Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***syysSÄTEET perjantaina***

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin nyt päiväpinon, katsotaan kuinka käy. :)

Olivia: Onnea, onnea plussasta! Hienoa, että menetetty toivo palasikin takaisin noin mukavalla tavalla. Mun mies ei päässyt neuvolaan eka kerralla, mutta tokalla oli ja haluaa tulla jatkossakin. Ekalla kerralla (mulla rv8+) lähinnä täyteltiin papruja ja otettiin kokeita ja sai kaikkia kirjasia, sitten tokalla kerralla (mulla rv 14+) kokeet ja sydänäänten kuuntelu. <3

Kidelma; selvitä tosiaan liitosta tuo loma-asia. Mulla ois sellainen käsitys, ettei kesälomia voisi pakottaa pitämään ennen mammista. Pomosi ei vaikuta muutenkaan kovin sympaattiselta ihmiseltä, joten hänen sanomisiansa ei pakosti kannata purematta niellä...

Kathyn ultrakuulumisia minäkin täällä peukut pystyssä odottelen.

Joo, nyt koira ulos ja sitten kohti duunia. Jaksakaahan säteet, pian on viikonloppu!!

mallariina ja masulainen rv 16+4

Vierailija
2/29 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=purple]Kiitos Mallariinalle pinon aloituksesta, juuri meinasin itse ottaa rsikin ja aloittaa pinon, siis pikkuvlejeni minua vakoilee näillä sivuilla, joten siksi olisi riski ;)

Olivialle tervetuloa tälle puolelle ja kaikkea hyvää raskauteesi! ♥

Kidelma, toivotaan että ongelmasi ratkeavat! Inhottava tilanne. Ja mulle työkaverit suositteli loman pitämistä just äippäloman jälkeen, jota harkitsen hyvin vakavasti, jos en meinaa lopussa enää jaksa, haen s-lomaa.

Niin ja tuohon G:alluppiin työkavereiden suhtautumisesta... meillä melkin kaikki itkivät, ovat niin jännänneet minun kanssa ensin miehen suostuttelua ja sitten tärppiä ( ja ennen miestä yrittivät kestää mun vauvakuumetta jota podin sinkkuaikoina ;) ) , joten hyvin iloisia kaikki minun puolesta, ihania kun ovat ♥

Anukos se oli kuullu sydänäänet, ihanaa... varmasti niin ihana fiilis!

Joo, mä tässä jännään (vatsa kuralla) sitä ultraa, hereillä tänään 6.40 lähtien, et suht myöhään JEE! Aika on 11.15 ja sen jälkeen tarkoitus jäädä kaupungille etsimään jotain vaatetta kun lähdetään huomenna Lahteen serkun valmistujaisia viettämään. Et se milloin kerkeän uutisen teille tuomaan menee myöhään, et Kidelma keskittyy vaan töihin siellä ;) (ihana oot) Ja ei mies vissiin tule mukaan... yritin kyllä houkutella.. mut sit saa luvan kyllä tulla muihin ultriin. Ja ei ole tulossa neuvolaan mukaan, täti kyllä sanoi että tervetuloa koko perhe.

Mutta nyt lyö tyhjää, pitäis ruveta taas pitää pientä kirjaa et muistais kaikkien kuulumiset... aivo kapasiteetti kun ei riitä ;)

Mukavaa perjantaita ja viikonloppua kaikille!!!

Kathy ja sintti rv 8 + ♥ ♥ ♥

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi pitää toivottaa minunkin puolesta Haaveilija ja Olivia tervetulleiksi! Olivialle muutenkin, että kannattaa varmaankin soitella jo heti ja yrittää varmistaa ne viikot. Itsekin testasin kolme kertaa negan, ja neljäs (täti 2 viikko myöhässä) tuli plussa. Mulla kuitenkin epäillään, että hormonia on ollut niin vähän, että kunnon plussan tuottaminen kesti sen 2 viikkoo, joten mulla lasketaan edelleen edellisestä tädistä..... Sekavaa tekstiä, toivottavasti ymmärrät mitä yritän sanoa.

Kathylle tsemppaukset ultraan!!!

Sitten illalla oli vielä galluppia miehen läsnäolosta neuvolassa. Meillä avokki olisi kiinnostunut tulemaan, mutta työnsä takia ei päässyt ainakaan esikoisen yhteenkään neuvolaan. Nytkin keskiviikkona olin yksin. (Kotona saa sitten sepustella pitkiä tarinoita mitä tehtiin ja miten voin ja miten maha.....)

