HOTTIKSET!
Kommentit (1438)
Martan treenattu lättäperse :D
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 20:26"]Kukas tää Anni on? Joku uusi? Oli salilla eri näköinen (paremman näköinen) kuin kotona kaverin kanssa meikkaamassa. Vai oliko eri henkilö..
[/quote]
Salilla ollut rusettipanta olikin Martta..kääk. Luulin uudeksi ihmiseksi kun vaikutti erilaisemmalta.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 22:23"]
Rosanna on sanonut, että hän näkyy vasta viimeisissä jaksoissa.
[/quote]
Martan pigmentoidut kulmakarvat on aika wt. Omilla kulmilla olisi nätimpi.
silsat lähtee sinkoamaan kun salsataan
Vaatii miestä maksamaan ensitreffeillä... Ei tule Martta ikinä saamaan rikasta miestä, kun golddigger -asenne paistaa kilometrin päähän.
Tää ohjelma ois niin tylsä ilman Juhaa! :D
Naistenmies-Danin itselleen rakentama maine kyllä kärsii mitä pidemmälle tämä sarja etenee. Kovat on puheet mutta vasta yhdet treffit tähän mennessä.
Oooh, deitin kaveri on juristi!
Kaikki eukot ja hintti HUORIA hahaha! Eikö osaa itse tehdä töitä ku pitäis rikas mies saada??? :D
Hyi perse nuo Annin deitin kengät. Puvuntakki ja popottimet jostain Tokmannin poistomyynnistä.
Mitä mieltä ootte näiden hottiksien deittikumppaneista? Musta kaikki on olleet ihan juntteja ja kukaan ei oo sopinu yhteen. Sääliksi käy Annii ku sai tollesin vajaan treffikumppaniks. Tiiä minkä ikänen mies on-käy vasta nyt (aikuis)lukioo ja aikoo mennä Amieduu opiskelemaan kirjanpitoo...
Persu ei kelvannut. Taitaa Anni olla mamupatja.
Mua käy vähän sääliksi Jonnaa (tai no näitä muitakin, mutta Jonnasta tää tuli mieleen): se vaikuttaa ihan hyvältä tyypiltä, joka on vaan joutunut yhteiskunnan asettamien ulkonäkö-/parisuhdepaineiden ja vaatimusten uhriksi.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 20:42"]
Kaikki eukot ja hintti HUORIA hahaha! Eikö osaa itse tehdä töitä ku pitäis rikas mies saada??? :D
[/quote]
No kun ne on niin kauniita ja täydellisiä ja sen perusteella ovat oikeutettuja rikkaaseen mieheen.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 20:35"]
Martan treenattu lättäperse :D
[/quote]
Jep, ja näittekö muuten miten perheenisi tuijotti martan persettä kun nousi vedestä! =DD
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 20:45"]
Persu ei kelvannut. Taitaa Anni olla mamupatja.
[/quote]
Joo, koska persut ja mamut on ainoat vaihtoehdot.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 20:45"]
Mitä mieltä ootte näiden hottiksien deittikumppaneista? Musta kaikki on olleet ihan juntteja ja kukaan ei oo sopinu yhteen. Sääliksi käy Annii ku sai tollesin vajaan treffikumppaniks. Tiiä minkä ikänen mies on-käy vasta nyt (aikuis)lukioo ja aikoo mennä Amieduu opiskelemaan kirjanpitoo...
[/quote]
No ei kai tollaiseen ohjelmaan nyt kukaan täyspäinen lähde. Julkisuustyrkkyjä naisia ja epätoivoisia luuserimiehiä.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 20:41"]Oooh, deitin kaveri on juristi!
[/quote]
Vau! Mäkin alan kertomaan treffeillä, että mun serkku on lääkäri, naapurin ruova on ylilääkäri ja yks kaveri on lakimies. Niin ja paras kaveri väittelee tohtoriksi kohta. Oliskohan vientiä? :D
Jonna näyttää kiinteistökuningatar Kaisalta ja jostain syystä mun mielestä myös Riitta Väisäseltä. Tää häiritsee mua hyvin paljon.