PLS ÄLKÄÄ KIVITTÄKÖ: Vein kuumeilevan lapsen päiväkotiin
Lapsen isä asuu toisella puolella Suomea ja mulla työreissu. Tietysti lapsella nousi yöllä aika korkea kuume enkä enää ehtinyt perua sovittua työreissua joten annoin särkylääkettä lapselle ja kiikutin päiväkotiin.
Nyt olen (tulin lentäen) satojen kilometrien päässä päiväkodista ja jännittää tuleeko soitto missä vaiheessa. Lento takaisin lähtee vasta alkuillasta eli aikaisemmin en pääse takaisin.
Miten te muut toimisitte samassa tilanteessa?
Toivottavasti ei tartu ihan kaikkiin siellä.... :(
Kommentit (129)
Vierailija kirjoitti:
Oot paska.
Vai sitä mieltä se Heli on..
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo. Toivon että saat potkut töistä.
Potkuja toivoo Mari siellä. Moi Mari :)
Vierailija kirjoitti:
Idiootti. Oikeasti. Eikö sulla säälitä edes oma lapsi? Jos ja kun ei muiden tartuttaminen kiinnosta. Olet välinpitämätön, huono äiti. Varmaan hyvä työntekijä!
Siellä idiootiksi haukkumassa itse maailmanparantaja Sanna :)
Vierailija kirjoitti:
Miten kuvittelet sen lapsen jaksavan koko päivän päiväkodissa sairaana? Olisit palkannut hoitajan kotiin.
Moi Elina!
Vierailija kirjoitti:
Lapsi parka.
Oletko sinä parka, Minna?
Vauvapalstalle viestiä tuossa tilantanteessa?
Vierailija kirjoitti:
Hei haloo! Onpa tämä ihmisten pöpökammo mennyt ihan liiallisuuksiin. Eihän joku perus kuumeflunssa nyt mitään kaada, jos on jättänyt sen sairastamatta ja siksi saa tartunnan päiväkodissa. Influenssa on sitten eri tauti, mutta kukaan ei vie influenssaan sairastunutta lastan päiväkotiin, kun oireet tulevat kunnolla päälle. Mitäs jätätte tauteja sairastamatta ja sitten pelkäätte niitä! :O
En ole hoitoalan ammattilainen, että osaisin kuumeen ja ensioireiden perusteella sanoa, mista tartuntataudista on kyse.
Katsoisin myös, että sairas lapsi tarvitsee lepoa siinä missä aikuinenkin sairastuttuaan ja lapsi erityisesti oman vanhemman läsnäoloa. Se pieni ihminen ei ole vielä itsenäinen ja joutuu toimimaan osana isompaa yhteisöä ollessaan sairas.
Ei noin voi tehdä se on heitteille jättö.
Onko nyt Annasta mukavaa kun saa moralisoida toisen elämää? Onko?