hyvästi seksuaalinen iloittelu synnytyksen jälkeen.
En edes kehtaa enää harrastaa seksiä, niin paljon saa lukea morkkausta isoaukkoisista naisista.
seksuaalielämä pilalla.
Kommentit (6)
kyllä meillä ainakin vielä ilotellaan entiseen malliin ;)! Sain synnytyksessä kuitenkin jotain aika hyvää -nimittäin ihanan, pienen tyttäreni.
Meillä ainakin seksielämä parani entisestään
Tällä palstalla tuskin on kovinkaan monta miestä kirjoittelemassa löystyneistä naisista, taitavat olla muita mammoja joiden on jostain syystä purettava omia patoutumiaan haukkumalla muiden alapäitä löysiksi...
Hyvin harvalla naisella emätin jää synnytyksen jälkeen löysäksi, kudokset kyllä palautuvat jumppaamalla, vaikka raskausaika onkin kudoksia venyttänyt. Ja ne kudokset venyvät kaikilla jonkun verran, kudostyypistä riippuen sillä hormonit pehmentävät kudoksia ja vauvan paino venyttää lihaksistoa. Alatiesynnytys ei normaalisti aiheuta " löystymistä" , ainoastaan niissä tapauksissa jolloin lantionpohjan tai sulkijalihaksen repeäminen joko kokonaan tai osittain sattuu, lantio löystyy. Muilla, sekä alakautta että sektiolla synnyttäneillä kudokset palautuvat ennalleen, siihen vain menee aikaa muutamasta viikosta vuoteen.
niin heikko itsetunto, että he yrittävät päteä synnyttäneisiin nähden jopa alapään koolla:) Silloin kun minä olin vielä nuori ja lapseton, niin ei ollut kyllä mitään tarvetta morkata jo synnyttäneitä naisia, kun tunsin itse olevani niin hyvä. Suosittelen ap sinulle vakavasti itsetunnon tarkastelua ja sen parantamista.
Jos oikeasti aiot kohta synnyttää (ja samalla toivottavasti kasvaa aikuiseksi) niin yritäpäs sitten 3 vkon jälkeen harrastaa seksiä, niin etköhän huomaa kuinka tiukaksi olet tullut, se on nimittäin aivan kuin eka kerta, sentti kerrallaan edetään:)
jos ei auta niin tiukennus leikkaukseen