Onkohan mulla jokin sairaus/puutostila?
Koko ajan väsyttää. Vaikka nukkuisin kellon ympäri, silti unta riittää vielä kolmen tunnin päikkäreillekin (tosin hyvin harvoin on tilaisuus nukkua kymmentä tuntia enempää vuorokaudessa). Lisäksi viluttaa, huimaa herkästi, on erittäin vetämätön olo, vatsa ei meinaa toimia. Jos ei jonain hetkenä sattuisikaan viluttamaan, niin sitten on kamala hiki. Hengästyn melko pienestäkin rehkimisestä. Synnytyksestä on reilu vuosi ja imetyksestäkin puoli vuotta, mutta tukkaa lähtee edelleen paljon. Paino on nyt viime kuukausina noussut, mitä ei ole koskaan aiemmin tapahtunut " itsestään" , vaan minun on pitänyt joko olla raskaana tai sitten ihan tarkoituksella syödä todella paljon pitkän aikaa.
Harrastan jonkin verran liikuntaa, eli kävelen kaikkialle mahdollisimman reippasti ja sen lisäksi yritän jumpata kotona kolmesti viikossa. Nuo jumpat on nyt tosin jääneet vähälle, kun ei kerta kaikkiaan jaksa. Ruokavalio on terveellinen. Lapset antaa nukkua kunnolla, eikä muutenkaan ole mitenkään rankka vaihe elämässä.
Eli mikä mulla on?
Tai keliakia?