Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskustelua HUUMEHÖRHÖISTÄ

Vierailija
29.08.2015 |

Minä olen päällisin puolin täysin normaali ja kunnollinen ihminen. Minulla on hyvä ammatti, käyn töissä, maksan vuokran ja laskut. Pidän huolta ulkonäöstäni ja pukeudun siististi. Olen kiltti, ystävällinen ja avulias. Mutta olen huumeriippuvainen.
.
Lapsena olin ns. kympin tyttö, mutta todella arka. Pärjäsin koulussa hyvin ja minulla oli kavereita. Jossain vaiheessa kuitenkin masennuin ja ahdistuin, ja itsemurhaa yritin 15-vuotiaana. 17-vuotiaana kiinnostuin huumeista ja aloin käyttämään satunnaisesti, ensin harvoin ja saatoin olla kuukausiakin ilman. Kärsin sosiaalisten tilanteiden pelosta, ahdistuksesta, masennuksesta, surkeasta itsetunnosta... Subutexista sain itsevarmuutta, jaksoin tehdä muutakin kuin maata yksin kotona, jaksoin taas kiinnostua ja innostua asioista. Jaksoin ELÄÄ, mikä ei todellakaan ollut itsestäänselvää minulle siihen aikaan. Monta vuotta käyttö oli hyvin satunnaista eikä siitä koitunut mitään ongelmia. Jossain vaiheessa homma karkasi käsistä, eikä sitten enää ollutkaan kivaa. Nyt olen 23-vuotias ja olen jo uskoakseni päässyt pahimman yli, vaikka edelleen sorrun sillon tällöin huumeisiin. Olen yrittänyt jo pitkään yrittänyt lopettaa, mutta se ei ole helppoa. Uskon kuitenkin onnistuvani vielä, vaikka siinä menisi kauan.
.
Miksi huumeiden käyttäjiä vihataan niin paljon vain siksi, että he käyttävät huumeita? Jotkut nistit joo tekevät rikoksia ja aiheuttavat vahinkoa muille, mutta sitten on muita kaltaisiani jotka eivät tee kenellekkään mitään pahaa. Narkkaritkin ovat ihmisiä siinä missä muutkin ja aivan yhtä arvokkaita, ainunlaatuisia yksilöitään. Miten itse suhtaudut huumeisiin ja niiden käyttäjiin?

Kommentit (564)

Vierailija
301/564 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 18:46"]

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 13:32"]

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 13:05"]

Käsittämätöntä että huumeiden käyttäjät ovat rikastuttaneet huumeliigoja miljardeilla.

[/quote]

Tämä on seurausta käsittämättömästä päihdepolitiikasta. Päihteet ovat kuuluneet ihmisen historiaan luolamiesajoilta asti. Jokainen on varmasti ymmärtänyt lakia laatiessaan, että päihteidenkäyttö ei lopu täyskieltoon, vaan kysyntään vastaa lain ulkopuolella toimivat tahot. Kansainvälinen huumekauppa on satojen miljardien bisnes joka vuosi, ja tuotto valuu rikollisjärjestöjen taskuun. Kaikki tuo raha on mahdollista ottaa heiltä pois lakia muuttamalla.

[/quote]

Parempi olisi salaisen poliisin soluttautua huumeliigoihin ja myrkyttää huumeet hitaasti vaikuttavalla myrkyllä. 

Samalla lakiin tehtäisiin muutos että kaikesta huumekaupasta, huumeiden hallussapidosta ja käytöstä tulee kuolemantuomio.

Sitten kun nämä käyttäjät kuolevat myrkytettyyn huumeeseen. Niin vähenee käyttäjät.Ne jotka jää henkiin saadaan helposti kiinni kun ne löydetään milloin mistäkin puoli kuolleena. Niille langetetaan kuolemantuomio.

[/quote]

Lisäisin vielä että kouluihin ja muihin julkisiin tiloihin virallinen peräsuolen tarkastus kuten Suomen tullissa. Jokaisen kansalaisen on velvollisuus avata anuksensa yhteisen hyvän puolesta kuten Texasissa tehdään kun poliisi käskee.

Kaikki anaalitouhuista kiinnostuneet perverssit voisivat siis sankoin joukoin värväytyä jo nuorena unelmiensa ammattiin joka avaa "uria".

Ja kaikki tämä tehtäisiin yhteisen hyvän Jeesuksen Kristuksen nimissä. Huumeet ovat Saatanasta.

Vierailija
302/564 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 18:58"]

Käsittämätöntä että huumeiden käyttäjät ovat rikastuttaneet huumeliigoja miljardeilla.