Mutta katsotaan saadaanko yhtä vilkas päivä kuin eilen.........

Anu ja rv10+5

Vierailija
4/29 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=4876FF]Ihanaa on perjantai, kyllä minä oon tätä päivää oottanutkin :) Huomenna ei tartte työpaikalle raahautua.

Tuosta kesälomasta, mun pomo ainakin sanoi että sen saan itse valita pidänkö ennen äippälomaa vai vasta sen jälkeen. Mutta en sitten tiedä onko tämä vain meidän käytäntö vai onko ihan laissa sanottu. Joten kannattaa selvittää. Minä itse pidän loman ennen ja ihan vaan siksi kun täällä tämä ilmapiiri on ihan perseestä, mitä aikaisemmin pääsen pois, sitä parempi.

Tästä pääsenkin kätsysti galluppiin: Meillä yksi henkilö (se joka hoitaa henkilöstöasiat ja jolle kerroin raskaudesta) on onnitellut mua. Itse en ole kenellekään muulle kertonut, mutta sanoin että saa kertoa eteenpäin jos haluaa. Kaikki täällä tietää, mutta kukaan ei ole sanonut yhtään mitään mulle! Ilmapiiri on kuitenkin painostava, aiheutanhan minä heille kaikille nyt ihan kamalan tilanteen. Harmittaa ihan kun kerroin niin aikaisin, kilttinä tyttönä ajattelin että kun he ovat niin kivoja niin kerron ajoissa että saavat hommat varmasti järjestettyä. Siis tähän asti olen viihtynyt erittäin hyvin täällä ja kaikki on sujunut hyvin. Edes pomolta olisin odottanut onnitteluja tai edes jotain kommenttia. No nyt meni ihan valituksen puolelle, suututtaa vaan toi asenne.

Onnea ja tervetuloa tälle puolelle Olivia :) Meillä mies tulisi neuvolaan mukaan jos pääsisi ja minä pyytäisin. Mutta aikaa varatessa en koskaan muista sen työaikoja ja tähän asti on sattunut niin että on ollu töissä. Enkä minä sitä sinne välttämättä halua, kerron sitten aina mitä tehtiin. Jokainen tietysti tekee niin kuin haluaa ja jos mies mukaan haluaa niin sinne sitten vaan :) Ultrassa mies on sitten ollut mukana joka kerralla (minähän olen käynyt jo kolme kertaa ultrassa).

Kathyn ultrakuulumisia ootellaan täälläkin, se on ihana hetki kun näkee pikkuisen siellä vilkuttelevan.

Pyrylle piti vielä sanoa että kyllä Suomestakin löytyy ihania häämatkakohteita ja onhan niitä muitakin maita. En tiedä mistä tykkäätte mutta esim. Norja on aivan ihana maa tai risteily Riikaan yms. :) Kyllä teidät vielä häämatkalle saadaan =)

Tuosta yhteisöstä vielä sen verran että minun puolesta voidaan jatkaa täällä. Jos yhteisöä perustellaan, sitten tietysti kuumepuolen väki mukaan (minun mielestäni), Jede huom. ;)

Hippikselle piti vielä sanoa että kyllä ne vihlonnat ja nippasut kuuluvat asiaan :)

Nyt ei muista enempää, eli jos menis aloittelee töitä.

nellariina 17+5

Vierailija
5/29 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa et on perjantai!!Tätä onkin jo odotettu vaikkei sinänsä mitään odottamisen aihetta ole..on vaan ihana kun mies on viikonlopun kotona ja auttaa nuitten uhmaikäisten kanssa ja minä saan vähän levätä.=) Ja huomenna tulee kaverit + toisen kaverin lapsi kylään <3.

Ei saanut minun yhteisän perustaminen oikein kannatusta..no mut katsotaan asiaa uudelleen kun kaikki kuumeilupuolen Säteet ovat tänne rantautuneet.:)

Niin ja KAMALAN PALJON ONNEA uusille plussanneille!!!Ihanaa kun tämä plussa-aalto jatkuu näin!

Ja sitten GALLUPPIA:Elikkäs mitä himoja teillä muilla on/on olut tän raskauden aikana?Koskien siis ruokia,juomia jne. Minulla itselläni on ollut jugurttirusinoiden-,pähkinöiden jne himo,tavallisen teen,tän viikon on tehnyt mieli ihan hitosti itsetehtyä pizzaa ja sitä aattelinkin tänään tehdä, alkuun oli Mehukatti mehun himo,ja onkohan niitä oikeen muita ollut..hmm..ei nyt tule mieleen.:D

Minäkin täällä odottelen Kathyn ultrakuulumisia!!!Saahan sitä jo nyt odottaa kun sun aikakinhan oli vasta joskus 11 jälkeen.No mut pitäähän sitä jotain olla mitä odottaa.=)

Niih ja olettekos te muut huomanneet kaveripiirissänne sellaista että ei enään sinun seura kelpaa kun raskaana olet..Minä olen TAAS kerran tämän asian saanut huomata..eipä kukaan ole ehdottanut mitään mitä raskaana olevakin voisi tehdä..eikä kannatusta ole minun ehdotukset saanut..aina vaan sitä iänikuista baareissa ravaamista...

Ja mitäs viel..Niin Pyrylle että jos tykkäätte käydä kylpylöissä niin suosittelen (kylläkin monen vuoden takaisella kokemuksella) Ikaalisten kylpylää häämatkan osaksi.:) Minusta se oli niin ihana paikka että toivon itsekin pääseväni sinne vielä joskus.=)

Nyt vaikenen ja menen hakemaan koiran ulkoa ennenkun jäätyy pystyyn..onneksi on ns.kylmän koira niin voi jonkin aikaa pihalla pitää ilman et paleltuu.:)

Minkäs rotuisia koiria teillä muilla koiraihmisillä on?Tuo meidän koiruus on 1v4kk ikäinen Siperianhusky uros.

Ja nyt poistun =)

Jonzu ja öttiäinen rv 9+5

Vierailija
6/29 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himogalluppiin: appelsiinit on mun himo, oikeestaan muuta ei tee mieli sen erityisemmin. No suklaata tekee mieli, mutta se on ainaista se mieliteko, oli raskaana tai ei :)

Mun kaverit ei vielä edes tiedä tästä raskaudesta, mehän ei olla kerrottu kenellekään vielä (paitsi töissä). Mahan kasvustakaan ne ei oo vielä voinu huomata, kun on tuota mahaa hieman ennestäänkin, mutta on varmaan ajan kysymys kun huomaavat. Olen ajatellut tuota miten ne suhtautuu, mutta jos ei koko ajan höpötä vaan vauvasta, niin eiköhän ne ihan normaalisti, ainakin toivon niin.

Jonzu: minä oikeestaan kannatan sitä suljettua yhteisöä, siten että kuumepuolenkin väki sinne tulisi vaikkei olisi vielä plussannut. Mutta kuten jo aiemmin sanoin, näinkin on ihan hyvä, tehdään kuten enemmistö haluaa :)

Taidanpa nyt lähteä syömään.

nellariina

Vierailija
7/29 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu niin turhauttavalta istua yksin, perjantaina, koulun tietokoneluokassa kirjoittamassa opinnäytetyötä...... Joten välillä tulee kurkattua tänne ja täytyyhän kommentoida, jos on uutta tapahtunut :)

Himogalluppiin: Vielä ei ole himoja ilmaantunut, onneksi! Mutta muistan esikoista odottaessani, puolessa välissä raskautta mulle tuli ihan mielettömän kova himo sipsejä kohtaan! Ja arvatkaapa vaan kuinka sitä sitten turposi, kun söi pussillisen ja joi janoonsa kunnolla vettä...

Ystävägalluppiin: Tällä hetkellä kaverit ei vielä tiedä, mutta esikoisen aikoihin minut eristettiin kaveriporukasta. Katsottiin pahalla jos toin pojan yhteisiin tapaamisiin enkä ottanut alkoholi heidän mielikseen. Olen kuullut myös ryyppyilloista mihin mua ei kutsuttu. (jälkikäteen sanoivat, että eivät viitsineet kutsua, koska en olisi kuitenkaan tullut) Nyt oikein mielenkiinnolla odotan mitä tapahtuu, kun yksi " keskeisimmistä" kavereistani sai tammikuussa lapsen.

Mutta palaan vielä, jos on kommentoitavaa...

Anu

Vierailija
8/29 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinoudunpa tässä ennen kuin lähdetään lunta luomaan. Ja sitä riittääkkin! Eilen oli sen verran kehno olo, ettei käyty edes ulkona ja nyt tuntuu, että pitää päästä! Kuvotus häviää kyllä siellä, jos jaksaa raahautua. Ulkohommat, tai tuo kolailu on sitä hyvä juttu, että saa puuhata aika rauhassa kun toi meidän eikoinen viihtyy niin hyvin pihalla.

Himoista; mulla on tehnyt mieli mozzarellasalaattia ja päälle railusti pippuria (olen syönyt kyllä halulla vaikka taitaa olla kiellettyä.. - en jaksa tälläkeraa nipottaa, niinkuin tein viimeksi...) mieheni syömänä salmiakki tuoksui TAIVALLISELTA - mutta ei se maistuntu yhtä hyvältä

:(, mitäköhän vielä - ai niin raejuusto on myös maistunut - pitäisikkin ostaa sitä lisää...

Niin ja sain th:n eilen kiinni, parin viikon päästä on eka neuvola. Olihan se ihan hauskaa tilata itselle välillä aikaa, harmi kun toi mun vakkari on sillon lomalla, se on niin kiva.

Hyvät viikonloput!

t. K 7+? + touhu ukko 10/04

Vierailija
9/29 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tervetuloa tälle puolelle. Mun mieheni ei ollut ekalla neuvolakäynnillä eikä ekalla neuvolalääkärikäynnillä mukana, sillä hänellä on aika vaikea päästä kesken päivän töistä. Mä kävin kyllä aika aikaisilla viikoilla molemmissa, kun mulla on verenpainetauti, joten silloin ei olisi edes sydänääniä vielä voinut kuulla. Seuraavan neuvolan sain sovittua heti aamun aluksi ja silloin pitäisi jo kuulua sydänäänetkin (ehkä), joten sinne mies tulee mukaan. Ja ultriin aikoo myös tulla. Muuten tulee kuulemma mukaan neuvolaan aina, jos saan ajan sovittua heti aamuksi.

Gallupiin työkavereiden suhtautumisesta: en ole vielä kertonut mutta sitten kun kerron, uskon suhtautumisen olevan tosi positivista. Meillä on hyvin lapsirakasta porukkaa töissä. Tosin voivat olla aika hämmästyneitä kun kaikki siellä tietävät, että mulla ei koskaan ole ollut vauvakuumetta sellaisessa perinteisessä mielessä.

Ja Kathyn ultrakuulumisia minäkin odottelen innokaasti.

Niin ja raskauden ajan himojen galluppikin oli: huomaan, että aura-juustoa haluaisin syödä ilman kuumentamista mutta olen kuitenkin malttanut syödä sitä vain kuumennettuna. Meillä onkin ollut viime aikoina paljon ruokia, joissa on aura-juustoa...

Mutta nyt lähden lounaalle. Iloista perjantain jatkoa sädesiskot!

venla rv 10+2

Vierailija
10/29 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpeä pakkasilma meillä täällä. Tälläkin hetkellä -22 ja rapiat päälle. Eipä ole ulos asiaa ku lapsetkin on molemmat ollu pienen lämpöilyn, nuhan ja yskän kourissa. Tänään mun äiti tulee meille yökylään ja lähdetään sen kanssa kenkäostoksille. Nyt on niin hyvät alet, että eka pari -50% ja seuraava -75%. Ajateltiin hyödyntää tarjous. :)

Himoista kyseltiin ja mulla on nykyään himona ihan mikä tahansa...kaikki maistuu valitettavan hyvin. Kolme kiloa noussut melkeen paino 5vkon aikana... :( Tässä raskaudessa on kyllä makea maistunut erityisesti ja sen himossa oon sitten tyhjentänyt pakkasen jo ihan kokonaan kesällä keräämistä mustikoista. Tilasinkin niitä tänään äidiltä lisää ku sillä on parin vuoden takaisiakin vielä pakkasessa. Että on hyvää ku syö sellasena puoli kohmeisena, nam nam! Salmiakkia menisikin kans vaikka kuinka.

Joku kyseli niistä kielletyistä ruuista, niin maksa on kielletty raskausaikana kokonaan. Se oli ainut, minkä meidän neuvolatäti kielsi. Muuten oman harkinnan mukaan.

Kathyn ultrakuulumisia odotellaan täälläkin. Omaa rakenneultraa odotellessa on kiva kuulla muiden ultrauksista. :)

Olivialle onnittelut plussasta. Kävinkin kurkkimassa muistaakseni alkuviikosta kuumepuolella ja huomasin sinun tuskailevan pitkän kierron kanssa. Ihanaa, että kuukautisten odottelu muuttuikin vauvan odotteluksi! ♥

Mukavaa viikonloppua kaikille!

[color=red][size=6]♥[/size][/color] mirju ja pikku-pööpöti 20+5

Vierailija
11/29 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi raskausviikko täyteen - tänään jo :) 7+0! Tuntuu ihan oikeasti siltä, että pitkällä jo mennään, heh..

Eilen illalla alkoi naamaa pukkailla mojovia finnejä, ja tänään herätessä nuo kaikki 4 todella isoa, kipeätä, punaista näppylää sitten koristavat meikäläisen naamaa. Kiva, kiva, olo on niin hehkee että!

Ja galluppiin: mulle on tullut kova himo kylmiiin tuoremehuihin. Eikä mitkään " halpaversiot" kelpaa, vaan just ne kaikkein kalleimmat 2-3 euroa/litra maksavat, joissa on runsaasti hedelmälihaa yms. Oon yrittänyt pysyä yhdessä litrassa/päivä, mutta vaikeeta on. Tulee meinaan kalliiksi, ja onhan niissä aika paljon energiaakin.. Toinen himo on tuore leipä, jonka päällä gotler- tai lauantaimakkaraa (normaalisti syön vain kokolihaleikkeitä, kalkkunaa tms.) + tomaattia + aromisuolaa. Taas kerran ei kovin terveellistä, ainakaan tuo suola, mutta se juuri on olennainen osa makunautinnon kannalta.. Ja noita leipiäkin menis ihan miten monta vaan kerralla...

Vielä lisää omaa napaa, nimittäin vaikka raskauteni onkin vasta näin alussa, niin olen todella väsynyt ja voimaton. Nukkuisin aivan kuinka paljon tahansa, sekä yöllä että päivisin. Olenkin vetänyt yli kahden tunnin päiväunia joka päivä. Vielä viime viikolla heräilin öisin, enkä meinannut saada iltaisin unta, mutta nyt ne ongelmat ovat poistuneet.. En jaksa tehdä juurikaan kotihommia, ja töihin lähtö tuntuu todella pahalta, siis vain väsymyksen takia. Oikeastaan tuntuu että olen kokonaisvaltaisesti uupunut, vaikka ei olisi mitään syytä.. (paitsi alkuraskaus..) No, olen kuitenkin jaksanut vääntäytyä töihin, ja niin täytyy tänäänkin, iltavuoroon klo. 22:een asti..

Toivon todella, että tämä uupumus menisi mahdollisimman pian ohitse!

-marion76-

Vierailija
12/29 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jepulisjee, se on kuulkaas perjantai! Voi, miten ihanaa! Huomenna olen menossa hippaloihin, joten nyt viimeistään olisi hyvä keksiä niitä tekosyitä juomattomuudelle. On kyllä ärsyttävää, että sitä pitää aina jotenkin erikseen perustella. Ja jos ei juo, tulee vähän sellainen ilonpilaajaleima otsaan. *Tuliko se jo? Tarkastaa peilistä¿ Ei näy.*

Kiitos kaikille kovasti matkavinkeistä! Ikaalisten kylpylä kuulostaa oikein hyvältä. En tiedä, uskalletaanko paljon ulkomaille lähteä, kun se jäykkäkouristusrokotus olisi hyvä olla voimassa ihan Suomessakin. Ja kesäjutut eivät ihan osu tähän häämatka-aikaan, kun huhtikuun puolella startataan =) Mutta eiköhän tässä jotakin kivaa keksitä! Nyt kun meillä on vielä tuo autoetu käytössä, niin olisi kyllä ihan kiva kierrellä Suomeakin. Tai sitten pidetään nyt vain pikkuhäämatka ja kesällä sitten enemmän.

Kathy voisi jo tulla ilmoittautumaan. Minua (ja sataa muuta Sädettä) kiinnostaa kovasti, mitä siellä näkyi. =) Uskallatko Kathy muuten paljastaa, missä päin Vantaata asustatte? Ja oletko sieltä Vantaalta ihan kotoisin? Minä nimittäin olen, jossei ole vielä tullut mainittua.

Mutta joo, nyt runebergintortun kimppuun! Ne on maailman parhaita.

Pyry + Ruu 4+6 (jihuu, kohta vaihtuu viikko!)

Vierailija
13/29 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=purple]Ultra kuulumisia.... tsadaa... IHANA pikku sydän ♥ siellä sykki ja Viuhti (uusi nimi :) ) siellä viuhtoi ja heilutti käsiään, ah tätä tunnetta, kyllä vierähti kivi sydämeltä! Ja yksi vaan oli.. hieman jännitti kun tutkittiin kohdun joka kohta. Kaikki hyvin ja kohtu kuulemma oikein täydellinen ja kohdun suu napakka. Veren vuodon oli aiheuttanut istukan olo liian lähellä kohdun suuta eli fiksu kohtu kun mulla on niin se oli sitten siirtynyt vähän ylemmäs turvallisempaan paikkaan. Kokoa oli huimat 19,6mm ja vastasi kooltaan rv 8+6, laskettu aika olisi ultran mukaan 13.9. Mukava täti ja maksettavaa jäi 60.50¿, pieni hinta tästä tunteesta ja kuvakin saatiin mukaan :) Että sellaista... *yhtä hymyä*

Pyry, ai oikeesti olet Vantaalta, hui, mehän sitten ihan varmasti tunnetaan toisemme ;) Ja voin kertoa, asutaan ihan tässä Myyrmannin vieressä.

G: Äsken piti sit ostaa kaakaota kaupasta, tuli kova kaakaon himo, Nami ja hyvää oli. Makeaa tekisi mieli vähän väliä ja sit taas välistä suolaista... ja appelsiinit ja omenat on kova sana töissä, niitä on niin helppo mupeltaa joka välissä ja kevyttä :)

Nyt en muista muuta... menenpä siis ihailemaan Viuhtin kuvaa :)

Rakkauvella Kathy ja Viuhti rv 8 + ♥ ♥ ♥ ( ultran mukaan 8+6)

Vierailija
14/29 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vaan kathy hyvistä ultrauutisista! :)

Monet kertoo tirauttaneensa kyyneliä ultrassa ja sydänäänet kuultuaan, ja minä olen ollut ihan hämmentynyt, etten saa puristettua itsestäni semmoisia tunneaaltoja (kaikkea sitä pitääkin miettiä.. hormoonit roks!) :-/ Nyt sitten vihdoin keskiviikkona, kun tallustelin lumipyryssä neuvolalääkärin vastaanotolta kotia kohti, sumeni kyllä sentään hiukan näkökenttä muutenkin kuin sen pyrytyksen takia. Muistelin siinä juuri kuulemiani sydänääniä ja sitä, kuinka se aina ääni jumpsutteli hetken ja sitten katkesi ja jatkui taas uudestaan. Lääkäri sanoi, että se siellä varmaan liikkuu nyt, kun häviää ne äänet aina välillä. No olihan se herkistävää ajatella, että siellä mönkiäinen pulikoi omassa yksiössään :) Että onpahan nyt se dramaattinen ilon kyynelkin tirautettu.

Himogallupiin: Mun on tehnyt muutaman viikon hirveästi mieli jotain makkaraa, siis ihan sinistä lenkkiä tai nakkeja tai jotain muita jauhomakkaroita. Toisia ällöttää paistetut ruuat - minä tein ihan onnessani pyttipannua ison satsin. Siinä onkin myös toista herkkuani: perunaa. Että sekin maistuu nykyään tosi hyvältä. Riisi ei uppoakaan ollenkaan samalla tavalla. Niin joo ja just oli työpaikan ruokalassa ihan tavallista makkarakastiketta! Ai että se olikin herkkua :D Hirveästi ei tee mieli makeita ja jotenkin tuntuu, ettei ne vaan maistu niin hyvältä kuin ennen. Appelsiinituoremehu on herkku ja turva myös, sitä juomalla häviää heti se loppuillan ällöttävä outo olo.

Pitäisiköhän mun laskea raskausviikkoni neuvolan vai ultran tiedon mukaan? Mun kohdalla niissä ei ole kyllä kuin yhden päivän ero :) Ehkä mä päätän, että mulla viikko vaihtuu ensi yönä.. nyt siis 13+6 vielä.

Hyvää ja valoisaa viikonloppua!

Mii- ja mönkiäinen melkein 14 viikkoa

Vierailija
15/29 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on yksi viikko vierähtänyt!

Viimeksi niin lupasin kirjoitella tiiviimmin... ja tässä on lopputulos!

Tämä viikko on kyllä ollut jokseenkin aivan mielettömän kiireinen!

Meillä on ollut melki joku päivä vieraita tai jotain menoa!

Olen kyllä kovasti ahkeraan käynyt lukemassa teidän kuulumiset...

