Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HOTTIKSET!

Vierailija
08.09.2015 |

No nyt se alkaa. Myötähäpeä taattu.

Kommentit (1438)

Vierailija
581/1438 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuo Anni tekee työkseen, kun niin korostaa tuota varakkuutta?

Vierailija
582/1438 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla Suomesta vaikea löytää tarpeeksi hyvännäköisiä tyhjäpäitä näihin realityihin. Harmi sinänsä, kun joutuu katsomaan ihan tavallisen näköisiä tyhjäpäitä iltojensa iloksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/1438 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 09:21"]

Martan puheesta on välillä hankalaa saada selvää. Ikään kuin ei saisi suutaan tarpeeksi auki tai ei jaksaisi artikuloida kunnolla. Plus se hiljainen käheähkö ääni. Aika yksitotiselta ja takakireältä vaikuttaa muutenkin. Rentoutta ja huumoria lisää elämiseen ja olemiseen, niin varmaan alkaisi niitä pontetiaalisia kumppaniehdokkaita ilmaantumaan enemmänkin.

[/quote]

Rentoutta alkaa löytymään siinä vaiheessa, kun Martan elämään ja ajatuksiin mahtuu jo muutakin kuin "me, myself and I".

Vierailija
584/1438 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika surullista, että mennään telkkariin näyttelemään ääliötä pienen rahasumman takia. Varmaan kyllä ovat kyllä luonteeltaankin juuri noin yksinkertaisia. Nämä on samassa sarjassa kuin laihdutus ohjelmat, kiva katsoa kun itse et ole noin huonossa jamassa :)

Vierailija
585/1438 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 07:31"]

Katoin eilen hottikset ja jotenki dani oli mun mielestä symppis? En osaa selittää. Tuntuu, että on vaan niin tyhmä ettei tajua mitä kaikkea suustansa päästää. Mutta kyllä mua nauratti vähän sen jutut ja säälitti kun oli niin hermona ja koko ajan kyseli naiselta että mitä mieltä danista on. Ja tavallaan ymmärrän tuon timmin vartalonkin hakemisen, jos tykkää sellaisesta niin miksi ei sais sitten rajoittaa deittailuaan vain timmeihin naisiin? Tässäkin ei ehkä ymmärrä miten ilkeältä kuulostaa puhuessaan lihavista tai ehdottaessaan että jokainenhan voisi virosta käydä kipaseen silarit... Mutta jos esimerkiksi minä tahtoisin ehdottomasti miehen, joka on minua pidempi, miksi pitäisi "säälistä" deittailla lyhyempiä?

[/quote]

näinpä. Dani on hyvä tyyppi, kateelliset sitä vain dissaa. Mielummin tollanen kuin tyypillinen heikkoitsetuntoinen epävarma suomalaismies. Hyvä Dani! 

Vierailija
586/1438 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko viimeisessä jaksossa se vaalean Hartolan miehen tumma  treffikumppani Maajusseista tuttu? Ollut ainakin jossain tositv:ssä hiljattain. :)

Vierailija
587/1438 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa kun Hartolan mies paukautti Lahdesta kaupunkiin jollain maalaislinjan bussilla... ei oikein sovi tähän hottis-imagoon ;)

Vierailija
588/1438 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis landelta kaupunkiin ;)

Vierailija
589/1438 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
590/1438 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 08:06"]

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 07:31"]

Katoin eilen hottikset ja jotenki dani oli mun mielestä symppis? En osaa selittää. Tuntuu, että on vaan niin tyhmä ettei tajua mitä kaikkea suustansa päästää. Mutta kyllä mua nauratti vähän sen jutut ja säälitti kun oli niin hermona ja koko ajan kyseli naiselta että mitä mieltä danista on. Ja tavallaan ymmärrän tuon timmin vartalonkin hakemisen, jos tykkää sellaisesta niin miksi ei sais sitten rajoittaa deittailuaan vain timmeihin naisiin? Tässäkin ei ehkä ymmärrä miten ilkeältä kuulostaa puhuessaan lihavista tai ehdottaessaan että jokainenhan voisi virosta käydä kipaseen silarit... Mutta jos esimerkiksi minä tahtoisin ehdottomasti miehen, joka on minua pidempi, miksi pitäisi "säälistä" deittailla lyhyempiä?

[/quote]

näinpä. Dani on hyvä tyyppi, kateelliset sitä vain dissaa. Mielummin tollanen kuin tyypillinen heikkoitsetuntoinen epävarma suomalaismies. Hyvä Dani! 

[/quote]

Danilla nimenomaan ON huono itsetunto, eikä kukaan täysissä järjissä oleva kadehdi tätä naamaansa vääntelevää taviskundia yhtään :D

Vierailija
591/1438 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni Hartolan Niko on aika namu. Tykkään hänen tyylistään. Antaisin hänelle <3

Vierailija
592/1438 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että parhaat mahdollisuudet saada töitä on olla neutraalin näköinen. Ulkonäön mukaan ei koskaan saisi lokeroida, mutta se on niin ikävän totta.

Vierailija
593/1438 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 20:16"]

Ja Danilla on pakko-oireita, ilmeilee jotenkin väkinäisesti ja nykii.

[/quote]Komppaan muuten sun tekstiä, mutta tarkoitit varmaan pakkoliikkeitä, ei pakko-oireita. Itsellä pakko-oireinen häiriö, niin pisti vaan silmään tuo lause. Mutta ei mitään, samaa mieltä olen kyllä muuten kaikista sun mielipiteistä!

Vierailija
594/1438 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista! Kohta se taas alkaa, viikon myötähäpeäannos nimittäin :P

Vierailija
595/1438 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up. Pian alkaa!

Vierailija
596/1438 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelua nyt hei mammat!

(Joo, en mäkään keksi mitään sanottavaa)

Vierailija
597/1438 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä jaksossa se Anni vihdoin tulee kuviin?

Vierailija
598/1438 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuo Tommi höpöttää, ei hänellä kyllä erityisen lihaksikas vartalo ole, semmoinen vähän etova pikkupojan kroppa enemmänkin.

Vierailija
599/1438 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juha on kyl niiiiin symppis! En oo kuullu, että se ois pahemmin muita haukkunut.... Mitä nyt toppahousujuntiks. :D Vähän toista maata kun toi korppikotkan näkönen Niko..

Vierailija
600/1438 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta toi Niko on melkein ällöttävämpi kuin Dani.

Ketju on lukittu.