HOTTIKSET!
Kommentit (1438)
Haluaisin niin kovasti että Juha löytäis jonkun körilään vierelleen.
Suloinen tuo Juhan deitti, mutta niin hoikka/pienikokoinen..
Pidän Juhasta, koska ei arvostele ilkeästi treffikumppaneitaan. Toisin kuin Tommi, Dani, jne.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 20:48"]
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 20:45"]
Mitä mieltä ootte näiden hottiksien deittikumppaneista? Musta kaikki on olleet ihan juntteja ja kukaan ei oo sopinu yhteen. Sääliksi käy Annii ku sai tollesin vajaan treffikumppaniks. Tiiä minkä ikänen mies on-käy vasta nyt (aikuis)lukioo ja aikoo mennä Amieduu opiskelemaan kirjanpitoo...
[/quote]
No ei kai tollaiseen ohjelmaan nyt kukaan täyspäinen lähde. Julkisuustyrkkyjä naisia ja epätoivoisia luuserimiehiä.
[/quote]
On tuo silti helvetin iso joukko miehiä josta on ohjelmaan päädytty kun av:n yleisen mielipiteen mukaan suunnilleen puolet miehistä on luusereita. Toisaalta av:n mukaan 90% naisista on keskivertoa parempia.
Martta vilauttelee välillä aika kuivaa itseironista läppää? :D ei ikinä voi toimia koska toinen ei tykkää sipsistä + se aikaisemman jakson "ei kukaan täysjärkinen laita näin paljon rahaa itteensä" :-D
Hahaha...tää persudeitti ei kyllä osaa herrasmiehen elkeitä ruokapöydässä. Omii yhteiset mansikat ja ottaa ensimmäisenä pihvin itselleen.
"Mä oon jokamies - bisnesmies, erimies, panomies!"
-the one and only Däni
Martta olis muuten aika ihana tämän miehen mielestä, mutta kun avaa suunsa kaikkine älyttömine vaatimuksineen niin kyllä kiinnostus lopahtaa heti.
Juhan huulet ihan epäsymmetriset. Jos olisin pistäjä niin häpeisin.
Annista tulee mieleen joku muumihahmo
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 20:52"]
Suloinen tuo Juhan deitti, mutta niin hoikka/pienikokoinen..
[/quote]
Ananastukkajannu=D
Mun mielestä Annin deitti oli jotenkin pelottava (sulki silmiään kun painotti jotain asiaa). Tuli mieleen se Laajasalon kokoomusnuori, vaikka olikin eri puolue. Nuo nuorisopoliitikot on jotenkin liian fanaattisia.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 20:57"]
Hahaha...tää persudeitti ei kyllä osaa herrasmiehen elkeitä ruokapöydässä. Omii yhteiset mansikat ja ottaa ensimmäisenä pihvin itselleen.
[/quote]
Kun nyt puhutaan vain ruoasta, mun täytyy kyllä myöntää että itse en heti bongannut sitä pihvin omimista, ei heti pistänyt silmään mutta, kun ne mansikat omi niin hitto ei kyllä mitään käytöstapoja. pentu.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 20:47"]
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 20:42"]
Kaikki eukot ja hintti HUORIA hahaha! Eikö osaa itse tehdä töitä ku pitäis rikas mies saada??? :D
[/quote]
No kun ne on niin kauniita ja täydellisiä ja sen perusteella ovat oikeutettuja rikkaaseen mieheen.
[/quote]
Miksi kauneus poistaisi kyvyn elättää itsensä muulla kuin seksillä?
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 20:57"]
[/quote]
TA-SA-AR-VO!!!
Että se jonnan isä oli söppänä siinä keittiönpöydän ääressä taannoin, kun mussutteli pullanpalasta, aivan sööttinä, voi että<3. Ei ihme että jonnakin söpö.
Vituttaa ton Juhan R:n käyttö! :(
Se oli naurettavaa kun mies otti heti itselleen ne mansikat ja oli silleen että säkin saat näitä.... Oi voi
Martta nyökyttelee omille jutuilleen kuin joku hiton papukaija..