Siitä on oikeastaan tullut päivän henkireikä! =)

Olivialle ja Haaveilijalle onnea plussista!

Tervetuloa mahankasvatusremmiin! =)

Kidelmalla oli onkelmaa pomon kanssa! Pomosi on idootti!!

Voimia asian painiskelun kanssa!

Noista lomista! Eräs ystäväni teki esikkonsa raskausaikana niin että,

(hänellä ei selkä oikein meinannut kestää töissä) jäi jo varmaan viisi viikkoa ennen äippärin alkua s-lomalle (tarkisti että sairasloma ei ollut liian pitkä ettei " joutuisi" kuitenkaan kelan päivärahalle vaan saisi normin palkan) ja otti lomat rahana, koska siinä on kuitenkin aina isoja hankintoja edessä kun esikoista odotat! Mielestäni fiksu ratkaisu... Mutta jokainen tekee niin kuin itselleen parhaaksi sopii!

YstäväG:.... Me olaan miehen kanssa (ja etenkin hän) niin lärppiä että ollaan aikasta avoimesti ystäville kerrottu odotuksesta!

Meillä ei ole sitä että raskaana olevaa " syrjitään" , kun melkein kaikilla meidän kavereilla on yksi tai useampi lapsi itsellä niin elämän meno on samanlaista!

Kathyyyyy... kuulumisiaa!?!

Itse en kovin kannata sitä yhteisöä, mutta jos sinne kaikki muutkin menee ja yksin jäisin kuin öönä aapisen laidalla tänne huhuilemaan niin tulisin kyllä mukaan... Mutta enemmistö päättää... Elikkä yritänköhän nyt sitten loppujen lopuksi sanoa että ihan sama...? *raapii päätään...*

HimoG: Nyt tekee kaikkea kevyttä ja raikasta mieli... tuoremehuja ja hedelmiä!! Mutta samassa voi tehdä IHAN älyttömästi mieli myös hamppareita!! Ihan samanlaisia oireita kuin typynkin aikana!

Olisin itse kanssa veikannut Maelle tyttöä. Samantyyliset oireet olivat täällä esikon kanssa!

Jonzu kyseli piskeistä! Meillä kohta 3,5v westi-tyttö Nuppu! Äitin silmäterä ja mein ekku lapsi! =)

Omassa olossa on huomattavissa pienehköä helpotusta!

Mutta katotaan... Tämähän voi muuttua niin nopeasti...

Tänään täynnä 11+1 ja ens tiistaina mennään np-ultraan!

En malta odottaa...

Niin ja maanantaina pääsen parturiin rentoutumaan! Ihanaa...

Ai niin ja miehellä alkaa viikon talviloma tanään... Tuplaihanaa!!

Ollaan lähdössä ystävien luokse Pietarsaareen viikonlopuksi, joten palaan maanantaina lukemaan viikonloppupinon! Kaikille oikein hyvää viikonloppua ja voikaahan paksusti!

-S&Pähkinä-

Vierailija
16/29 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä me siis oikeasti voidaan siirtyä päiväpinoihin! Oisko viikonloppu kuitenkin yksi pino, jos silloin tuppaa olemaan hiljaisempaa?

Kathylle mahdottomasti onnea ultrakuulumisista! Se on kyllä ihana hetki, kun näkee omin silmin, että kyllä siellä ihan oikeasti elämää on.

Meillä töissä on välillä todella ärsyttävää setvimistä tiettyjen ihmisten toimesta. Tänään taas kyllästyin tuollaisiin älyttömyyksiin ja ärsyyntyneenä lähdin viikonlopun viettoon. Ja sitten kotiin tultuani olin vielä niin raivoissani, että poltin tupakan! *tunnustaa nolona* Ei kai tuo ole niin maailman kamalinta, mutta inhottavaa, kun sortuu.. Mutta heti vähän helpottaa, kun " tunnustaa syntinsä" . Nyt pitäisi saada pää tyhjennettyä työasioista ja aloittaa viikonlopun vietto.

Lähdenpä teen keittoon. :)

mallariina ja masulainen rv 16+4

Vierailija
17/29 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=#FF1493]Piti vielä tulla hehkuttamaan. Minä kävin jokunen viikko sitten lapsivesipunktiossa ja tänään sitten kolahti se odotettu kirje luukusta, eli meille tulee terve tyttö :)))

Jotain piti kommentoida, mutta ei nyt muuta mahdu päähän...