[/quote]

Tämä on seurausta käsittämättömästä päihdepolitiikasta. Päihteet ovat kuuluneet ihmisen historiaan luolamiesajoilta asti. Jokainen on varmasti ymmärtänyt lakia laatiessaan, että päihteidenkäyttö ei lopu täyskieltoon, vaan kysyntään vastaa lain ulkopuolella toimivat tahot. Kansainvälinen huumekauppa on satojen miljardien bisnes joka vuosi, ja tuotto valuu rikollisjärjestöjen taskuun. Kaikki tuo raha on mahdollista ottaa heiltä pois lakia muuttamalla.

[/quote]

Parempi olisi salaisen poliisin soluttautua huumeliigoihin ja myrkyttää huumeet hitaasti vaikuttavalla myrkyllä. 

Samalla lakiin tehtäisiin muutos että kaikesta huumekaupasta, huumeiden hallussapidosta ja käytöstä tulee kuolemantuomio.

Sitten kun nämä käyttäjät kuolevat myrkytettyyn huumeeseen. Niin vähenee käyttäjät.Ne jotka jää henkiin saadaan helposti kiinni kun ne löydetään milloin mistäkin puoli kuolleena. Niille langetetaan kuolemantuomio.

[/quote]

Jatka haaveilua hullu. Ennemmin ainakin kannabis sallitaan tai laillistetaan kuin sun sairaat unelmat toteutuu.

[/quote]

Onneksi tuota myrkkyä ei sallita. Ei täällä niin hulluja olla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/564 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 19:58"]

On ne myrkkyjä jo itsessään. Mutta saataisiin kaikki narkkarit kerralla ulos pelistä.

On paljon tehokkaampaa räjäyttää kaikki pommilla kuin hakata jokainen yksi kerralla kepillä

[/quote]

Kannabiksessa ei ainakaan ole yhtään mitään myrkyllistä. Lääkekäytössähän sitä käytetään jopa useita grammoja päivässä, mikä siis on satunnaisen päihdekäyttöannostuksen monisatakertaistamista - yleensä ilman mitään ongelmia. Kertoo aika selvästi sen, että kannabiksen haitallisuus on perin vähäinen, eikä myrkyllisyyttä ole yhtään.

Se on tässä nykytilanteessa hienoa, että "huumeiden" käyttäjät lienevät ainoa ihmisryhmä maailmassa, jota sinäkin voit uhkailla hakkaamisilla ja tappamisilla ilman että kukaan kiinnostuu. Jos valitset jonkun toisen ihmisryhmän väkivaltaisten uhkailujesi kohteeksi, voit äkkiä saada rangaistuksen. Vaan onneksi kaikista hulluimmillekin väkivaltafanaatikoille on jätetty joku marginaalinen ihmisryhmä, jota voi uhkailla ilman riskejä.

Vierailija
304/564 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 20:04"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Lisäisin vielä että kouluihin ja muihin julkisiin tiloihin virallinen peräsuolen tarkastus kuten Suomen tullissa. Jokaisen kansalaisen on velvollisuus avata anuksensa yhteisen hyvän puolesta kuten Texasissa tehdään kun poliisi käskee.

Kaikki anaalitouhuista kiinnostuneet perverssit voisivat siis sankoin joukoin värväytyä jo nuorena unelmiensa ammattiin joka avaa "uria".

Ja kaikki tämä tehtäisiin yhteisen hyvän Jeesuksen Kristuksen nimissä. Huumeet ovat Saatanasta.

[/quote]

Ei nyt tuollaisia. Mutta kyllä kouluihin, työpaikkoihin, virastoihin jne, pitäisi tuolla pysyvät huumeiden ja alkoholin tarkastuspisteet. Otetaan näytteet ja jos löytyy jotain niin tulee rangaistus

Vierailija
305/564 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 20:06"]

Ei nyt tuollaisia. Mutta kyllä kouluihin, työpaikkoihin, virastoihin jne, pitäisi tuolla pysyvät huumeiden ja alkoholin tarkastuspisteet. Otetaan näytteet ja jos löytyy jotain niin tulee rangaistus

[/quote]

Mitähän tuon fanaattisuutesi hinta olisi yhteiskunnalle? Nythän suurin osa vaikkapa kannabiksen käyttäjistä käy ihan normaalisti töissä, mikä siis on joidenkin mielestä huono asia, ja jos he taas eivät kävisi, niin sekin olisi.

Vierailija
306/564 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Millä ajattelit testata?

Poliisin käyttämä huumepikatesti ei ainakaan toimi kuten sen pitäisi. Apulaisoikeusmies varoittaa, että Drugwipe-testi antaa huomattavan usein positiivisen tuloksen, vaikka testattava ei olisikaan käyttänyt huumeita.

