Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet etsivät täydellistä naista?

Vierailija
19.07.2024 |

Kuten tiedämme, miehet ovat suurimmalta osiltaan ihan tavallisia , mutta silti etsivät itselleen sitä täydellistä naista, ymmärtämättä, että naisetkin ovat vajavaisia, eivät hekään ole täydellisen virheettömiä. Miesten pitäisi kyetä huolimaan itselleen vajaa nainen. Niitä on tälläkin foorumilla pilvin pimein.

Se on se juttu..

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina olen löytänyt kivan tytön kun olen halunnut seurustella.

Vierailija
2/15 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jostain kumman syystä pyrkinyt välttämään vajaita, mutta saatat olla oikeassa,ettei muita oikein taida olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa, olen tältä palstalta lukenut, että nämä 'miehet' eivät halua ns. täyttä kymppiä, vaan ysin, eli naisen, jonka ulkonäössä on joku pieni vika, johon voi tarttua.

Se kymppi kai voisi äityä luulemaan itsestään jotain.

-Aina välillä pitää oikein muistuttaa itselleen, että on vauvapalsta ja sitten on todellinen maailma.

Vierailija
4/15 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa, olen tältä palstalta lukenut, että nämä 'miehet' eivät halua ns. täyttä kymppiä, vaan ysin, eli naisen, jonka ulkonäössä on joku pieni vika, johon voi tarttua.

Se kymppi kai voisi äityä luulemaan itsestään jotain.

-Aina välillä pitää oikein muistuttaa itselleen, että on vauvapalsta ja sitten on todellinen maailma.

Niin no.. ainahan naisissa jokin vika on eikä se vika ole kaikilla samassa paikkaa. Pitäisi löytää sellainen jonka viasta olisi vähiten haittaa.

Vierailija
5/15 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on monogamian luoma paine. Jos mies ajattelee, että yhden kumppanin on riitettävä, on luonnollista haluta mahdollisimman hyvä.

Kun luopuu ajatuksesta, että yhden pitäisi riittää, deittailu on paljon simppelimpää.

Vierailija
6/15 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset haluaa komean miehen. Komea mies ei ole täydellinen vaan vajavainen jonka luonteessa on paljon vikoja kuten narsistin vikaa ja väkivaltaisuutta.

Vierailija
7/15 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin etsin _itselleni_ täydellistä miestä ja sellaisen löysinkin. Ei deittailu ole mitään hyväntekeväisyyttä. Suhteen onnellisuudelle on hyvin keskeistä se, että molemmat voi kokea toisensa "täydellisinä" ilman että jotain haluaisi ja pitäisi muuttaa.

Vierailija
8/15 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllä mainittu monogamia on kyllä hyvä selitys. Yhteiskunta on valitettavasti rakennettu niin, että se suosii heteroita ihan kaikin puolin. Tämä siitä väistämättä seuraa - kaikki laskelmoivat.

Vierailija
9/15 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te lietsotte itsessänne vihaa näillä aivan sekopäisillä fantasioilla, kun ihan yksinkertaisesti se, että kävisitte joskus ulkona katsomassa oikeita, eläviä ihmisiä, todistaisi ne vääriksi?

Vierailija
10/15 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa ei tahtoisi olla unelmiensa kumppanin kanssa? Miksi tähdätä huonompaan? 

Vierailija
11/15 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki sadut ja elokuvat tuputtaa meille täydellisiä ihmisiä jotka löytää itselleen täydellisen kumppanin loppuiäksi, onko yllätys jos tämmöinen ajatus kaikilla päällä?

Vierailija
12/15 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarttis olla kuin neitsyt ja ainakin 40 ja tatuton kutalaisen sutjakka hetero

Vierailija
13/15 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla täydellinen. P i l l u  riittää.

Vierailija
14/15 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukapa ei tahtoisi olla unelmiensa kumppanin kanssa? Miksi tähdätä huonompaan? 

Kumppani muuttuu ja kasvaa, sitten taas etsitään uutta täydellistä,

Vierailija
15/15 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina olen löytänyt kivan tytön kun olen halunnut seurustella.

Aina aina muhhaahaa,joo minäkin ihan kaupanjonossa aina löydän seurustelukumppanin..aina.Ja kun haluan sitä niin aina löytyy aina jopa sunnuntaina.Herää pahvi ja vedä hanskaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme