdetään käymään siellä. Toivottavasti kaikki hyvin. alko hirveesti pelottaa =(

Vierailija
11/15 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ttu, minuuteista oli sekä äidin että lapsen henki kiinni, istukka oli irronnut. Että aika herkästi itse lähtisin, vaikka sairaalaan soittaessa sanoisi kätilö mitä...

Vierailija
12/15 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja me muut .

PIDETÄÄN TÄMÄ YLHÄÄLLÄ!

Vierailija
13/15 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla itselläni irtosi edellisessä raskaudessa ja verta ei tullut tippaakaan. Oksensin vaan ihan hulluna ja supistukset alkoivat ihan tyhjästä kahden minuutin välein. Kuin sattuman kaupalla ehdimme ajoissa sairaalaan ja hätäsektio ehdittiin tehdä. Mutta oli kuulemma ihan viime hetkillä, että vauva pysyi hengissä. Istukka oli vuotanut vain sisäänpäin.

Jos minulla alkaisi tulla kirkasta verta, niin lähtisin samantien sairaalaan. Ei vara venettä kaada.

Vierailija
14/15 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko tulit sairaalasta? Mistä oli kyse??

Vierailija
15/15 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiks otettiin puoli tuntia vauvalta sydänkäyrää ja sattuikin olemaan oikein vilkkaalla tuulella just silloin kun yli puoleen tuntiin sitä ennen en tuntenut liikkeitä.

Lääkäri sit katsoi ja kokeili kohdunsuuta (vähän verta vielä vuoti ja sormelle auki)

Sen jälkeen ultrasi ja vauvalla kaikki hyvin ja istukan virtaukset normaalit ja ilmeisesti istukkakin paikallaan kun sain kotiin sit lähteä.

Vielä saattaa kuulema vähän tulla verta, mutta pitäis pikkuhiljaa loppua.

Se johtui siis siitä yhdynnästä ja kohdunkaula vuotaa.

Kyllä säikähdin pahemman kerran. Ei sit varmaan enää uskalla sekstailla. Kysyin nimittäin, että mitä jos näin käy uudestaan, että eikö ole mitään huolta, että istukasta johtuis jos kerran istukka ylhäällä? Sanoi, ettei sitä koskaan voi tietää.