Hyvää viikonloppua kaikille!

nellariina kera pikkuisen prinsessan :))

Vierailija
18/29 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa todellakin kun on perjantai, ei väsytä eikä paha olo :) :)

Ja ihania Kathyn ultrakuulumisia ja Nellariinalle pieni tyttö tulossa :) Tytöt on niiin suloisia, tosin tietty pojatkin on. Mutta itse olin ainakin onnellinen kun viimeksi sain tietää että tyttö tulossa, kyllä minusta on ihanaa kun voi ostaa kaikkia ihania vaatteita ja tyttöjen juttuja :)

Ja ihanaa kun tänään oli siivooja käynyt niin viikonloppua varten on koti täysin siistissä kunnossa:) Olen siis kaikin puolin ihanaa-fiiliksissä.

Kohta pitäisi lähte ruokakauppaan tunkemaan muiden joukossa ja sitä ennen suunnitella viikonlopun ruoat.

Mitä lienee tuo pikku neiti saunassa puuhaa, joten täytyy lähteä katsomaan.

HimoG: Ei ole ollut mitään himoja, pakastemansikoita ja kylmiä hedelmiä olen syönyt mutta ei kyllä mikään erityinen himo.

Ihanaa viikonloppua,

t.Matleena ihanissa fiiliksissä, tänään taisi vaihtua rv16 :)

Vierailija
19/29 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kathy, ihana juttu, että Viuhdilla kaikki hyvin! Nyt voit luottavaisin mielin alkaa kunnon odotukseen! Tarkoitan siis sitä, että itsestä tuntuu niin epävarmalle, kun ei ole mitään konkreettista näkynyt. Taidankin mennä soittamaan yks.lääkärille, että paljonko tuo lysti kustantaisi. Jotenkin se NP-ulltra on n i i n kaukana...Nyt siis pikapikaa soittamaan, palaillaan. . .

Vierailija
20/29 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nellariinalle onnea terveestä tytöstä. Outoa... eikös näin sanota lapsen synnyttyä? =D Kiva päästä toivottelemaan etukäteen, hih.

Kathylle myös onnittelut ihanista ultrakuulumisista tälläkin puolella! Eikun... no nyt en enää muista, mitä olen missäkin kirjoitellut, mutta kummiskin. Minä olen kotoisin Itä-Vantaalta, joten eipä ehkä sitten tunnetakaan edes naamasta. =) Olisi ollut aika hupaisaa, kun oltaisiin käyty vaikka samaa yläastetta joskus.

Minä olen edelleen töissä, mutta töitä on tänään tehty minimaalisesti. Olen edelleen pyöritellyt sitä rokotusasiaa (minun pitää selkeästi oppia edes VÄHÄN kärsivällisyyttä).

Äskettäin katselin asuntoja, eikä sekään tilanne hirveän valoisalta näytä (siis hinnat). Meillä tuo kaksio käy varmaan suht pian pieneksi, kun nyt jo on sellainen tavarataivas. Dumdidum, mistähän saisi 50 000 euroo? Äitiyslomallahan sitä tunnetusti rikastutaan, että nyt vaan lisää lainaa! *kauhistelee laskin kourassa*

Olisi niin kiva saada neliö, jotta mahtuisi sitten useampikin lapsi asumaan ja satojen kilometrien päässä asuvat (molempien) sukulaiset yökylään. Ehkä saataisiin tänne helpommin lastenhoitoapuakin, jos olisi vieraille tarjota ovellinen oma nukkumatila. =) Kolmiossa tulee kyllä pian ahdasta, jos lapsia on kaksi (toivottavasti viiden vuoden säteellä on) ja siihen vielä mummut ja vaarit kyläilemään. Eikä sitä asuntoa viitsisi ihan koko ajan olla vaihtamassa, kun menee verot ja välityspalkkiot, jne.

Niinpä... mitähän juuri pari kappaletta itse sanoin kärsivällisyydestä?!? Ehkä nyt katsotaan tämän Ensimmäisen Raskauden etenmistä ja Ensimmäisen Lapsen Ensimmäinen Vuosi, ennen kuin ryhdytään asuntotilannetta murehtimaan. Olen minä eräällä tavalla melkoinen " drama queen" . =D

Jepuliskepulis, nyt toivottelen hyviä viikonloppuja kaikille! Minä poistun " hurvittelureissulle" , joten palaan pinoihin sitten myöhemmin! *huiskuttaa*

-P-