Ensitreffit alttarilla OFFICIAL
Kommentit (3683)
Sanoiko toi Sari, että toivottavasti ei ole Antti?
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 21:11"]
Miltä kanavalta?
[/quote]
Avalta.
Kun on lukenut tulevalta puolisolta henkilökohtaisen kirjeen, siitä syntyy jo sellainen tietty side. Alttarilla helpompi kohdata toinen.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 17:02"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 16:54"]
Mitä Sari ja Antti ovat ammatiltaan tai koulutukseltaan? Ei ollut mainintaa maikkarin sivuila heidän ammateistaan, muista oli kyllä.
[/quote]
Joku täällä palstalla kirjoitti, että Sari on Nordeassa töissä. Onko siis ihan ns. pankkineiti tai sitten joku analyytikko tms? Ja Antin ammatista ei ole ollut mainintoja. Jännä, että muiden osalta paljastettiin ammatit mutta näiden ei, mitä ihmeellistä nyt on siinä, että on Nordeassa töissä? Ei se ole sen ihmeempi salaisuus minusta kuin se, että Roni on katsastusmies ja urheiluhieroja.
[/quote]
Antti on myynnin johtotehtävissä TeliaSoneralla.
Tosi kauniina kaikki morsiamet, ihanat häämekot!
Kirjeistä tuli sellainen olo että Jounilla ja Marilla saattais olla samantyylistä luonnetta ja mätsäävyyttä muutenkin, mutta saa tietysti nähdä.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 21:09"]
Ei olllut Ronilla oikein runosuoni pulpunnut
[/quote]
Kuitenkin tuo Roni viehättää ulkonäöllisesti eniten noista kolmesta (siis minua).
Onko näiden kaikkien hääpäivä kuvattu samana päivänä? Miksei pastori Kanala ole vihkimässä? :)
ärsyttävä ja tympeä perusilme Tanjalla. Muutenkin vaikuttaa rasittavalta
Onpa tuolla yhdellä kaunis sisko
Joo, ei Tanja ny oikeen nappaa muakaan.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 21:13"]
Sanoiko toi Sari, että toivottavasti ei ole Antti?
[/quote]
Jep, ja käsitin, että joku lähipiirissä on Antti, eli tulee sekaannuksia. Sannalla on Antti, liekö sitten sisko?
Ai että Ronilla on söpö hymy. :)
Tanja ei vaikuttanut tyytyväiseltä :(
Ronilla oli alttarilla vähän semmonen "mitä mä oon menny tekemään" - ilme.
Jounista tuli mieleen Teemu Selänne sivuprofiilista.
Marilla on tosi kaunis häämekko! :)
"Uusi aika" toistui kirjeessäkin.