Ensitreffit alttarilla OFFICIAL
Keskustelua tänne!
Kommentit (3683)
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 15:08"]
Eihän Mari edes ole kunnolla suora, vaan vihjailee ja piikittelee. Vaikka nyt joku "eipä ole tullut lisää runoja, mitähän tästä pitäisi ajatella". Eihän tuo ole suoraa nähnytkään! Suoraa (ja samalla positiivisempaa) olisi ollut sanoa "oli mukavaa kun teit sen runon, kaipaisin niitä enemmänkin".
[/quote]
Niin, totta tämäkin. Viittasin tuossa aiemmin tuolla "suoruudella" siihen, että Mari itse sanoi olevansa suorapuheinen. Piiloveetuiluahan tuo on, mitä hän harrastaa. Tai sitten tosissaan jännittää kameroita, ja ajattelee olevansa jotenkin nokkelampi kuin onkaan.
Joka tapauksessa tunnen muitakin tämän tyyppisiä ihmisiä, jotka ovat näitä "minähän en sitten yritä miellyttää ketään" -tyyppejä. Aika raskasta porukkaa
(Kuka aikuinen ihminen ylipäätään jaksaa valittaa jostain magneeteista jääkaapin ovessa. Saati sitten yrittää tulkita niistä jotain. )
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 15:40"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 14:25"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 12:35"]
Itse olen häkeltyneenä katsonut Tanjan posmottamista ja Roniin kohdistuvaa jatkuvaa piikittelyä. Milloin on pytyn kansi väärin, milloin astianpesukone täytetty väärin, milloin Helsingissä asuminen on huono juttu...Koko ajan tekee numeroa toisen huonoina pitämistään teoista tai piirteistä. En ihmettele ollenkaan, ettei Roni pysty tuntemaan fyysistä vetoa tuollaista kylmäkiskoista, virheitä osoittelevaa naista kohtaan. Hyvä siis että sanoo asian ääneen eikä haudo sisällään, ei ainakaan anna toiselle liian ruusuista kuvaa yhteisen tulevaisuuden mahdollisuudesta jos sitä ei ole.
[/quote]
Mut Roni vois sitten sanoa, että vika on Tanjan nalkuttamisessa (tai kohteliaammin sanoa, että heidän luonteensa eivät ole yhteensopivat tms.), eikä jättää Tanjaa siihen käsitykseen, ettei hän kelpaa, koska ei ole silikoniblondi.
[/quote]
Mistä ME tiedetään mitä se Roni edes on sanonut? Mistä sinä tiedät mitä he ovat esim. kahdestaan, kameroiden poissaollessa jutelleet? Ehkä Tanjan on vaan psykologisesti ns. helpompi käsitellä ulkonäköönsä liittyvät asiat kuin omaan luonteeseensa?
Kaikki spekulaatiot täällä liittyy nyt puhtaasti siihen, että Roni ennakkomainoksessa sanoo ettei tunne vetoa Tanjaa kohtaan ja sitten Tanja märehtii miten hän ei koe olevansa Ronin naismaun kaltainen. Vetovoima rakentuu monista eri asioista, ei ainoastaan ulkoisista seikoista.
[/quote]
Roni sanoo siinä klipissä, että he tulevat todella hyvin toimeen keskenään. Sitten hän sanoo, ettei vetovoimaa kuitenkaan ole, että tanja on kropaltaan ja ulkonäöltään niin erilainen kuin aikaisemmat. Näin sanoessaan ymnärtäisin, että hän tarkoittaa vetovoiman puutteen johtuvan juuri ulkonäöstä. Eli käytännöstä tissien ja blondien puutteesta.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 17:30"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 15:40"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 14:25"] [quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 12:35"] Itse olen häkeltyneenä katsonut Tanjan posmottamista ja Roniin kohdistuvaa jatkuvaa piikittelyä. Milloin on pytyn kansi väärin, milloin astianpesukone täytetty väärin, milloin Helsingissä asuminen on huono juttu...Koko ajan tekee numeroa toisen huonoina pitämistään teoista tai piirteistä. En ihmettele ollenkaan, ettei Roni pysty tuntemaan fyysistä vetoa tuollaista kylmäkiskoista, virheitä osoittelevaa naista kohtaan. Hyvä siis että sanoo asian ääneen eikä haudo sisällään, ei ainakaan anna toiselle liian ruusuista kuvaa yhteisen tulevaisuuden mahdollisuudesta jos sitä ei ole. [/quote] Mut Roni vois sitten sanoa, että vika on Tanjan nalkuttamisessa (tai kohteliaammin sanoa, että heidän luonteensa eivät ole yhteensopivat tms.), eikä jättää Tanjaa siihen käsitykseen, ettei hän kelpaa, koska ei ole silikoniblondi. [/quote] Mistä ME tiedetään mitä se Roni edes on sanonut? Mistä sinä tiedät mitä he ovat esim. kahdestaan, kameroiden poissaollessa jutelleet? Ehkä Tanjan on vaan psykologisesti ns. helpompi käsitellä ulkonäköönsä liittyvät asiat kuin omaan luonteeseensa? Kaikki spekulaatiot täällä liittyy nyt puhtaasti siihen, että Roni ennakkomainoksessa sanoo ettei tunne vetoa Tanjaa kohtaan ja sitten Tanja märehtii miten hän ei koe olevansa Ronin naismaun kaltainen. Vetovoima rakentuu monista eri asioista, ei ainoastaan ulkoisista seikoista. [/quote] Roni sanoo siinä klipissä, että he tulevat todella hyvin toimeen keskenään. Sitten hän sanoo, ettei vetovoimaa kuitenkaan ole, että tanja on kropaltaan ja ulkonäöltään niin erilainen kuin aikaisemmat. Näin sanoessaan ymnärtäisin, että hän tarkoittaa vetovoiman puutteen johtuvan juuri ulkonäöstä. Eli käytännöstä tissien ja blondien puutteesta.
[/quote]
just näin. miksi joillekin on niin vaikea ymmärtää, että roni todellakin voi olla noin ajattelematon älykääpiö, että hänelle merkkaa blondius ja isot tissit paljon.
ja tottakai ulkonäön tulee olla viehättävä kumppanin mielestä, mutta jos on tarkat rajoituket, niin voi olla että se unelmien kumppani jää huomaamatta. en etsi baareista ulkonäön perusteella kumppania (vaikka käyn sielä ehkä enemmän kuin keskiverto aikuinen), koska se on loputon suo, mutta kun oppii tuntemaan jonkun niin se hyvännäköisyyskin avautuu, vaikka ei ennen välttämättä olisi kiinnittänytkään huomiota. no ehkä pitäisi alkaa etsimään vaan tummia ja isomunaisia.
tässä iltasanomien artikkelista poimittuna ronin pinnallisuus
Selviää myös, että Ronilla on omat kriteerinsä kumppanin valinnassa. Hän on vinon hampaan takia lähtenyt aiemmasta suhteesta hetkeksi karkuun.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1444016660316.html
aviomiesmatskua? ei todellakaan. toi miestyyppi on ensimmäisenä pettämässä, kun vaimo on raskaana ja miehen mielestä lihoo...
Minusta Roni vaikuttaa sellaiselta perus amistollolta, joka ei pahuuttaan lyttää kumppanin ulkonäköä, mutta jonka erotiikantaju rajoittuu pinnallisiin ulkonäköihanteisiin. Muistaakseni Tanjallakin oli aika ulkonäkökeskeisiä puheita alkujaksossa ja veikkaan, että heidän älykkyystestinsä mätsäsivät.
Sanoihan se Roni silloin hääjaksossa heti vihkimisen jälkeen, että kyllä hänestä tuntuu, että tässä voisi olla se loppuelämän suhde. :)
Vaaleeet miehet ja vaaleet naiset ne yhteen soppii. Tummat tummille ym.