Terveyden ja hyvinvoinnin laitos THL huomasi testeissä, että joidenkin huumeiden kohdalla Drugwipe antaa vääriä positiivisia tuloksia kaksi kertaa niin usein kuin oikeita positiivisia. Näitä ovat kannabis, kokaiini ja opiaatit.

Drugwipe on hyvä bisnes. Surkeasti toimivaa testeriä myydään huumehypetyksen varjolla joka puolelle ja hurrataan, kun joka toinen positiivinen on väärä testitulos. Jos joku muu asia toimisi yhtä surkeasti, sen myynti olisi jo aikaa sitten loppunut, mutta huumehurmoksessa kelpaa huonotkin viritykset.

Vierailija
307/564 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Pyllynreikä on hyvä ronkkia ettei sieltä löydy hassista kondomiin kätkettynä. Tuo kikka on todella yleinen ammattikouluissa. Kätevä keino salakuljettaa hassista kouluun siten ettei opettajat haista. Texasissa siis tutkitaan peräreikiä sen varalta ettei kansalaiset käytä kannabista.

Vierailija
308/564 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 20:11"]

[/quote]

Mitähän tuon fanaattisuutesi hinta olisi yhteiskunnalle? Nythän suurin osa vaikkapa kannabiksen käyttäjistä käy ihan normaalisti töissä, mikä siis on joidenkin mielestä huono asia, ja jos he taas eivät kävisi, niin sekin olisi.

[/quote]

Sen työn ottaisi ihmiset jotka ei käytä kannabista. Kaikki voittavat!!!

Vierailija
309/564 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika uppiniskainen pitää olla että nielee kiellettyjä aineita. Sivuhuomiona sanon vain että suurin osa kannabiksen käyttäjistä tuskin käyttää ainetta lääkinnällisenä

Vierailija
310/564 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 20:23"]

[/quote]

Muistahan sitten myös se tärkeä asia, että et saa yhtään valittaa jos kannabista käyttävät ihmiset eivät käy enää töissä. Sitähän sinä selvästi haluat.

Vierailija
311/564 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihaa kaikkia käyttäjiä, jos käyttäjä elelee suht normaalisti, satuttamatta muita ja rötöstelemättä niin no problem, ei kuulu mulle. Mutta, niitä käyttäjiä ja raittiita ihmisiä vihaan, jotka satuttavat muita henkisesti ja/tai fyysisesti. Lisäksi sekoilevat, riehuvat, rikkovat, kusevat, paskantavat julkisilla.... Monet varastavat ja tappavat aineiden vuoksi, sitä en hyväksy. Sisareni on juuri tällainen hörhö, tehnyt kaikki pahat mitä vain kuvitella saattaa, satuttanut perhettään fyysisesti (mm. Mursi veljemme käden koska halusi varastaa hänen omaisuuttaan), valehdellut, pettänyt. Menetti oman lapsensa huoltajuuden, menetti asuntonsa, elämänsä. Nyt asuu siltojen alla ja ryöstää ihmisiä. Lisäksi oli hyvin vaikeaa pakoilla juorulehtiä, koska sisareni on ex-julkkis.... Tämän vuoksi vihaan huume-hörhöjä....

Vierailija
312/564 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 20:25"]

Aika uppiniskainen pitää olla että nielee kiellettyjä aineita. Sivuhuomiona sanon vain että suurin osa kannabiksen käyttäjistä tuskin käyttää ainetta lääkinnällisenä

[/quote]

Ja ajattele, että nyt jo yli puolet alle 30-vuotiaista on käyttänyt kannabista, ja näin rikkonut arvalla päätettyä, kannabiksen käytön kieltävää lakia. Suomessahan kannabiksen kielto pohjaa vain arvontatulokseen. Jos arpa olisi päättänyt toisin, ei olisi mitään tarvetta käydä näitä keskusteluja. Ne jotka käyttäisivät kannabista, käyttäisivät sitä, eikä asiasta olisi sinullekaan yhtään mitään haittaa.

