Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Reisivako; hot or not?

Vierailija
09.09.2015 |

Tuntuu, että tosi moni ihannoi tuota rakoa reisien välissä :D onko se oikeasti välttämätön, ja jos on, niin miksi? Mikä siitä tekee niin kauniin? Alla on pari kuvaa selvennykseksi.

http://cdn.hellogiggles.com/wp-content/uploads/2014/04/22/thigh-gap.jpg

http://www.myproana.com/uploads/gallery/album_2580/med_gallery_27795_2580_99615.png

Jos joku kysyy, niin mulla ei oo tavoitteena reisivakoa, kunhan vain ihmettelen.

Kommentit (172)

Vierailija
141/172 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
142/172 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, multa löytyy tollanen. En edes huomannut asiaa ennen kuin joku miespuolinen kaveri mainitsi asiasta positiivisesti. "AI sulta löytyy toi kiva reisivako." "Anteeksi mikä löytyy?!" En vieläkään ymmärrä mitä hienoa asiassa on .... :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/172 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HOT

Vierailija
144/172 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti hot. Ja aloitusviestin alemmassa kuvassa oleva reisivako on hot. Ihan jo siitäkin syystä et harvalla naisella on tuollaista reisivakoa. Reisivako tuo myös aika säälimättä p*llun muodot esille ja cameltoe muodustuu helposti kun ei ole reidet ns. Suojana. Tuon alemman naisen p*llu näkyy varmasti myös takaapäin kun hän seisoo suorana. Huh alkoi jo melkein seisomaan. Todella kaunista, seksikästä ja naisellista. Tosin reisivako riippuu pitkälti jalkojen muodoista, ei niinkään rasvaprosentista. Jotkut ovat voittaneet geenilotossa, toiset jossakin muussa ja kolmannet eivät välttämättä missään. Mutta kyllä nainen kun nainen on naisellinen ja seksikäs jos painoindeksi on alle lievästi ylipainoisen.

Vierailija
145/172 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahdollista tosin geenilotolla on aika suuri vaikutus asiaan. Hoikalla pitkällä syntyy reisivako huomattavasti helpommin kuin lyhyellä, puhimattakaan persjalkaisesta. Mutta kyllä se rako sinne tulee naisella kun naisella kunhan rasvaprosentti on naisellisen matalalla tasolla.

Vierailija
146/172 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vm86 kirjoitti:

On mahdollista tosin geenilotolla on aika suuri vaikutus asiaan. Hoikalla pitkällä syntyy reisivako huomattavasti helpommin kuin lyhyellä, puhimattakaan persjalkaisesta. Mutta kyllä se rako sinne tulee naisella kun naisella kunhan rasvaprosentti on naisellisen matalalla tasolla.

Nukuit sitten bilsan tunnit. 😀

Mutta hei, aina voi jälkikäteen lisätä ne naiselliset muodot, kun alhaiseksi pudotettu rasvaprosentti vie vaikkapa rinnat. Kumipallot rintalastan päällä on todella naiselliset, vaikkapa.

Vierailija
147/172 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

NOT. Kauheita anorektikoita, brrrrrrr.

Vierailija
148/172 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämähäkki kirjoitti:

http://pbs.twimg.com/media/BYhACDjIAAADvdo.jpg:large

Uh ah <3

Hyiiiiii. Sairaalaan äkkiä.

Vierailija
149/172 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksut mammat katkerana haukkuu. Laatunaisen merkkihön tuo on, ei kovin montaa kotimaassa tuu bongattua baarireissuillakaan..

Vierailija
150/172 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hiljattain umpeutunut reisivako. Ei ihan totaalisesti kadonnut, mut yläreidet ottaa yhteen ihan kunnolla. Samalla on lantio pyöristynyt. Tunnen itseni seksikkäämmäksi vaikken siltä kai näytä. Se pehmeys vaan tuntuu itsestä hyvältä ja naiselliselta.

Vierailija
151/172 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäreisien yhtymäkohdan vako on oikein kiva.

Vierailija
152/172 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Not. Koska ilman rakoa hiostaa-hot.

Vierailija
153/172 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla rako on pudonnut alemmas, eli länkisääret.

Vierailija
154/172 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siiderivalailla ei näitä jostain syystä näy.. kyllähän se on laatunaisen merkki.

Vierailija
155/172 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti HOT!

Mulla on itse sellainen (on ollut kuutisen vuotta.)

mulla on aikalailla samanlainen kroppa kun tolla tokan linkin naisella, ja tyytyväinen siihen :)

MUTTA en kehu itseäni, se on mun mielestä kellä tahansa kaunis. Ihailen välillä muidenkin <3

Vierailija
156/172 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyy tosi paljon lantion leveydestä. Mulla tuli reisivako vasta synnytyksen jälkeen, kun lantio leveni.

Vierailija
157/172 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaiset kanankoivet yleensä säväytä, mutta se pieni rako joka edestäpäin näkyy reisien yläosassa hävyn alapuolella kun naiella on jalat yhdessä on seksikästä.

Vierailija
158/172 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pahalla mutta tuollainen reisivako löytyy melkeempä vain LÄNKISÄÄRISILTÄ (engl. Bow legged). Joka ei siis ole normaalitila.

Niinpä :D Naurettavan näköistä pillifarkuissa, kun on ihan kierot sääret. Mulla suorat jalat ja ei tule mitään koloa reisien väliin. Ei mitään lonkka tai polvikipuja ja olen jo iäkäs.

Vierailija
159/172 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m7dhww0zr31r2g1qzo1_500.jpg

Mihin hän tarvitsee reisivakoa?

Ei varmaan tarvitsekaan. Mutta tuosta kuvasta et voi nähdä, onko hänellä sitä.

Vierailija
160/172 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys on rakenteesta. Olen yli 50v normaalipainon keskivaiheilla oleva nainen ja reiteni eivät ole koskaan ottaneet yhteen. En saa reisiäni kiinni toisiinsa kuin vääntämällä jalan toisen eteen osittain. Minulla ei ole silti länkisääret vaan jalat ovat koko matkalta erillään eikä cowboyt. Olen urheillut aktiivisesti koko elämäni, mutta en saa lihasta siinä määrin reisiini, että poistuisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä