Reisivako; hot or not?
Tuntuu, että tosi moni ihannoi tuota rakoa reisien välissä :D onko se oikeasti välttämätön, ja jos on, niin miksi? Mikä siitä tekee niin kauniin? Alla on pari kuvaa selvennykseksi.
http://cdn.hellogiggles.com/wp-content/uploads/2014/04/22/thigh-gap.jpg
http://www.myproana.com/uploads/gallery/album_2580/med_gallery_27795_2580_99615.png
Jos joku kysyy, niin mulla ei oo tavoitteena reisivakoa, kunhan vain ihmettelen.
Kommentit (172)
Markkinarako on oltava muuten en nussi. Onneksi tämän huomaa jo farkut jalassa, niin ei tarvitse enää pedistä palauttaa kadulle.
Reisivako: do I care or not? (Not.) Suosittelen muillekin.
Ohimenevä trendi, yhdentekevä. Samalla tavalla kuin roomalainen nenä 1800-luvulla. Hienot naiset haaveilivat sirosta kyömystä.
Sadan vuoden päästä kukaan ei edes muista, miksi tätä pidettiin jotenkin erityisenä juttuna.
Reisivako on siitä mukava, että reidet eivät hankaa yhteen.
Kuvan jalat eivät ole aivan kauniit, koska säärten väliin jää noin iso aukko. Muuten ok. Reisivako on siis kaunis silloin, kun jalat kuitenkin polvista alaspäin ovat liki toisiaan.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 14:11"]
Ohimenevä trendi, yhdentekevä. Samalla tavalla kuin roomalainen nenä 1800-luvulla. Hienot naiset haaveilivat sirosta kyömystä.
Sadan vuoden päästä kukaan ei edes muista, miksi tätä pidettiin jotenkin erityisenä juttuna.
[/quote]
Jatkan vielä spontaanilla spekuloinnilla siitä, että liittyisikö tämä thigh gap -juttu sitten varhaisnuoruuden/teiniyden ihannointiin laajemmin. En sano tätä mitenkään arvottavasti tai moralisoiden, minusta se on vain mielenkiintoinen ajan ominaispiirre. Pidetäänhän tällä hetkellä arvossa muitakin lapsenomaisia piirteitä, kuten isoja silmiä, pientä söpöä nenää ja täyttä karvattomuutta. (Ihan näinä hetkinä tosin karvaiset kainalot ja häpykummut ovat muodissa taas, mutta trendi on ollut päinvastainen jo muutaman vuosikymmenen).
Vielä 90-luvullahan Eino Makunen määritteli yhdeksi missin "laatukriteeriksi", ettei hänen reittensä väliin saa jäädä vakoa.
Tuollaiset laihaläskit pillikintut eivät ole kauniita vaikka näkyisi mikä vako. Jalat kuin kaksi mehupilliä mihin on teipattu laardipussi. Ei jatkoon.
Jäi nimittäin mieleen Nabokovin Lolitassa, kun Humbert Humbert fiilistelee 12-vuotiaan Lolitan thigh gappia ja halveksuu Lolitan äidin "hyljemäistä" vartaloa. t. 32
Minusta erittäin kaunis piirre, mutta on myös muita kauniita vartalotyyppejä. Marilynilla ei ollut reisivakoa, mutta oli suurimman osan ajasta kaunis (toki jojoili arveluttavan pyöreänä välillä).
... :D
Okei, taidan olla vanha tai jotain, mutta en tiennytkään että tämmönen rako on joku muotijuttu.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 14:22"]
[/quote]
Jatkan vielä spontaanilla spekuloinnilla siitä, että liittyisikö tämä thigh gap -juttu sitten varhaisnuoruuden/teiniyden ihannointiin laajemmin. En sano tätä mitenkään arvottavasti tai moralisoiden, minusta se on vain mielenkiintoinen ajan ominaispiirre. Pidetäänhän tällä hetkellä arvossa muitakin lapsenomaisia piirteitä, kuten isoja silmiä, pientä söpöä nenää ja täyttä karvattomuutta. (Ihan näinä hetkinä tosin karvaiset kainalot ja häpykummut ovat muodissa taas, mutta trendi on ollut päinvastainen jo muutaman vuosikymmenen).