Vierailija
313/564 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon itse kokeillut n 20 eri huumetta alle 19vuotiaana ja mulla on ollut muutama viikkoja kestävä piri ja subuputki, mutta en oo koskaan ollut koukussa mihinkään muuhun kuin alkoholiin. Pilveä poltin pisimmillään puoli vuotta, mutta se oli helppo lopettaa, kun tulin raskaaksi. Useimmat mun entiset "kaverit" oli nistejä ja kaikki (paitsi muutama) niistä petti mut jollain tavalla jossain vaiheessa, kusetti rahaa, puhui mun miehelle musta paskaa tms. Eli suhtaudun nakkareihin varauksella enkä tässä elämäntilanteessa haluaisi huumeriippuvaista kaverikseni, koska mulla on pieni lapsi ja joutuisin myös ehkä vähän liian lähelle huumeita. Mutta toki ymmärrän heitä, koska oon ollut itsekin aika lähellä ajautua samaan jamaan ja oonhan raitistunut alkoholisti itsekin, ymmärrän, että varmasti kaikilla heistä siis narkeista on ollut aika reippaastikin keskivertokansalaista vaikeampi elämä eikä ehkä oo paljoa menetettävissä kuten mullakin ennen. Mutta haluaisin heidän uskovan, että sieltä pohjalta voi nousta. Mä sain elämänilon mitä mulla ei ikinä ollut, kun sain lapsen, nyt mullakin on joku tarkoitus olla äiti ja vaimo

Vierailija
314/564 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholia väittäisin huumeeksi pahimmasta päästä. Savut sais laillistaa. Alkon käytöllä on ollut mulle ja varsinkin miehelleni jolla on maksakirroosi ( ja muita sairauksia mitä se on aiheuttanut) niin pahoja seurauksia, ettei mitään rajaa en ala edes listaamaan.

Vierailija
315/564 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 20:37"]

Alkoholia väittäisin huumeeksi pahimmasta päästä. Savut sais laillistaa. Alkon käytöllä on ollut mulle ja varsinkin miehelleni jolla on maksakirroosi ( ja muita sairauksia mitä se on aiheuttanut) niin pahoja seurauksia, ettei mitään rajaa en ala edes listaamaan.

[/quote]

Alkoholin suhteenhan tilanne on Suomessa erittäin huolestuttava, vaikka asiasta ei haluta käydäkään laajempaa keskustelua. Alkoholihuume on kuitenkin eniten yhteiskuntaa raunioittava asia.

http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/tutkijat-suomessa-meneillaan-alkoholikatastrofi/1889630

Vierailija
316/564 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 22:29"]

Ei ole ja en tarkoita pelkkää vapinaa. Parkinsonin taudin erottaa narkista todellakin! Narkit pukeutuu johonki merkkivaatteisiin ja luulee että ovat siistejä mutta kun se menee yli sen mitä normi ihmiset pukee päälleen! Naamasta ja olemuksesta sen huomaa ja hiusten/ihon kunnosta sekä puhetyylistä.

[/quote]

Sekoitat nyt "narkit" AV-mammoihin

Vierailija
317/564 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 20:25"]

[/quote]

Miksi kannabista pitäisi käyttää vain lääkkeenä? Se on päihteenäkin ihan hyvä, ja myös erittäin vähähaittainen.

Vierailija
318/564 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 20:28"]

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 20:23"]

[/quote]

Muistahan sitten myös se tärkeä asia, että et saa yhtään valittaa jos kannabista käyttävät ihmiset eivät käy enää töissä. Sitähän sinä selvästi haluat.

[/quote]

Miksi siitä pitäisi valittaa? Mutta ei niitä pitäisi elättääkkään

Vierailija
319/564 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 20:47"]

Miksi siitä pitäisi valittaa? Mutta ei niitä pitäisi elättääkkään

[/quote]

Ei pitäisikään valittaa, kun kerran saisit juuri sitä mitä tilaatkin, mutta valittamiseksi se kuitenkin sinullakin menisi ihan joka tapauksessa. Olivatpa kannabiksen käyttäjät sitten töissä tai ei. Oletko muuten koskaan ajatellut, että näet joka päivä kannabista käyttäviä ihmisiä, joista suurin osa käy töissä? Näet ihan joka päivä, jos siis yleisesti ottaen edes joskus poistut asunnostasi. Mitä ajatuksia tämä sinussa herättää?

Vierailija
320/564 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 20:41"]

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 20:37"]

[/quote]

Alkoholin suhteenhan tilanne on Suomessa erittäin huolestuttava, vaikka asiasta ei haluta käydäkään laajempaa keskustelua. Alkoholihuume on kuitenkin eniten yhteiskuntaa raunioittava asia.

http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/tutkijat-suomessa-meneillaan-alkoholikatastrofi/1889630

[/quote]

Jos Suomessa vuoden aikana alkoholihaittoihin menevä raha jaettaisiin vaikkapa sotaveteraanien kesken, siitä riittäisi jokaiselle noin 300 000 (kolmesataatuhatta) euroa. Kyllä olisi rahaa millä kuntouttaa ja harrastaa. Ihan ilman jokavuotisia keräyksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi