Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu +50 vuotiaiden miesten ärtyneisyys?

Vierailija
30.08.2015 |

Kukaan paneutunut asiaan? 

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isästä on 60-veenä tullu aivan järkyttävä kiihtyjä. Alkoi korona-aikana. Menee ihan hetkessä nollasta sataan, vaikka kukaan muu keskustelija ei olisi hänen kanssaan eri mieltä, kiihtyy silti, ikäänkuin riitelee itsensä kanssa.

En puhu esim politiikasta hänen kanssaan enää ollenkaan, niin epämiellyttäväksi menee tilanne. Koen hänen seuraansa todella raskaaksi tämän kaiken takia.

Muita?

Vierailija
62/65 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Andropaussista pitäisi puhua enemmän. Samoin kuin siitä, että myös miesten hedelmällisyys ja siittiöiden taso laskevat iän myötä.

Andropaussi voi alkaa aikaisemmin kuin naisten vaihdevuosioireet, ja ilmentyä vähemmän rajuna. 

Tosin, kuten joku jo totesi, kaikilla naisilla menopaussioireetkaan eivät ole rajut. Itse olen pian 50 enkä huomaa menopaussin oireita. Minulla on säännölliset kuukautiset. Vihaisuuteni on vähentynyt iän myötä. Olen seksuaalisesti halukas ja harrastan seksiä. Vaihdevuosioireita odotellessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikkeli ei toimi, mutta järki seisoo.

Seurauksena ilkeys muita kohtaan.

Vierailija
64/65 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testot alhaalla.

Vierailija
65/65 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun isästä on 60-veenä tullu aivan järkyttävä kiihtyjä. Alkoi korona-aikana. Menee ihan hetkessä nollasta sataan, vaikka kukaan muu keskustelija ei olisi hänen kanssaan eri mieltä, kiihtyy silti, ikäänkuin riitelee itsensä kanssa.

En puhu esim politiikasta hänen kanssaan enää ollenkaan, niin epämiellyttäväksi menee tilanne. Koen hänen seuraansa todella raskaaksi tämän kaiken takia.

Muita?

Mun mies! Tämä alkoi hänelläkin joskus korona-aikaan. Oli silloin pikkasen päälle 50. Välillä oikeasti luulin että hän oli käsittänyt että olisin eri mieltä, kun hän paasasi minulle ikään kuin olisin joku hänen vihollinen. Jouduin monta kertaa sanomaan että hei mä olen ihan samaa mieltä sun kanssa, ei mulle tarvi huutaa. Sitten jossain kohtaa tajusin että itsensä kanssa hän riitelee eikä mun tarvi kuin kuunnella. Onneksi tuota ei kovin paljon ole mutta outoa se on, kieltämättä. Enää ei voi keskustella kaikista asioista jos ei halua ajautua kuuntelemaan tuota. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan