Lostin jälkeen kätilö vastaa vielä jonkin aikaa halukkaille.Siis nyt.
Kommentit (31)
Supistelut eivät aina kerro, mikä on kohdunsuun tilanne. Joskus kohdunkaula on voinut lähteä avautumaan, vaikka mitään oireita ei olisikaan. Supistelut taas eivät aina aiheuta ongelmia, joskin varovaisuuteen on syytä. Lantionpohjan lihasten vuoksi itse en kyllä harrastaisi kovin raskaita jumppia.
Kätilölle: Onko sinulla itselläsi lapsia?
Siinä navan tienoilla,voi olla jo vähän yläpuolellakin.
klö
paikallaan. Ei kai kukaan esim. raskausmyrkytyspotilas lähde jumpalle... Eli... Vai onko nykyaikan maalaisjärki kadonnut???
Kyllä minä jotakin tiedän. Mitähän tarkallenen haluaisit tietää?
klö
Onhan minulla omiakin,muttaen ole kovin liikunnallinen ihminen.
klö
Yksiläöllisiä vaihteluita toki on, mutta oletko varma, ettei ole kaksosia.
kauanko sellaisen pitää muhia emättimessä ennenkuin aiheuttaa keskenmenon/ennenaikaisen synnytyksen?
kiitos :)
Saattaa vuotaa joskussiitä reunasta,silloin heti sairaallan. Kohdun kasvaessa istukkakin nousee usein turvalliselle alueelle.
klö
toista lasta odotan. Se tässä hassua onkin, kun edellsienä iltana vauvan potkut tuntui ihan alhaalla vasemmalla, seuraavana aamuna niin ylhäällä vasemmalla. Eikä voi erehtyä, potkuja olivat...
9
Normaaliraskaudessa voi normaalielämää elää koko ajan. Jos todetaan kuitenkin joku eteisistukka,heikko kohdunsuu,mitä tahansa raskaudessa poikkeavaa,esin. raskausmyrkytys, silloin jumpat ym fyysinen rasitus on jätettävä.
klö