Minä en kyllä c/d-kuppisena tällaista puseroa kehtaa pitää. Tyköistuvia kyllä ja v-aukkoisia mutta en näin anteliasta.
*reps* muistan muutama kesä sitten olisinko ollut 24v kun eräs tyyppi jäi tuijottamaan poveani ja ajoi päin katulamppua pyörällänsä=DD Ja mulla oli siis päällä aivan tavalliset vaatteet eli toffeen väriset rennot pellavahousut ja musta tyköistuva t-paita mutta se sit riitti sulkemaan hänen aivo/näkötoimintansa.
http://irc-galleria.net/view.php?nick=^Jenni^&image_id=24799816
Kommentit (5)
Jokainen saa minun puolesta pukeutua tyylillään, ei oo minulta pois=)
Itsellä D-povi, enkä osaa näytellä rinojani tuohon tapaan. V-aukot tekevät rintamuksesta mukavan, mutta ei ne kamalan isoja ja povea esilletuovia ole. Mieluummin toivon vähän tasapainottavan rintojen suhdetta muuhun vartaloon kun olen kuitenkin hoikka muuten. Ihan ok tuolle tyttöselle
mut kaikki ei taida hyvän maun rajoja saatikka tyylikkyyden ja mä otin ton linkin toisen palstan isotissiset tytöt ketjusta. Vai olikohan se tällä palstalla en ny muista.
ap
mutta minusta eri asia se että paidan kaula-aukko on noin alas menevä ja antelias kuin se että korostaa poveaan kauniisti ja sanotaan nyt vaikka tyylikkäästi. Ei se miten paljon näkyy paljasta pintaa vaan.....
ap