Ite ruskeatukkaisena vaaleet miehet ei vetoa yhtään. Kerran oli blondi poikaystävä ja se tuntu jotenkin.. Epämiehwkkäälle :D
Ei ees hirveesti tuu mieleen ristipareja, siis jos nainen on brunetti. Purkkiblondilla tosin monesti tummempi mies.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 21:08"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 15:40"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 14:25"] [quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 12:35"] Itse olen häkeltyneenä katsonut Tanjan posmottamista ja Roniin kohdistuvaa jatkuvaa piikittelyä. Milloin on pytyn kansi väärin, milloin astianpesukone täytetty väärin, milloin Helsingissä asuminen on huono juttu...Koko ajan tekee numeroa toisen huonoina pitämistään teoista tai piirteistä. En ihmettele ollenkaan, ettei Roni pysty tuntemaan fyysistä vetoa tuollaista kylmäkiskoista, virheitä osoittelevaa naista kohtaan. Hyvä siis että sanoo asian ääneen eikä haudo sisällään, ei ainakaan anna toiselle liian ruusuista kuvaa yhteisen tulevaisuuden mahdollisuudesta jos sitä ei ole. [/quote] Mut Roni vois sitten sanoa, että vika on Tanjan nalkuttamisessa (tai kohteliaammin sanoa, että heidän luonteensa eivät ole yhteensopivat tms.), eikä jättää Tanjaa siihen käsitykseen, ettei hän kelpaa, koska ei ole silikoniblondi. [/quote] Mistä ME tiedetään mitä se Roni edes on sanonut? Mistä sinä tiedät mitä he ovat esim. kahdestaan, kameroiden poissaollessa jutelleet? Ehkä Tanjan on vaan psykologisesti ns. helpompi käsitellä ulkonäköönsä liittyvät asiat kuin omaan luonteeseensa? Kaikki spekulaatiot täällä liittyy nyt puhtaasti siihen, että Roni ennakkomainoksessa sanoo ettei tunne vetoa Tanjaa kohtaan ja sitten Tanja märehtii miten hän ei koe olevansa Ronin naismaun kaltainen. Vetovoima rakentuu monista eri asioista, ei ainoastaan ulkoisista seikoista. [/quote] Roni sanoo siinä klipissä, että he tulevat todella hyvin toimeen keskenään. Sitten hän sanoo, ettei vetovoimaa kuitenkaan ole, että tanja on kropaltaan ja ulkonäöltään niin erilainen kuin aikaisemmat. Näin sanoessaan ymnärtäisin, että hän tarkoittaa vetovoiman puutteen johtuvan juuri ulkonäöstä. Eli käytännöstä tissien ja blondien puutteesta.
[/quote]
Onhan ulkonäkö paljon muutakin. Aivan perusjuttuhan on, että kukin tykkää jostakin ulkonäöstä ja jostakin ei. Taustalla voi olla tiedostamaton halu löytää vanhempansa näköinen puoliso. Sehän on tutkimuksissakin todettu yhdeksi mahdolliseksi vaikuttimeksi. Täällä puhutaan rinnoista ja vaaleudesta ikään kuin mitään muuta ei voisi olla, huoh..
Itse olen huomannut, että pidän isäni näköisistä miehistä. Olen jo ihastunut kahteen sellaiseen.
[/quote]
Totta. Järkytyin aikoinaan, kun näin mieheni äidin nuoruudenkuvan. Oma kaksoisolentoni. Toisen kerran järkytyin, kun poikani toi tyttökaverinsa kotiin näytille. Jälleen niin oma kaksoisolentoni, etten tiennyt itkeäkö vai nauraa.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 20:04"]
Vaaleeet miehet ja vaaleet naiset ne yhteen soppii. Tummat tummille ym. Ite ruskeatukkaisena vaaleet miehet ei vetoa yhtään. Kerran oli blondi poikaystävä ja se tuntu jotenkin.. Epämiehwkkäälle :D Ei ees hirveesti tuu mieleen ristipareja, siis jos nainen on brunetti. Purkkiblondilla tosin monesti tummempi mies.
[/quote]
Minun silmääni vaaleat viikingit miellyttävät tosi paljon, samoin tummanvaaleat (ns.maantien väriset). Tummatukkaiset taas eivät yleensä paljoakaan. Olen itse ruskeasilmäinen ja luonnontummanruskeahiuksinen .. Eli teoriasi on kumottu :D
Maria ei voi kyllä kutsua aikuiseksi. Järkyttävä tyyppi ihmisenä..
Täällä on joku ronin naapurin täti tms, joka hokee tuota "vetovoiman puute johtuu vain luonteiden erilaisuudesta, klippi on leikattu niin että ronin syvällisimmät säkeet on varmasti leikattu pois, tanja on varmaan haukkunut ronin ulkonäköä" :DD
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 13:10"]
Palatakseni vielä Mariin; täytyy kompata muutamaa muuta edellistä kommentoijaa siinä, että tuollainen "suoraa sanominen" on todellakin vain huonoa käytöstä. Ja ihan missä vaiheessa parisuhdetta tahansa. Toiselle ei töksäytellä typeriä ei seurustelun alkuvaiheessa eikä seurustelun edetessä, koska "satun nyt vaan olemaan tosi suora".
