Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***LOKAKUISTEN PERJANTAI***

03.02.2006 |

Otin etuoikeuden perustaa perjantai-pinon kun en nähnyt toistakaan, paitsi sen alkuviikon pinon.

Jos joku oli jo ehtinyt perustaa niin anteeksi astuminen varpaillesi!

Vieläkään ei ole juuri mitään oireita, mitä nyt koko ajan koskee alavatsaan, sitä oli esikoisestakin.

Tilasin neuvolan ja se on vasta olikohan 27.2.

Esikoista odottaville vinkiksi annan jo tässä vaiheessa että kannattaa rueta etsimään imetystietoa jos aikoo imettää. Sairaalassa eikä neuvolassa saa täälläpäin mitään tietoa/ohjausta niin että itse on kaikki tiedettävä.

Luin myös jostakin että imetys onnistuu parhaiten niillä jotka jo alkuraskaudesta etsivät asiasta tietoa.

Ja nimeäkin kannattaa miettiä, muuten tulee oikeasti kiire, meille tuli viimeksi....

Eipä tässä muuta, olisi kiva kuulla muidenkin kuulumisia ja että onko löytynyt lisää plussanneita :)

Ja pitäisikö tosiaan tehdä se esittelypino, osaako kukaan käyttää niitä värejä ja tehdä sydämiä?

Lupicaia ja " Sylvi-papu" rv 6 tasan

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pupu:meillä kanssa on sovittu että kerrotaan vasta rv 12 ellei kova pahoivointi ala ja sithän pitäs kertoo ettei kaikki ihmettele miksi on pahoinvoiva. Minullakin vasta rv 10 on tuo neuvola.Mutta ite oon vasta rv 5+3 niin et oot viikkoa edellä.Vähempi aikaa siulla odottaa noihin.No nopeasti ne viikot menee.ainakin minula kun toi poika pitää vauhdissa

Vierailija
22/23 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muille onnea plussista!

Joo, foolihappoa tarkoitin, minulla on sellainen Bevita-purkki tai joku vastaava.

Vieläkään ei oireita, ihanaa :) Kerrotaan vasta sitten eka ultran jälkeen, rv 14.... Voi kun sinne on pitkä aika.....

Mietin jo nyt nimeä lapselle, voi itku kun kaikki hyvät on käytetty!

Kaipa minulla jotain asiaa oli mutta unohdin jo :)

Minulle sopii ihan minkälaiset pinkat tahansa, ja pahoittelen jo tässä vaiheessa etten ole mikään kovin aktiivinen pinoutuja. Viimeksi pinouduin kerran koko raskauden aikana, sitten unohdin salasanani ja oli pakko tehdä uusi nimimerkki *noloa* Nyt yritän ottaa kaiken irti tästä viimeisestä raskaudesta ja hössöttää tosi paljon! ;)

lupicaia ja " Sylvi" rv 6+2?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka siitä foolihaposta, sitä syödään, jotta hermostoputken sulkeutumishäiriö olisi pienempi sikiöllä. Sitä ei tarvitsisi sen takia syödä kun noin 12 viikolle asti. (Sanoi gyne...) Ja noista muista vitamiineista, niitä ei tarvi syödä, ellei ruokavalio ole yksipuolinen tai joku esimerkiksi suolistosairaus. (Olen kysynyt senkin, sanottiin, että liiat vitamiinitkin on pahasta, sillä jotkut niistä kertyy elimistöön.) Normaali monipuolinen ruokavalio on siis kuitenkin se paras!

Olettekos te kaikki mukana siinä suljetussa yhteisössä???

Me karrotaan perheille ystävänpäivänä, sillä opiskelujeni takia olen joutunut kertomaan joillekkin luokkakavereille raskaudesta, enkä halua että tieto menee jotain toista kautta perheille. Haluan itse kertoa!

Eilen kävin shoppailemassa ja ostin hieman ison puseron, jote voi sitten käyttää kun maha vähän jo pömpöttää! ;) Pikkuisen etuajassa, mutta kun se oli niin nätti ja edullinen!

Mutta nyt lähden miehen kainaloon! Kaunista pakkaspäivää!

toivottelee, Hippis rv 5+2