Vielä 90-luvullahan Eino Makunen määritteli yhdeksi missin "laatukriteeriksi", ettei hänen reittensä väliin saa jäädä vakoa.
[/quote]
Erittäin hyvää pohdintaa! Nuoruuden ihannointi ja sitä kautta ikuisen nuoruuden tavoittelu on tämän ajan tunnussana. Ajan hengen mukaisesti monelle tulee yllätyksenä, että elämästä jää käytön jälkiä.
Mua myös kiinnostavat muuttuvat kauneusihanteet ja niiden takana piilevät asenteet ja arvot.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 14:18"]
Kuvan jalat eivät ole aivan kauniit, koska säärten väliin jää noin iso aukko. Muuten ok. Reisivako on siis kaunis silloin, kun jalat kuitenkin polvista alaspäin ovat liki toisiaan.
[/quote]
Itse miehenä diggailen tällaista: http://i.imgur.com/CZhUFFb.jpg kuvassa myös sellaiset versiot joista en pidä.
Eli reidetkin kyllä saavat koskea toisiaan :)
En tiiä onko se hot, mutta mukavamman tuntusta jos reidet ei hinkkaa yhteen. Kokemusta on nimittäin siitäkin. Tuntuu tosi ahdistavalta ku reidet koskettaa toisiaan.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 14:32"]
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 14:22"]
[/quote]
[/quote]
Erittäin hyvää pohdintaa! Nuoruuden ihannointi ja sitä kautta ikuisen nuoruuden tavoittelu on tämän ajan tunnussana. Ajan hengen mukaisesti monelle tulee yllätyksenä, että elämästä jää käytön jälkiä.
Mua myös kiinnostavat muuttuvat kauneusihanteet ja niiden takana piilevät asenteet ja arvot.
[/quote]
Niinpä. Se on ihan ymmärrettävää, että nuoruutta ja elinvoimaista terveyttä ihannoidaan, ja vanhuutta ja sairautta pelätään ja vältellään. Niinhän sitä on maailman sivu tehty. Mutta se on kyllä poikkeuksellista, että ihan normaalia aikuisuuttakin jo kammotaan. (Edelleen, en moralisoi, olen itsekin 30-vuotias peter pan.) Pintamuodissa naiskeholla on isompi paine näyttää juuri hedelmällisen iän saavuttaneelta, vaikka se varsinainen seksuaalinen huippuvaihe seuraa vasta nuorena aikuisena.
Haha, siis mua naurattaa :D Mietitäänköhän seuraavaksi että "Onko ovaali vai pyöreä pyllynreikä parempi?".
Eli mun mielestä rako tai ei rakoa on varmasti hyvä. Naiset hei oikeasti, te olette niiden miesten mielestä ihan yhtä viehättäviä raolla tai ilman, ei oikeat miehet kiinnitä mitään huomiota tuommosiin asioihin.
reisivako... :D yksi kaverini joskus sanoi että sulla ihana reisivako siis en voinut muuta kun purskahtaa nauruun oli sen verran hassu kommentti :D olen itse yrittänyt saada lihaksia jalkoihin enemmän en tykkää tikku jaloistani
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 14:16"]
Reisivako on siitä mukava, että reidet eivät hankaa yhteen.
[/quote]
No mä olen mallia päärynä ja BMI on 25. Silti kävelin nytkin kesällä pitkiä lenkkejä hame päällä ilman, että reidet hankautui. Osuu toki kävellessä hieman yhteen, muttei mitenkään häiritsevästi toisin kuin muutama kilo painavampana. Hoikkana ollessa minulla oli reisivako luonnostaan.
Mulla on tuollaiset jalat kuin ap:n tokassa kuvassa. Olen vasta täältä av:lta oppinut, että tuolla raolle on joku nimikin ja että jotku ihannoi sitä. Luulin ennen, että mussa on joku outo vika, kun jalat ei mene yhteen.