Töksäyttely ja suoruus on mielestäni rahvaanomaista ja typerää. Ihan sama kuin kiusaisi kavereitaan ja perustelisi sitä sitten, että "mä nyt muuten oon vaan tämmönen kiusaaja".
Itsekin olen suora (kuten tästä kommentistakin näkee), ja minulla, kuten kaikilla muillakin on mielipiteitä siisteydestä, halittelusta, tuliaisista, ulkonäöstä, ja suurin piirtein kaikesta, mistä nyt mielipide voi olla. Minä ja monet muut vaan osataan pitää mölyt mahassa (nettipalstat poislukien ;) ). Mielestäni "normaalit" ihmiset ei töksäyttele tai vihjaile typeriä siitäkään syystä, että huomio noin pääsääntöisesti keskittyy asioiden positiivisiin puoliin.
[/quote]Tää oli jotenkin mielenkiintoinen. Eli olet suora, mutta pidät mölyt mahassa, paitsi netissä. Miksi et pidä mölyjä mahassa myös netissä, tai toisinpäin - miksi pidät muualla mölyt mahassa? Töksäyttely on mielestäsi rahvaanomaista ja typerää, eli ilmeisesti olet rahvaanomainen ja typerä? Oot muuten vaan tuollainen kiusaaja, joka teeskentelee ettei ole? Moni kakku päältä kaunis näköjään.
Ohis, sori :D
En ymmärrä ollenkaan, miksi täällä pitää arvostella muita kirjoittajia, kun tarkoitus kai olisi keskustella tuosta ohjelmasta. Jos ei ole siitä mitään sanottavaa, miksi sitten tulla tänne toisia mollaamaan. Ikävä vaan lukea asian vierestä olevia tekstejä, varsinkin, kun täällä ei tunneta toisia kirjoittajia.
[/quote]
Onhan ulkonäkö paljon muutakin. Aivan perusjuttuhan on, että kukin tykkää jostakin ulkonäöstä ja jostakin ei. Taustalla voi olla tiedostamaton halu löytää vanhempansa näköinen puoliso. Sehän on tutkimuksissakin todettu yhdeksi mahdolliseksi vaikuttimeksi. Täällä puhutaan rinnoista ja vaaleudesta ikään kuin mitään muuta ei voisi olla, huoh..
Itse olen huomannut, että pidän isäni näköisistä miehistä. Olen jo ihastunut kahteen sellaiseen.
Roni on komea ja ajattelen että ihannematskua mieheksi, mutta nyt kun se on avannu tota suutansa noista kriteereistä, esim. vino hammas niin ei voi olla yhdessä, on mennyt miehestä koko maku. Näin voi käydä kun komea ja hottis mies avaa suunsa!
Ymmärrän kyllä että ulkonäkö merkkaa jonkin verran, ymmärrän jos ite on sporttinen vaikka ja toinen lihava, mutta että yksi hammas, jos muuten on hyvä. Siis oikeesti.
Klippien perusteella hyvät hampaat vaikuttaisivat olevan Ronille muodokasta kroppaakin tärkeämmät. En kyllä ymmärrä yhtään miksi tuollainen nuori, pinnallinen, irtosuhteita harrastava perusjätkä on tuohon ohjelmaan valittu. Oikeastaan hyvä, ettei käynyt niin, että asiantuntijat olisivat vielä tarjottimella tuoneet täydellisen vaimon.
Ohjelmassa olisi kiva nähdä aikuisia, persoonallisia ihmisiä jotka ovat todellakin olleet pitkään sinkkuna ja etsivät nimenomaan luonteeltaan itselleen sopivaa kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Klippien perusteella hyvät hampaat vaikuttaisivat olevan Ronille muodokasta kroppaakin tärkeämmät. En kyllä ymmärrä yhtään miksi tuollainen nuori, pinnallinen, irtosuhteita harrastava perusjätkä on tuohon ohjelmaan valittu. Oikeastaan hyvä, ettei käynyt niin, että asiantuntijat olisivat vielä tarjottimella tuoneet täydellisen vaimon.
Ohjelmassa olisi kiva nähdä aikuisia, persoonallisia ihmisiä jotka ovat todellakin olleet pitkään sinkkuna ja etsivät nimenomaan luonteeltaan itselleen sopivaa kumppania.
En ymmärrä minäkään, mutta Tanjaa käy sääliksi. Tanja on ihan selkeästi tositarkoituksella mukana ja sitten mieheksi annetaan tuollainen juntti.
Jotenkin ihanaa tällaisena isotissisenä blondina kuulla olevansa Ronin mieleen :D Läskiä ei juuri ole, mutta Tanjaan verrattuna olen kyllä pehmeä. Mutta selkeä vyötärö löytyy. Se siitä, en itse ottaisi Ronin luonteista miestä sitten millään. Jotenkin persoonaton ja vähän vätysmäinen. Tuntuu ettei jantterilla ole oman elämän suhteen rima kovin korkealla. Riittää kun on oma poikamiesboxi ja joku työ. Kyllä sitä moni alkaa 25 täytettyään miettiä elämää hieman syvällisemmin.
Antti vaikuttaa ihan symppikseltä, mutta melkoisen lapasen vaikutelman antaa. Vähän kuin lapsi karkkikaupassa. Joko onnettoman rakastunut miellyttämisenhaluinen parka, tai sitten se pahempi: feikkaaja, kuten täällä monet väittävät tietävänsä.
Marista ja Jounista en osaa sanoa mitään. Vähän raskaita ja ehkä väärät toisilleen. Itse voisin hyvinkin kuvitella deittailevani Jounia, ainakin siihen asti kun tajuaisin, että toinen on onnettoman hidas, ja verbaalisesti jopa lahjaton. Vähän varovainen ja tylsä.
Sari on fiksumpi kuin antaa ymmärtää. Ehkä hieman turhautunut hitaamman pulskeaan mieheen, josta ei nyt oikein tunnu edes miestä löytyvän. Toivottavasti on hyvä sängyssä, se kuitenkin nostaa pointseja paljon!
Katsotaan nyt mitä herkkua tänään luvassa :D
Jotenkin ihanaa tällaisena isotissisenä blondina kuulla olevansa Ronin mieleen :D Läskiä ei juuri ole, mutta Tanjaan verrattuna olen kyllä pehmeä. Mutta selkeä vyötärö löytyy. Se siitä, en itse ottaisi Ronin luonteista miestä sitten millään. Jotenkin persoonaton ja vähän vätysmäinen. Tuntuu ettei jantterilla ole oman elämän suhteen rima kovin korkealla. Riittää kun on oma poikamiesboxi ja joku työ. Kyllä sitä moni alkaa 25 täytettyään miettiä elämää hieman syvällisemmin.
Antti vaikuttaa ihan symppikseltä, mutta melkoisen lapasen vaikutelman antaa. Vähän kuin lapsi karkkikaupassa. Joko onnettoman rakastunut miellyttämisenhaluinen parka, tai sitten se pahempi: feikkaaja, kuten täällä monet väittävät tietävänsä.
Marista ja Jounista en osaa sanoa mitään. Vähän raskaita ja ehkä väärät toisilleen. Itse voisin hyvinkin kuvitella deittailevani Jounia, ainakin siihen asti kun tajuaisin, että toinen on onnettoman hidas, ja verbaalisesti jopa lahjaton. Vähän varovainen ja tylsä.
Sari on fiksumpi kuin antaa ymmärtää. Ehkä hieman turhautunut hitaamman pulskeaan mieheen, josta ei nyt oikein tunnu edes miestä löytyvän. Toivottavasti on hyvä sängyssä, se kuitenkin nostaa pointseja paljon!
Katsotaan nyt mitä herkkua tänään luvassa :D
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 09:35"]Naurattaa miten täällä muuttuu ääni kellossa joka jakson jälkeen. Ensin Roni oli playeri tissitauluineen, sitten aika ihana, sitten tosi tosi ihana ja puolet mammoista oli ihastunut, nyt yksi kommentti siitä miten miettii tunteeko edes vetoa Tanjaan ja epäily johtuisiko fyysisistä seikoista, niin heti on taas teini, ruma, surkea kroppa, pinnallinen, amis ja kuraa koko mies. :D
[/quote]
Kyllä roni näytti todellisen karvansa jo ekassa jaksossa.
Nimimerkillä En ole kokenut tuota ihkuvaihetta